Gå til innhold

Fersk fisk i bergen!

Anbefalte innlegg

Gjest Cerise
Skrevet

Noen som kan fortelle meg i hvilke butikker man får god og billig fersk fisk i bergen? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Piper
Skrevet

Safari og Meny er de jeg kjenner til, men billig er de ikke. Jeg syns fisk er dyrt uansett hvor man kjøper det. Men de har jo tilbud av og til

Gjest Violetta
Skrevet

Man får vel ikke ferskere fisk enn fra fiskekummene på Torget, men billig tror jeg ikke det er...

Gjest gjest1
Skrevet

Anbefaler ikke fisketorget, ihvertfall ikke nå om sommeren! På fiskebutikken har de god fersk fisk, samt på mega og safari. Aner ikke hvor i bergen du bor, så kan ikke gi en mer presis anbefaling:) Hvorvidt fisken er billig kommer jo an på hva slags fisk du vil ha. Ellers kan du jo alltids invistere i egen fiskestang og prøve lykken selv?

Gjest Cerise
Skrevet
Anbefaler ikke fisketorget, ihvertfall ikke nå om sommeren! På fiskebutikken har de god fersk fisk, samt på mega og safari. Aner ikke hvor i bergen du bor, så kan ikke gi en mer presis anbefaling:) Hvorvidt fisken er billig kommer jo an på hva slags fisk du vil ha. Ellers kan du jo alltids invistere i egen fiskestang og prøve lykken selv?

Bor midt i Bergen sentrum. Og jeg trenger fisken i morgen, hehe, så fiskestangen får jeg ta en annen gang ;) takk for gode tips alle sammen!

Skrevet

Det ligger en fiskebutikk på Strandkaien, der pleier keg å kjøpe litt av og til. Ikke superbillig, men fersk og god fisk! Den ligger litt borti gaten for Lidohjørnet.

Gjest Gjest
Skrevet

Den desidert beste og ferskeste fisken i Bergen får du på fiskebutikken i Kjøttbasaren. Billig er den imidlertid ikke, men likevel verdt hver krone.

Gjest Violetta
Skrevet

Fisken i fiskekummene er jo levende, så den kan vel ikke bli ferskere. Derfor nevnte jeg det. Vet at ikke torget er den beste plassen å kjøpe fiskemat ellers om sommeren.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg har hørt mye bra om Havfruens lille hemmeligheter i Nygårdsgaten. Har ikke vært der selv enda så kan egentlig ikke si noe av egen erfaring, men det skal vistnok være mye bra der :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...