AnonymBruker Skrevet 11. september 2020 #1 Del Skrevet 11. september 2020 Hvordan legger dere opp treningen om vinteren? Senteret jeg går på nå har spinning bare en gang i uken. Sykler dere mye utenom? Aleine? Sykling innendørs? Utendørs? Anonymkode: f83b1...6e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #2 Del Skrevet 13. september 2020 Håper jeg kan svare.. bruker sykkel som fremkomstmiddel til jobb, hele året. Ikke så mye forskjell om vinteren, trenger lys og evnt piggdekk når det er glatt. Bor på Vestlandet så mest regn egentlig. Da jeg trente spinning tidligere kom de fleste syklistene inn for vinteren. Sjeldent å se dem ute på langkjøring vinterstid. Men her kan man trene spinning hver dag om ønskelig. Du kan jo kjøpe sykkel og trene inne dersom tilbudet ikke er tilstrekkelig eller erstatte syklinga med noe annet; jogging, svømming?🤷♀️ Anonymkode: a3251...5c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #3 Del Skrevet 13. september 2020 Jeg sykler ikke på vinterføre. Tenker å melde meg inn i treningssenter snart og sykle inne. Anonymkode: 5fc76...07b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå