Gå til innhold

Naturlig tykk slimhinne

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Igår på syklusdag 7 var jeg inne til en vanlig gynekologisk undersøkelse da jeg har prøvd i over 1 år og bli gravid. 

Slimhinnen var hele 9 mm tykk allerede.

Pleier å få eggløsning ca dag 14, så det er enda en hel uke til eggløsning.

Alt så normalt ut ellers, men gynekologen synes slimhinnen var ganske tykk til å være så tidlignk syklusen.

Hva kan det bety?

Flere som har fått denne beskjeden?

Hva må jeg gjøre?

Anonymkode: 7dabb...764

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er helt sikker på at EL skjer på dag 14 og ikke tidligere? Så gynekologen noe egg i eggstokkene som var store og snart klart for EL? 

Anonymkode: 211cf...379

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Igår på syklusdag 7 var jeg inne til en vanlig gynekologisk undersøkelse da jeg har prøvd i over 1 år og bli gravid. 

Slimhinnen var hele 9 mm tykk allerede.

Pleier å få eggløsning ca dag 14, så det er enda en hel uke til eggløsning.

Alt så normalt ut ellers, men gynekologen synes slimhinnen var ganske tykk til å være så tidlignk syklusen.

Hva kan det bety?

Flere som har fått denne beskjeden?

Hva må jeg gjøre?

Du spør et forum på nett i stedet for gynekologen du var hos? Dette er spørsmål du må ta med en med medisinsk utdanning, da helst en gynekolog. 

Anonymkode: 42fd8...c91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er helt sikker på at EL skjer på dag 14 og ikke tidligere? Så gynekologen noe egg i eggstokkene som var store og snart klart for EL? 

Anonymkode: 211cf...379

Det var mange små eggfolikler men ingen som hadde begynt å bli stor enda. Hun gynekologen kunne ikke si så mye om slimhinnen selvom hun nevnte ar den va veldig stort til å være så tidlig i syklus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror, med trykk på tror, at selv om slimhinnen er x millimeter på syklusdag x, så behøver den ikke nødvendigvis å vokse så mye mer før eggløsning, og iaf ikke ette eggløsning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...