AnonymBruker Skrevet 11. september 2020 #1 Del Skrevet 11. september 2020 Igår på syklusdag 7 var jeg inne til en vanlig gynekologisk undersøkelse da jeg har prøvd i over 1 år og bli gravid. Slimhinnen var hele 9 mm tykk allerede. Pleier å få eggløsning ca dag 14, så det er enda en hel uke til eggløsning. Alt så normalt ut ellers, men gynekologen synes slimhinnen var ganske tykk til å være så tidlignk syklusen. Hva kan det bety? Flere som har fått denne beskjeden? Hva må jeg gjøre? Anonymkode: 7dabb...764 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2020 #2 Del Skrevet 11. september 2020 Du er helt sikker på at EL skjer på dag 14 og ikke tidligere? Så gynekologen noe egg i eggstokkene som var store og snart klart for EL? Anonymkode: 211cf...379 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2020 #3 Del Skrevet 11. september 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Igår på syklusdag 7 var jeg inne til en vanlig gynekologisk undersøkelse da jeg har prøvd i over 1 år og bli gravid. Slimhinnen var hele 9 mm tykk allerede. Pleier å få eggløsning ca dag 14, så det er enda en hel uke til eggløsning. Alt så normalt ut ellers, men gynekologen synes slimhinnen var ganske tykk til å være så tidlignk syklusen. Hva kan det bety? Flere som har fått denne beskjeden? Hva må jeg gjøre? Anonymkode: 7dabb...764 Du spør et forum på nett i stedet for gynekologen du var hos? Dette er spørsmål du må ta med en med medisinsk utdanning, da helst en gynekolog. Anonymkode: 42fd8...c91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2020 #4 Del Skrevet 11. september 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Du er helt sikker på at EL skjer på dag 14 og ikke tidligere? Så gynekologen noe egg i eggstokkene som var store og snart klart for EL? Anonymkode: 211cf...379 Det var mange små eggfolikler men ingen som hadde begynt å bli stor enda. Hun gynekologen kunne ikke si så mye om slimhinnen selvom hun nevnte ar den va veldig stort til å være så tidlig i syklus. Anonymkode: 7dabb...764 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 11. september 2020 #5 Del Skrevet 11. september 2020 Jeg tror, med trykk på tror, at selv om slimhinnen er x millimeter på syklusdag x, så behøver den ikke nødvendigvis å vokse så mye mer før eggløsning, og iaf ikke ette eggløsning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå