Gå til innhold

Tenner kvinner på å pule mannen med strap-on?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjør du? Hva ligger det i dette for kvinner? Hva liker kvinner ved dette? Forklar..

Anonymkode: 28fb1...7d4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjør ikke det og har heller ingen venner som liker det. Jeg og mannen holder oss helt unna tarmen til hverandre. 

Anonymkode: 529e3...5c2

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor er dette rart, mens det at vi suger regnes som normalt? Vi har ikke klitoris i munnen heller. 

Det seksuelle er i stor grad mentalt. Partners tenning, nytelse og respons er ofte opphissende. 

Anonymkode: 842db...6b0

• Liker 15
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

har heller ingen venner som liker det

Det vet du ikke 😉 

Skrevet

😍

JA!

Eller, egentlig helst med fingrene.

Slutter meg til denne her:

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det seksuelle er i stor grad mentalt. Partners tenning, nytelse og respons er ofte opphissende. 

Anonymkode: 49973...1ff

• Liker 4
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gjør du? Hva ligger det i dette for kvinner? Hva liker kvinner ved dette? Forklar..

Meh, det gir meg vel ikke så mye personlig. Men jeg liker å se han nyte sex også. Så om han vil, så gjør jeg det gjerne. For hans del :) 

Anonymkode: 411d1...21a

• Liker 3
Skrevet

Jeg har prøvd strap-on på han, men det gir meg ikke noe mer enn ved å stimulere han på andre måter som er "lettere". Men det var spennende, men ikke noe vi trenger å gjøre hele tiden. 

Anonymkode: 1e351...f08

• Liker 2
Skrevet

Har ikke prøvd med dildo men jeg fingrer og rimmer han ja... samme gjør han på meg og vi har analsex. Tenkte egt aldri noe over at menn også kan like det, men så prøvde vi det. Og ja blir sykt kåt av å se han nyte det så mye. Det er jo det det handler mest om at du ser du gir nytelse til den andre

Anonymkode: 9a8f2...a05

• Liker 8
Skrevet
3 minutter siden, INRI skrev:

Det vet du ikke 😉 

Beklager, jeg skulle ikke gått ut i fra at folk skjønte at jeg selvfølgelig mente "som jeg vet om har jeg heller ingen venner som liker det". Jeg skulle selvfølgelig også presesert at jeg har venner som er veldig åpne om seksualitet og sånt, og de har aldri sagt at de liker det. 

Noe mer jeg skal presesere? :)

• Liker 2
Skrevet

Nei, men jeg tenner på kvinner med strap-on ☺️

Anonymkode: e55f0...f4c

• Liker 4
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Beklager, jeg skulle ikke gått ut i fra at folk skjønte at jeg selvfølgelig mente "som jeg vet om har jeg heller ingen venner som liker det". Jeg skulle selvfølgelig også presesert at jeg har venner som er veldig åpne om seksualitet og sånt, og de har aldri sagt at de liker det. 

Noe mer jeg skal presesere? :)

Hva er å presesere?

Du forstod likevel ikke poenget mitt, som var at selv om kvinner later som om de er åpne for hverandre, så er det likevel ikke alltid sannheten. Min partner er liksom "åpen" i samtaler med nære venninner, men hun har aldri innrømmet for dem at hun har hatt analsex. Jeg nekter å tro at min partner er den eneste i verden som opptrer slikt, da det er en statistisk umulighet.

Skrevet
26 minutter siden, INRI skrev:

Min partner er liksom "åpen" i samtaler med nære venninner, men hun har aldri innrømmet for dem at hun har hatt analsex.

Spot on.

• Liker 6
Skrevet
31 minutter siden, INRI skrev:

Min partner er liksom "åpen" i samtaler med nære venninner, men hun har aldri innrømmet for dem at hun har hatt analsex. Jeg nekter å tro at min partner er den eneste i verden som opptrer slikt, da det er en statistisk umulighet.

Tror nok din partner er den som ligger lengst opp mot normalen her, ja. Det kunne ikke falt meg inn å gå så detaljert inn på sexlivet mellom meg og min mann, med mindre jeg behøvde hjelp eller råd. Men med slike ting som det, ville jeg ikke gått til venninner.

Vet at det finnes mange som tror de vet alt om alle. 

Anonymkode: 49973...1ff

• Liker 9
Skrevet

Elsker det fra start til finish ;)

Selve nytelsen for meg er den intense nytelsen til mannen min, det gjør meg sprengkåt.

Anonymkode: b777e...ae0

• Liker 4
Skrevet

Ja. Som en straff. "Who is your mummy!?"

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gjør ikke det og har heller ingen venner som liker det. Jeg og mannen holder oss helt unna tarmen til hverandre. 

Det med dine venner kan du ikke vite noe om. 

Min krets er utrolig åpne om det seksuelle. Jeg også. Likevel ville det ikke falle meg inn å dele seksuell praksis mellom meg og min mann så detaljert og utleverende. Det er mellom meg og min mann. 

• Liker 10
Skrevet

Har lyst til å prøve det men gidder ikke å kjøpe en selv. 😅

Anonymkode: 495f7...f39

• Liker 1
Gjest Paramount
Skrevet
4 timer siden, Natali. skrev:

Ja. Som en straff. "Who is your mummy!?"

Beste svaret så langt 😉

Skrevet

Jeg gjør det, ihvertfall 

Anonymkode: b33ad...ebe

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...