Tacanacy Skrevet 11. september 2020 #1 Skrevet 11. september 2020 Er det noen som kan anbefale knestrømper som varmer godt? Jeg kjøpte alpakka-knestrømper fra ametrine.no, men disse varmer knapt fra ankelen og oppover (jeg bruker tøfler av ull sammen med såler av alpakka, så derfor er ikke føttene kalde) og de var i det dyreste laget. Jeg har en haug av diverse ullsokker som jeg har kjøpt gjennom årene, men disse varmer ikke. Jeg er lei av å kjøpe blindt.
exictence Skrevet 11. september 2020 #2 Skrevet 11. september 2020 Har du prøvd alpakka knestrømper, så tror jeg det ikke finnes bedre. Da kan du kjøpe deg ull leggvarmere og ha utenpå. Det er deilig. Hjemmestrikket i ull eller i alpakka er vel det beste, tror jeg.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2020 #3 Skrevet 11. september 2020 De blander i altfor mye syntet i de alpakkastrømpene. Jeg liker disse: https://www.meschaussettesrouges.com/en/skiing-socks/152-socks-red-norwegian.html De finnes i blått også. Ellers støtter jeg forslaget over her om å bruke leggvarmere. For å holde varmen er det viktig å bruke lag og luft. Ett stramt lag, som et par strømper, gir gjerne ikke så mye varme som man trenger, samme hvor godt materialet måtte være. Vanlig stramme strømper med relativt løse og ledige leggvarmere over er gull. Anonymkode: 80dbe...2de
Tacanacy Skrevet 11. september 2020 Forfatter #4 Skrevet 11. september 2020 25 minutter siden, exictence said: Har du prøvd alpakka knestrømper, så tror jeg det ikke finnes bedre. Da kan du kjøpe deg ull leggvarmere og ha utenpå. Det er deilig. Hjemmestrikket i ull eller i alpakka er vel det beste, tror jeg. 12 minutter siden, AnonymBruker said: De blander i altfor mye syntet i de alpakkastrømpene. Jeg liker disse: https://www.meschaussettesrouges.com/en/skiing-socks/152-socks-red-norwegian.html De finnes i blått også. Ellers støtter jeg forslaget over her om å bruke leggvarmere. For å holde varmen er det viktig å bruke lag og luft. Ett stramt lag, som et par strømper, gir gjerne ikke så mye varme som man trenger, samme hvor godt materialet måtte være. Vanlig stramme strømper med relativt løse og ledige leggvarmere over er gull. Anonymkode: 80dbe...2de Jeg kjøpte leggvarmere av 100% alpakka fra magentayoga.no, men de varmer ikke på beina, så jeg tror de er for trange, for de varmer hvis jeg bruker dem som pulsvarmere. Jeg har litt kraftige legger, så det er vanskelig å finne leggvarmere som passer.
exictence Skrevet 11. september 2020 #5 Skrevet 11. september 2020 23 minutter siden, Tacanacy skrev: Jeg kjøpte leggvarmere av 100% alpakka fra magentayoga.no, men de varmer ikke på beina, så jeg tror de er for trange, for de varmer hvis jeg bruker dem som pulsvarmere. Jeg har litt kraftige legger, så det er vanskelig å finne leggvarmere som passer. Hvis ikke det er varmt nok på bena, så må du gå for ull strømpebukse eller ull / alpakka stilongs. Noe av det varmeste å gå med er tykk alpakka stilongs, tynne ullsokker. Med et langt alpakka eller ullskjørt. Inne trakker du inn i gode tykke tovet ulltøfler (fåes kjøpt på husflidforretning eller noen helsekostforretninger). Ute har du på gode ullforete støvletter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå