AnonymBruker Skrevet 11. september 2020 #1 Del Skrevet 11. september 2020 Hva liker dere å ha inni pitabrødene? 🥙😊 Vi pleier å taco om fredagen, men av og til varierer vi med nachos eller rett og slett de gode gamle pitabrødene. Men vi er jo ikke så kreative og de blir ofte fylt med salat, grønnsaker, kjøttdeig, ost og dressing. Det er jo godt, men finnes sikkert noen der ute med gode forslag til hva vi kan fylle dem med. (Mange bruker dem til pizzabunn, men det er ikke det vi ønsker nå.) 😋 Anonymkode: 4930a...56a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tvist Skrevet 11. september 2020 #2 Del Skrevet 11. september 2020 Har i salat, grønnsaker (paprika, mais, tomat) jalapenos, fetaost, salsa og rømme. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2020 #3 Del Skrevet 11. september 2020 6 minutter siden, Tvist skrev: Har i salat, grønnsaker (paprika, mais, tomat) jalapenos, fetaost, salsa og rømme. Det har vi i også, men vi har gjerne kyllingfilet som er strimlet og stekt oppi også. Anonymkode: 9eb94...4d6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kira87 Skrevet 11. september 2020 #4 Del Skrevet 11. september 2020 Jeg regner med at du vil ha forslag til andre ganger enn ved taco? I så fall kan jeg nevne; Løvbit, strimlet biffkjøtt, fiskekaker/burgere, karbonader, hamburger, god skinke, chilibønner, kidneybønner, strimlet kyllingkjøtt med tzatsiki, egg og bacon. Uendelige muligheter 😄 Selvfølgelig med tomat, salat, agurk, guacamole, rømmedressing, og annet grønt inni. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2020 #5 Del Skrevet 11. september 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det har vi i også, men vi har gjerne kyllingfilet som er strimlet og stekt oppi også. Anonymkode: 9eb94...4d6 Og barna her i huset vil som oftest ha salat, paprika, agurk i staver, dressing og fiskepinner i. Det er det beste de vet. Anonymkode: 9eb94...4d6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2020 #6 Del Skrevet 11. september 2020 Pleier å ha kylling tikka masala i pita brød med litt rømme og salat Anonymkode: 8404e...08f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2020 #7 Del Skrevet 11. september 2020 Skal spise det selv i dag: grovt pitabrød med fiskekaker, råkostsalat (Jeg bruker gulrot, kål og lillakål), avokado og litt chillimajoyes. Kjempegodt! Annet alternativ jeg ofte bruker, er marinert kyllingfilet med spinat, rødløk, tomat og guacamole. Ellers kan jeg finne på å ha den "vanlige" tacoen, bare med laksefilet i dem. Anonymkode: d4f83...269 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2020 #8 Del Skrevet 11. september 2020 Souvlaki eller sabich. Anonymkode: fe205...098 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2020 #9 Del Skrevet 11. september 2020 Vi bruker gjerne laks, avokado/mangodalat, agurk, paptika, tomat, rømme eller tzatziki Anonymkode: 41ae2...6a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2020 #10 Del Skrevet 11. september 2020 Mine favoritter er hummus og ovnsbakte grønnsaker eller grønn pesto, kylling og strimlet paprika. Har jeg en liten rest av en eller annen gryterett kan jeg også fylle et pitabrød med den, og servere en liten salat ved siden av Anonymkode: 7c991...ffe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2020 #11 Del Skrevet 12. september 2020 Takker for mange gode tips som vi også kan brukes til hverdags. Fisk er ikke det beste jeg vet, så det passet ikke helt til fredagskosen, men til ukedag er det fint. 😊 Anonymkode: 4930a...56a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2020 #12 Del Skrevet 12. september 2020 Pytt i panne! Kjempegodt i pitabrød 😅 Anonymkode: 35f6b...064 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2020 #13 Del Skrevet 12. september 2020 Salat, tsatziki, fetaost og salatkylling 😍🤪 Anonymkode: a5856...7af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anciol Skrevet 12. september 2020 #14 Del Skrevet 12. september 2020 Fiskekaker (skåret i 4 deler )med agurk, rømme,salat og salsa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lexie Grey Skrevet 12. september 2020 #15 Del Skrevet 12. september 2020 Pleier å bruke grove tortillalefser eller pitabrød fylt med isbergsalat, ananasbiter, mais, rød paprika, agurk, hvitløks-/ rømmedressing og strimlet svinekjøtt eller kyllingfilet i småbiter. Kjøttet steker jeg i panna med smør, salt og pepper, tilsetter så soyasaus og en dæsj sweet chilisaus. For å tykne det litt tilsetter jeg bittelitt melk (høres kanskje rart ut, men blir godt - creme fraiche funker sikkert også) og lar dette putre i 5-10 minutter. Enkelt og godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2020 #16 Del Skrevet 12. september 2020 På 11.9.2020 den 9.38, AnonymBruker skrev: Hva liker dere å ha inni pitabrødene? 🥙😊 Vi pleier å taco om fredagen, men av og til varierer vi med nachos eller rett og slett de gode gamle pitabrødene. Men vi er jo ikke så kreative og de blir ofte fylt med salat, grønnsaker, kjøttdeig, ost og dressing. Det er jo godt, men finnes sikkert noen der ute med gode forslag til hva vi kan fylle dem med. (Mange bruker dem til pizzabunn, men det er ikke det vi ønsker nå.) 😋 Anonymkode: 4930a...56a Kebab 😀 Anonymkode: 306fa...21d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 12. september 2020 #17 Del Skrevet 12. september 2020 Pitabrød kan brukes til så mangt. Vi bruker dem f.eks til: * Løvbiff * Pytt i panne * Gryteretter (altså, tar gryterett inni pitabrødet) * Hamburgere * Kjøttdeig med tacokrydder * Strimlet kylling med tacokrydder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 12. september 2020 #18 Del Skrevet 12. september 2020 Pleier å ha ratatouille og aioli oppi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2020 #19 Del Skrevet 12. september 2020 Løvbiff stekt med piffikrydder med hamburgerdressing,salat av kinakål og reven gulrot. Akkurat som på gatekjøkken. Anonymkode: 22a35...021 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2020 #20 Del Skrevet 12. september 2020 Strimlet skinke, ost, agurk, mais og hamburgerdressing er godt i pitabrød. Anonymkode: fe21f...e53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå