Gå til innhold

Jeg har tatt botox og funnet ut at jeg er gravid. Redd

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har vært prøvere i mange år og trodde at vi aldri skulle få barn da det aldri har funket. Jeg tok for en uke siden botox behandling i sinna rynka, dette fordi jeg har et ekstra lite arr der som veldig synliggjøres pga sinnarynka. Jeg tenkte at dette var noe jeg ønsket å unne meg selv da arret har plaget meg. Så finner jeg ut nå at jeg er gravid, endelig. Men nå er jeg redd, jeg leser at man ikke skal ta botox når man er gravid og tenker hva gjør jeg. Må jeg fjerne barnet som vi så har ønsket oss pga fare for skade pga botox? Jeg er så lei meg, snakk om ordentlig uflaks. Jeg visste jo ikke at jeg var gravid når jeg tok det, jeg angrer så utrolig mye. 

Skal såklart prate med lege også, men kontoret er ikke oppe enda. Er det noen som vet noe her? 

Anonymkode: 9fdef...7b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så vidt jeg vet finnes det ikke rapporter om at slike innsprøytninger i ansiktet har noen negativ effekt på fosteret nede i magen.

Anonymkode: 88f51...d28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta det bare helt med ro, det er føre var-prinsippet som gjør at man ikke anbefaler det. Det ser ikke ut til å være knyttet til fosterskader. Tenk alle som går på medisiner, drikker jevnlig eller ruser seg som plutselig blir uplanlagt gravide. Det går aller oftest bra! 

Gratulerer ❤️

Anonymkode: f54d8...35a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble gravid helt i starten av nov (visste det ikke), tok botox i sinnarynka i des, tok graviditetstest i slutten av des og fant da ut av at jeg var gravid. Fikk panikk, men fikk beskjed om at det kommer til å gå bra, og det gjorde det også🥰

Anonymkode: 0062a...42b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg så sykt til jeg kan ta botox igjen! Helt sinnsykt hva disse 8 mnd uten har gjort!

Tror du kan ta det helt med ro ❤️ 

Anonymkode: 932d5...ac3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...