Gå til innhold

Antisex på KG-seksualitet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet at det er høyst frivillig å være på KG, men begynner så smått å bli lei den antiseksuelle holdningen og motstand mot nakenhet som gang på gang kommer til utrykk her inne. Noen som vet om tilsvarende nettsteder hvor sex og nakenhet blir diskutert med en mer positiv tilnærming?
Har vært på Nakenprat, men har inntrykk av at det er det de samme 10 personene som går igjen overalt i tillegg til en haug med mannfolk

Anonymkode: 26d6b...060

• Liker 10
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ja du sier noe der og jeg er enig... De fleste trådene handler jo mere om å krangle enn faktisk å diskutere ting serøst og ikke minst ha det gøy her på KG. Det er faktisk nesten kun her jeg ser sånn antiseksuelle holdninger på et seksualforum, og har man en fetish man skal diskutere er du creepy, patetisk, gammelgris, skjerp deg, bla bla. Du har sikkert hørt regla før?

Noen gode brukere finnes jo her også da, men de er jo de som har et godt syn på seksualitet og har folkeskikk... Det er nok dem og dem i pm som holder meg igjen her...

Nakenprat ja, da tror jeg vet hvem de 10 er, det er jo de som tror de eier hele forumet og har nesa høyt i været, litt sånn klanaktig. Tror de fleste kvinnene der har gått lei av overkåte menn som bombaderer dem på pm, så hvis du finner noen der har du jammen meg flaks...

Fetlife har jo forum hvis du vil diskutere uten troll😅 Jeg er litt "Rookie" der enda men ble tipset at det er et godt bdsm miljø der... Jeg bruker twitter jeg da, selv om det ikke er et diskusjonsforum, finnes det også dem som vil chatte og ta en diskusjon på dm...

Endret av Bamseklemmer
  • Liker 4
Skrevet

Enig. Er ikke vits å prøve å diskutere noe seriøst når en bare får slengt «pervers» «gris» «du er syk i hodet» osv.. 

Anonymkode: b0d0b...cbd

• Liker 9
Skrevet

Sympatiserte med deg helt til du skrev om nakenhet. Dette er ikke et forum for nakenhet. Det er et forum for seksualitet. Er omtrent like lei av alle de trådene hvor nudisme, naturisme og nakenhet sidestilles med seksualitet, som jeg er om moral og bibel og helvete. 

Anonymkode: e38b5...bfb

• Liker 16
Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg er for en åpen og aktlv seksualitet, men tar gjerne en god diskusjon med folk som har andre meninger. Litt friksjon og varme er bare gøy, og enkelte skaper også rom for refleksjon rundt mine egne holdninger.

Andre bare dømmer og formidler fordommer. I slike tilfeller forlater jeg tråden og scroller videre.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Sympatiserte med deg helt til du skrev om nakenhet. Dette er ikke et forum for nakenhet. Det er et forum for seksualitet. Er omtrent like lei av alle de trådene hvor nudisme, naturisme og nakenhet sidestilles med seksualitet, som jeg er om moral og bibel og helvete. 

Skjønner, men jeg tenkte på nakenhet i sexsammenheng, ikke naturisme. Problemet her inne er at det ikke skilles på de to. Og seksualitet er mye mer en det som er tradisjonelt og akseptert for å lage barn innenfor ekteskapet. Ekshibisjonisme og kikking er jo også noens seksualitet som fort kan blandes med naturisme, men som uansett dømmes nedenom og hjem. Den eneste regelen for uakseptabel seksualitet bør være alt som innbefatter barn, og ikke-frivillig aktivitet mellom voksne. På et diskusjonsforum må det selvfølgelig være lov å være uenig, eller ta avstand fra ting, men her inne er det en påfallende tendens å snakke ned det sommer utenfor A4

TS

• Liker 4
Skrevet

Dette er kvinneguiden. Mange kvinner ser på sex som noe negativt og fælt

Anonymkode: 01d5a...8d6

• Liker 7
Skrevet

Få fjernet den AB-knappen så skal du se det blir en hyggeligere tone. Den missbrukes deluxe og er flittig brukt til trolling. n

• Liker 5
Skrevet
25 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Få fjernet den AB-knappen så skal du se det blir en hyggeligere tone. Den missbrukes deluxe og er flittig brukt til trolling. n

Da blir det utelukkende menn igjen i dette underforumet. Og noen litt spesielle kvinner. Anonymknappen er fin, da våger kvinner å være litt mer ærlige, og de kan fortsette som før i andre forum. Det er det vi menn ønsker. Vi vil vite hva kvinner mener og tenker, vanlige kvinner. 

Anonymkode: 18baf...ec4

• Liker 9
Skrevet

Hvorfor blander du seksualitet med nakenhet? Da går jeg utifra at du mener offentlig nakenhet, ikke naken på soverommet. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg forstår ikke helt hva du vil frem til, ts. Spesielt med de eksemplene du kommer med.

Anonymkode: 5b68d...325

• Liker 4
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som fex kommentaren i tråden om han som fikk stå i badstua om at erigerte peniser har ødelagt flere liv enn skytevåpen 😨

Man må ha et ganske skrudd syn på menn og sex for å si noe sånt.

• Liker 9
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forstår ikke helt hva du vil frem til, ts. Spesielt med de eksemplene du kommer med.

Hvis du leser hovedinnlegget, vil du se at jeg hadde et helt konkret spørsmål om det finnes andre nettsteder for sex-diskusjon, som jeg videre begrunnet med noen betraktninger. Hittil har jeg ikke fått svar på spørsmålet; kun nye meninger om ditt og datt

TS

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner, men jeg tenkte på nakenhet i sexsammenheng, ikke naturisme.

Men jeg forstår fremdeles ikke hvordan dette har noe med saken å gjøre.

Er veldig åpen for alt som har med seksualitet å gjøre. Men da snakker jeg om på individnivå, eller med samtykke fra andre. 

Akkurat når det gjelder blotting, exhibisjonisme, og mennesker som presser sin egen seksualitet på andre, så må det være lov å si at man synes det er kvalmt, ekkelt, forferdelig, på samme måte som man synes trakassering, press og voldtekt er det.

Her inne er det dessverre veldig mange som snakker mer om hvordan de selv kan ha best mulig og mest mulig sex, uten hensyn til andre. Hvordan de kan strekke loven eller bryte loven, i stedet for å vise hensyn.

• Liker 3
Gjest Alterego666
Skrevet
4 timer siden, Hr. Aktiv skrev:

Dette er sant. 

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da blir det utelukkende menn igjen i dette underforumet. Og noen litt spesielle kvinner. Anonymknappen er fin, da våger kvinner å være litt mer ærlige, og de kan fortsette som før i andre forum. Det er det vi menn ønsker. Vi vil vite hva kvinner mener og tenker, vanlige kvinner. 

Anonymkode: 18baf...ec4

Akkurat! 

Jeg er ikke sex- negativ, selv om jeg er kvinne. Det er faktisk mange av oss kvinner som liker sex også. 😉

Uten anonym mulighet hadde jeg skrevet langt mindre på seksualforumet. Jeg er ikke veldig opptatt av å ikke bli gjenkjent av lesere som kjenner meg, og flere kjente kjenner min bruker, men jeg deler ikke detaljer om min og min manns sexliv i RL, og heller ikke her, med mindre det er anonymt. 

Det blir for personlig utleverende. Det hadde han ikke likt. Ikke jeg heller. 

Syn på sex kan jeg dele under nick ja, men ikke intime detaljer. 

• Liker 7
Gjest Alterego666
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du leser hovedinnlegget, vil du se at jeg hadde et helt konkret spørsmål om det finnes andre nettsteder for sex-diskusjon, som jeg videre begrunnet med noen betraktninger. Hittil har jeg ikke fått svar på spørsmålet; kun nye meninger om ditt og datt

TS

Jeg deler ikke helt ditt syn på KG. Jeg synes det er mange diskusjoner her, særlig dersom vi blir litt flinkere til å ignorere de åpenbare trollene og kverulantene.

Jeg har også en profil på fetlife. Der er det virkelig en gruppe for alle kinks og praksiser, og det er en mildt sagt åpen holdning.

Jeg bruker ikke fl primært til diskusjoner, men følger en del grupper. Der er kanskje holdningen at ingenting skal problematisere, alt er liksom positivt. Jeg er en person som setter pris på litt saklig motstand, så det blir litt mye positivitet for meg. Som sagt: Jeg er ikke veldig aktiv, så dette er ingen autorativ dom over fl.

Cupido Club har mange gode forum, men lite aktivitet. Den aktiviteten som er, er av høy kvalitet. CC har også mange arrikler av svært høy kvalitet som bør være gode springbrett inn i diskusjoner.

Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Jasså? Hvilke tråder på sexforumet tenker du på da? Eksempler?

Skrevet

Enig i å fjerne den AB knappen jeg også, men da forsvinner jo de gode anonyme som vil delta anonymt. Som oftes starter en tråd fra en anonym som vil ha svar eller råd for sine sykdommer eller fetisher, så jeg skjønner dem godt som ikke vil avsløres med brukernavn... Men vi er vel alle enige om at trolling med ond hensikt som er problemet?

Det er nok dem som har vært her lengst som ikke trakkaserer hverandre og holder en hyggelig tone. Selv om vi kan diskutere oss litt rød i ansiktet betyr jo ikke at vi hater hverandre. Forøvrig i andre seksuelle miljøer handler det ikke om å trakkasere hverandre, da er man mere kunnskapssøkende og opptatt av å bli oppfattet som høflig.

Så har vi dem som irette setter brukere med lover og paragrafer, jeg er faktisk glad at de tar den jobben på seg, ulovligheter i seksualitet er jeg faktisk veldig mye imot, da tenker jeg på pedofile, overgrep og offentlig mobbing.

Skrevet

Jeg tror, at om ab funksjonen forsvinner, så vil det komme mange flere nye profiler. Som egentlig er de "anonyme" profilene til brukere som vil være anonyme 😛 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...