Nella Skrevet 21. juli 2005 #1 Skrevet 21. juli 2005 Kjørte forbi det i Østfold (igjen.....) uten å dra innom. Aldri vært der og bare lurer på hva dere kjøper der. Har de noe bra tilbud og er det noe som lønner seg å handle der fremfor andre steder?
Cr@sh Skrevet 21. juli 2005 #2 Skrevet 21. juli 2005 Noop, sånn generelt er det vel egentlig dyrere der enn på Rema og lign. butikker når det gjelder mat. Og det er mye mat. Men det hender jo de har tilbudskampanjer på ulike ting - nå nylig har jeg blant annet kjøpt store badehåndklær fra Cannon der til 79,-/stk (Vanlig pris er vel rundt 149,-/stk tror jeg). Så har de en del rimelig hudpleie, men det varierer veldig på sortementet. Ellers noe rimelig i bøker og sportsutstyr. Byggavdeling skal også har greie priser, men der handler i hvert fall jeg svært sjelden. Min mening om å kjøre forbi: Du går ikke glipp av stort! (Bare billige og goooode håndklær for tiden... )
Gjest gjest 0 Skrevet 21. juli 2005 #3 Skrevet 21. juli 2005 Tja... jeg kjøper gaver og julepynt der! De er billige på sportsutstyr, bøker og diverse kjøkken/interiør. De selger mye av det samme som Glasmagasinet gjør men til litt lavere priser (samme eier av begge butikkene). Jeg er der nok mest før jul for å handle gaver og godterier og etter jul for å handle julepynt til halv pris og annet tilbud etter jul.
Cr@sh Skrevet 21. juli 2005 #4 Skrevet 21. juli 2005 [...]...og etter jul for å handle julepynt til halv pris og annet tilbud etter jul. ← Ja, samma her... Men da er det jo stort sett halv pris på julepynt overalt da.
Gjest gjest 0 Skrevet 21. juli 2005 #5 Skrevet 21. juli 2005 Ja, samma her... Men da er det jo stort sett halv pris på julepynt overalt da. ← Joda, men de har som oftest mye finere julepynt og mer salg enn andre jeg har vært innom (nå har jeg riktignok ikke vært innom så veldig mange steder da..... )
Cr@sh Skrevet 21. juli 2005 #6 Skrevet 21. juli 2005 Joda, men de har som oftest mye finere julepynt og mer salg enn andre jeg har vært innom (nå har jeg riktignok ikke vært innom så veldig mange steder da..... ) ← Hihi... begynner nesten å glede meg til jul jeg nå...
Gjest gjest1 Skrevet 21. juli 2005 #7 Skrevet 21. juli 2005 Jeg kjøper frosne bær til å bruke i smoothies.
Nella Skrevet 21. juli 2005 Forfatter #8 Skrevet 21. juli 2005 Så en kombitur Sverige og Smartclub før jul må det bli da Julegaver og juleribbe Glassmagasinet har jo faktisk endel fint syns jeg.
Arkana Skrevet 21. juli 2005 #9 Skrevet 21. juli 2005 Vi kjøper Velvet toalettpapir (mykeste som finnes, og pakken er så stor at den varer flere mnd), matvarer som ikke finnes andre steder eller som kan kjøpes i store kvanta (hermetikk, frossen frukt/bær, enkelte typer kjøtt). Og vi har også kjøpt leker, kjøkkenutstyr, PC-spill, snop, planter mm.
LilleBille Skrevet 21. juli 2005 #10 Skrevet 21. juli 2005 Kjøper diverse matvarer jeg ikke får tak i andre steder. Liker det å kunne handle i store pakninger. Kjøper alltid frossne bagels i stort (kartong) og skikkelige cookies + div. nøtter (feks. pinjekjerner i kg-pakninger er myyye rimeligere enn småpakkene i butikken). Har også kjøpt alt fra sykkel til trampoline + div. kontorrekvisita + batterier - så jeg finner alltid noe der jeg.
Nella Skrevet 21. juli 2005 Forfatter #11 Skrevet 21. juli 2005 Får lage liste med litt å se etter. Neste gang får jeg kjøre innom tror jeg. Frossen frukt er genial og pinjekjerner. Mmm..
Lillesøster Skrevet 21. juli 2005 #12 Skrevet 21. juli 2005 Var innom der i går å kjøpte shampoo, det er mye billigere, så skal jeg innom i morgen og kjøpe en kake. Ellers er det mye fint man kan få tak i til en bra penge. Synes forørig at de har kule sofaer der, i alle fall de som er der nå.
Tusenfryd Skrevet 22. juli 2005 #13 Skrevet 22. juli 2005 Brød og kaker (cookies) Sushi Store pakker med nøtter Popcorn Pålegg Italiensk is Annerledes matvarer som de ikke har andre steder Noe klær og sko Gaver Trimsykkel Vekter Verktøy Fisk Wok-grønnsaker Singelfrosne bær Olivenolje Og alltid noe annet som jeg ikke har tenkt på på forhpnd at jeg trenger
Nella Skrevet 22. juli 2005 Forfatter #14 Skrevet 22. juli 2005 Kommer nok alltid noe med som man ikke hade tenkt ja Syns det gjør det overalt jeg. Takker for info. Da kan det være verdt å svinge av E6 da.
Gjest Hun&han Skrevet 23. juli 2005 #15 Skrevet 23. juli 2005 Kjempegod italiensk tortelini (frossen) Pastabastakjøttboller Fersk fisk/hummer/kongekrabbe De deiligeste kaker og bakervarer Dopapir Grillmarinade-poser Maling Batterier Laaaaang spaghetti Parmesan Parmaskinke (hvis vi har råd) Blåbærnektar Zoega kaffe De gode wienerpølsene som ikke finnes andre steder enn der og på Jacobs og mye, mye mer
Gjest gjest 0 Skrevet 23. juli 2005 #16 Skrevet 23. juli 2005 Er skalldyr billig der? Jeg elsker hummer med det er ikke akkurat den billigste middagen man kan spise
Gjest Hun&han Skrevet 24. juli 2005 #17 Skrevet 24. juli 2005 Er skalldyr billig der? Jeg elsker hummer med det er ikke akkurat den billigste middagen man kan spise ← Hummer ække akkurat billig, hverken der eller andre steder. Men du får det neppe mye billigere eller bedre noe sted. Vi fikk fine ferske hummere der nylig til omkring 120 kroner stykket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå