Gå til innhold

«Gloryhole»

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen opplevd det??

Ble helt sjokka i dag, opplevd for første gang! Satt på do og tissen, og plutselig stikker det frem en sinnsykt stor kuk gjennom et hull! Har jo bare lest om dette, aldri trodd noe slikt skulle skje. Men jeg kjente jeg ble kåt med en gang, sykt deilig hard kuk... Begynte å suge denne ukjente , før jeg snudde meg og førte den inn bakfra! Kjente bare kuken fylte meg, åååh!  Seriøst det deiligste og mest befriende jeg har opplevd.... Jeg kom så hardt! 

Blir seriøst våt av å skrive dette! 

Anonymkode: 469bf...53c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hilsen mann... 

Anonymkode: 868a5...e2a

• Liker 8
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hilsen mann... 

Anonymkode: 868a5...e2a

Nei beklager, jeg er dame og dette er helt reelt! Men skjønner at dette er vanskelig å tro på.

Skrevet

Kvinne 41

Anonymkode: cfac7...bf3

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinne 41

Hva mener du med dette? 

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du med dette? 

Sikkert lettere med noen eksempler:

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kvinne 41

Har ikke opplevd det. 

Kvinne 41 

Anonymkode: 96607...eb0

• Liker 2
Skrevet

24/7 her 

kvinne 52 må til å lage ett par nye hull i veggen.. begynner å bli flisete i kanten men litt smerte er litt digg da 

• Liker 1
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen opplevd det??

Ble helt sjokka i dag, opplevd for første gang! Satt på do og tissen, og plutselig stikker det frem en sinnsykt stor kuk gjennom et hull! Har jo bare lest om dette, aldri trodd noe slikt skulle skje. Men jeg kjente jeg ble kåt med en gang, sykt deilig hard kuk... Begynte å suge denne ukjente , før jeg snudde meg og førte den inn bakfra! Kjente bare kuken fylte meg, åååh!  Seriøst det deiligste og mest befriende jeg har opplevd.... Jeg kom så hardt! 

Og jeg ble kåt av å lese dette.

Anonymkode: 6b1d5...b8e

• Liker 1
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen opplevd det??

Porr-fantasi fra en ung gutt. 🙄

Anonymkode: 22205...a28

• Liker 2
Skrevet

Historien virker ikke akkurat helt troverdig, men jeg har vært med på å gjøre det for en god del år siden. Det var planlagt ikke akkuat som at jeg satt på do og plutselig dukket det opp en kuk. Det var en deilig oppelvelse og det var spennende å suge noen helt fremmede. Hadde noe stukket kuken sin inn i et hull når jeg satt på do så hadde det ikke blitt behagelig for han gitt.

Anonymkode: 91116...90a

• Liker 1
Skrevet

Hadde det skjedd mens jeg satt der intetanende på offentlig toalett hadde jeg tullet den inn i dopapir. Tatt bilde og lagt på insta hashtag mumipenis!

Anonymkode: a88ba...539

• Liker 6
Skrevet

Hm... brukte han kondom? Aldri verden om jeg hadde funnet på å suge og pule en totalt ukjent pikk på et toalett 😨 

Anonymkode: b2d6b...6f3

Skrevet

Funny..... Men fruen og jeg gjorde faktisk noe lignende for et par år siden. Vi drev i vedskjulet og stablet årets vinterved. Under en 5 minutter ble vi oppmerksom på et kvisthull i veggen. Ordet gloryhole ble nevt, og vipps var vi i gang med et rollespill, hvor hun sugde meg gjennom hullet og vi prøvde å pule. Men jeg har litt kort pikk til at det fungerte bra. Men veldig morsomt var det :-)

Og det er helt sant. M44 

Anonymkode: 66b2f...e78

• Liker 3
Skrevet

On 9/11/2020 at 12:41 AM, AnonymBruker said:

Nei beklager, jeg er dame og dette er helt reelt! Men skjønner at dette er vanskelig å tro på.

intro-1579108170.jpg.54bd6f49280487f2ddc6ae01498916f6.jpg

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...