AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #1 Skrevet 10. september 2020 Hvor stor sannsynlighet er det at fødsel nærmer seg? Med første gikk den 4 dager før fødsel. Jeg er ikke klar for at babyen skal komme, synes hun kan ligge og heve seg ferdig ett par uker til 😳 Anonymkode: c62c6...c0e
AnonymBruker Skrevet 11. september 2020 #2 Skrevet 11. september 2020 Den kan gå mange ganger.. Anonymkode: b364f...c57
AnonymBruker Skrevet 11. september 2020 #3 Skrevet 11. september 2020 Måtte settes i gang på overtid selv om den gikk her 🙈 Anonymkode: 7ea69...79c
Gjest Switch Skrevet 11. september 2020 #4 Skrevet 11. september 2020 Kan ikke engang huske noen slimpropp i noen av mine to svangerskap😂 Men har både sett og lest at det har gått mange uker fra slimproppen gikk til de fødte. Så tror ikke du trenger å bekymre deg😊
AnonymBruker Skrevet 11. september 2020 #5 Skrevet 11. september 2020 «Slimproppen» har ingen betydning, og det er ikke noe jordmødre og gynekologer forholder seg til i det hele tatt. Anonymkode: 7a5c1...5d8 2
AnonymBruker Skrevet 11. september 2020 #6 Skrevet 11. september 2020 Takk for svar alle sammen! Har en veldig mild mensmurring også som pågår konstant nå. Nesten så jeg ikke kjenner den men den er der. Er kanskje bare modningstegn? Anonymkode: c62c6...c0e
AnonymBruker Skrevet 11. september 2020 #7 Skrevet 11. september 2020 Det er så vanskelig å vite, men det trenger i hvert fall ikke å bety noe. Mest sannsynlig gjør det ikke det så tidlig. I mitt andre svangerskap så det ut som slimproppen gikk flere ganger mellom uke 30 og 40, sammen med noe som var likt tegningsblødningen som kom et par timer før riene startet i første svangerskap. Første gang det skjedde, hadde jeg uvanlig kraftige kynnere også, og var ganske overbevist om at jeg kom til å føde snart. Men jeg fødte altså i uke 40 igjen. Ta uansett en telefon til føden hvis du blir urolig Anonymkode: 8a39c...712
AnonymBruker Skrevet 11. september 2020 #8 Skrevet 11. september 2020 Slimproppen er ubetydelig mtp fødsel. Hos noen går den flere ganger (den fornyer seg) og andre ser den aldri da den kommer ut under fødsel. Anonymkode: cb254...f78
AnonymBruker Skrevet 11. september 2020 #9 Skrevet 11. september 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: «Slimproppen» har ingen betydning, og det er ikke noe jordmødre og gynekologer forholder seg til i det hele tatt. Anonymkode: 7a5c1...5d8 Her fikk faktisk svigers beskjed om at fødsel kunne starte når som helst pga slimproppen gikk, av jordmor. Synes det høres veldig rart ut egentlig. For har selv hørt at den ikke har betydning for det. Hun hadde 2 mnd igjen da den gikk. Ikke fødsel enda (en mnd igjen). Anonymkode: 5cd37...fb8
AnonymBruker Skrevet 11. september 2020 #10 Skrevet 11. september 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Her fikk faktisk svigers beskjed om at fødsel kunne starte når som helst pga slimproppen gikk, av jordmor. Synes det høres veldig rart ut egentlig. For har selv hørt at den ikke har betydning for det. Hun hadde 2 mnd igjen da den gikk. Ikke fødsel enda (en mnd igjen). Anonymkode: 5cd37...fb8 Men altså, det er antakeligvis veldig mange år siden så det betyr vel ikke så mye. Det er mye man trodde før som ikke gjør seg gjeldende nå lenger. Anonymkode: 7a5c1...5d8
AnonymBruker Skrevet 11. september 2020 #11 Skrevet 11. september 2020 Leste faktisk at den kan gå flere uker før fødsel, men mamma fortalte meg at med både meg og søsteren min kom vi ganske kjapt (samme døgnet). Stemte hos meg å😊 men altså, det er så forskjellig! Bare hørt at man ikke skal bade i badekar da.. Anonymkode: 0ba45...fc0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå