AnonymBruker Skrevet 11. september 2020 #21 Del Skrevet 11. september 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Er hun akademiker eller frisør/hudpleier? Og hvordan er foreldrene? Helt straighte? Alternative? opptatt av glamor. Har møtt så mange Lindaer som jobber innen velvære at jeg lurer på om det er representativt? Jeg oppfatter det som et jålenavn. Klar for å bli halshugget av KG-folket 🙈 Anonymkode: cccb6...1cc Hverken akademiker eller frisør 😛 Kontormedarbeider med fagbrev og noen kurs i tillegg. Foreldrene er vel... Normale 😅 Ingen spesielt høytstående jobber, og ingen store interesser de gir uttrykk for. Mor glad i interiør, far av gadgets, men fint lite glamor 😛 Anonymkode: f3aa1...e22 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2020 #22 Del Skrevet 11. september 2020 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hverken akademiker eller frisør 😛 Kontormedarbeider med fagbrev og noen kurs i tillegg. Foreldrene er vel... Normale 😅 Ingen spesielt høytstående jobber, og ingen store interesser de gir uttrykk for. Mor glad i interiør, far av gadgets, men fint lite glamor 😛 Dette var ikke så langt unna. Jeg jobber som saksbehandler i staten. Høyeste utdanning er vgs + noen kurs. Foreldre som har yrkesskole, ingen spesielle interesser. Søsken heter Elisabeth og Kristine. Jeg er gift og har tre barn (med samme mann). Føler jeg lever et helt normalt liv. Normal familie, normal økonomi osv. Hilsen Linda 35 år Anonymkode: b092f...1e0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2020 #23 Del Skrevet 11. september 2020 Jeg er òg en snill og trofast Linda! 😅 Anonymkode: 13e9a...648 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2020 #24 Del Skrevet 11. september 2020 Jeg kjenner kun en Linda, hun er i slekta, voksen dame i 60 åra, koselig jordnær dame. Gift, 3 barn og barnebarn. Anonymkode: 6853c...8d0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SmokeyEye Skrevet 11. september 2020 #25 Del Skrevet 11. september 2020 Linda er et rasshøl. Men flink på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2020 #26 Del Skrevet 11. september 2020 Søk opp Linda på Face. Veldig mange bimboer der. Anonymkode: cccb6...1cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2020 #27 Del Skrevet 11. september 2020 På 10.9.2020 den 23.19, AnonymBruker skrev: Alvorlig bipolar og sammen med utlendinger Anonymkode: dbe44...cd6 Snakker vi om Linda fra H? Enig, ekstrem bipolar og bare vært sammen med pakistanske menn. Fælt kvinnemenneske som setter folk opp mot hverandre. Til slutt ble hun vennine med 15 år yngre jenter. Dame godt oppi i 45! Anonymkode: d0b0b...10f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 12. september 2020 #28 Del Skrevet 12. september 2020 Linda er 45-55 år gammel. Hun ble født inn i en arbeiderfamilie og hvis hun har tatt høyskoleutdannelse, så kan hun være barnehagelærer eller sykepleier, men høyst sannsynlig er hun frisør, hjelpepleier eller jobber i butikk. Hun er gift med Thomas eller Stig, og søsknene hennes heter Monica, Geir og Hege. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2020 #29 Del Skrevet 12. september 2020 1 time siden, Ullvott skrev: Linda er 45-55 år gammel. Hun ble født inn i en arbeiderfamilie og hvis hun har tatt høyskoleutdannelse, så kan hun være barnehagelærer eller sykepleier, men høyst sannsynlig er hun frisør, hjelpepleier eller jobber i butikk. Hun er gift med Thomas eller Stig, og søsknene hennes heter Monica, Geir og Hege. Spot on! Anonymkode: cccb6...1cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå