AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #1 Skrevet 10. september 2020 Er det noen foreldre som av en eller annen grunn irriterer deg eller rett og slett du ikke vil omgås av? Altså foreldre til barn som går i samme klasse som barna deres. I såfall hvordan velger du å løse problemet? Anonymkode: 87ff5...a90
GammelKaktus Skrevet 10. september 2020 #2 Skrevet 10. september 2020 Jeg oppfører meg som normalt, men de er ikke førstevalget som samtalepartnere under sammenkomster. Slipper mye av det dette skoleåret.😏
Hr. Aktiv Skrevet 10. september 2020 #3 Skrevet 10. september 2020 Holder meg i bakgrunnen og er helt nøytral. Tar bare del i de diskusjoner som omhandler mine barn.
AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #4 Skrevet 10. september 2020 Til sammen er det bortimot 50 foreldre til barna i klassen. Kan ikke si at jeg trenger å gjøre noen spesielle tiltak for å holde meg unna de jeg ikke liker. Det er jo ikke sånn at foreldre til skolebarn behøver omgås så mye? Skjønner egentlig ikke helt hva du mener. Anonymkode: 96797...491
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå