Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går dette an?

Hvordan kan dekkene holde seg oppå linen over en så lang strekning?

Noen som kan forklare meg dette....for jeg begriper det ikke. :klø:

Gjest gjest1
Skrevet

:overrasket:

Galskap er alt jeg har å si! Helt utrolig at det er mulig. Og kanskje enda mer utrolig at han faktisk var så sikker på at det skulle gå bra at han ikke hadde noen form for sikring..

Skrevet
Hvorfor er han naken?

Kanskje for å minimere det vinden kan få tak i?

Skrevet
Hvorfor er han naken?

:ler: Synes du det er et større spørsmål enn hvordan han får til å sykle på den lina? :overrasket::ler:
Gjest Milah
Skrevet

Det så veldig skummelt ut. Aldri i verden om jeg hadde begitt meg ut på noe slik.

Er dårlig nok på å holde balansen på asfalt, så det er unødvendig å utfordre skjebnen.. :)

Gjest Gjest
Skrevet

Nå er ikke jeg noen ekspert i fysikk, men jeg ser at han har et tungt lodd som henger langt under sykkelen. Altså er tyngdepunktet under lina, og han velter ikke. Sykkelen ville ikke ha veltet selv om mannen ikke satt oppå, den ville ha stått der av seg selv. Men det er jo fortsatt vanskelig å stå på hodet på en sykkel da, selv om den ikke velter. Og han sykler jo bortover, altså må han jo holde hjulene oppå lina. Men han har jo ikke dekk, mulig han har spesialfelger også, med et spor i, sånn som trikken har (?), sånn at han ikke kan spore av.

Jeg hadde nok turt å prøve, men ikke uten sikkerhetsline, nei....

Jeg synes forøvrig at de andre stuntene han har gjort, ser verre ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...