Gå til innhold

Hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Okei nå trenger jeg noen gode råd! Jeg er en jente på 23, som er blitt med i en gruppe for andre skeive jenter. Der målet er å bli kjent med andre skeive osv, det er en god del i gruppa og noen av de har møttes flere ganger. 

Nå har jeg planlagt å ha en sammenkomst hos meg nå på lørdag, og jeg stresser vilt! Har aldri møtt noen av de andre jentene før fordi jeg ikke har vært med på noe hittil, men vet jeg må ut av komfortsonen min uansett, dersom jeg skal bli kjent med andre skeive. Frister å avlyse men samtidig å holde festen hos meg. Men jeg er så super nervøs! Kan dere gi meg noen gode tips! 

Anonymkode: c700b...bf9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Mvh

Matas, mod. 

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...