AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #1 Skrevet 10. september 2020 Og jeg føler meg skikkelig dum som tenker det, men det stikker hardt kjenner jeg... En god kollega av mannen har bursdag, og det skal være fest på et lokale. Hadde ikke forventet å bli bedt, men nå så jeg gjesteliste og alle ektefellene/kjærestene til de andre kollegaene er inviterte. Men ikke meg... Får meg ikke engang til å si noe til mannen, for føler meg som en unge allerede. Føler at dette skal jeg være for voksen til å reagere på. Men, au, dette gjorde vondt i et voksent hjerte.... Mest vondt var det kanskje når mannen sa hvem som skulle, og leser opp navnene til ektefellene til de andre uten å reagere.. Vet ikke hvor jeg vil hen med innlegget engang.... Anonymkode: 72f1b...506 2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #2 Skrevet 10. september 2020 Det høres veldig rart ut. Kan det være en forglemmelse? Anonymkode: a8af3...3eb 21
Ava Mae Skrevet 10. september 2020 #3 Skrevet 10. september 2020 Jeg skjønner deg godt jeg. Det føles alltid vondt å bli utelatt uansett om man er i begynnelsen av, midt i eller mot slutten av livet. Ta det opp med mannen din, følelsene dine er helt legitime 😘 24
AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #4 Skrevet 10. september 2020 Hadde bedt mannen si: "Hei, jeg og kona kommer, vi gleder oss", Anonymkode: 10754...6d3 12
AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #5 Skrevet 10. september 2020 Jeg forstår deg så godt, slikt sårer uansett alder! Min eksmann sa (og tenkte) alltid "jeg" i stedet for "vi/oss", og det var like sårende hver gang😕 Anonymkode: c46ed...a4f 12
Nerine_ Skrevet 10. september 2020 #6 Skrevet 10. september 2020 Hvis alle andre er bedt med følge syns jeg det er veldig rart. Og det er rart mannen din ikke reagerer på det. Syns du skal spørre han om hvorfor ikke du er invitert. 20
AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #7 Skrevet 10. september 2020 Hva er grunnen til at du ikke spørr hvorfor du ikke er invitert? Kommunikasjon..... Anonymkode: 0b092...aad 18
AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #8 Skrevet 10. september 2020 Ja, rart. Kan du utelukke at han ikke selv har bedt om dette? Hørt flere tilfeller hvor kollega ikke vil ha med partner på firmafest nemlig.. Anonymkode: d769c...aeb 9
Hockeypulver Skrevet 10. september 2020 #9 Skrevet 10. september 2020 Det er rart at du ikke er invitert hvis alle ektefeller/kjærester er invitert. og det er rart at mannen din ikke reagerer 10
AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #10 Skrevet 10. september 2020 Kjenner du denne kollegaen da? Jeg hadde aldri blitt med i en bursdag til noen jeg ikke kjenner, og det vet heldigvis samboeren min også så han drar alltid på bursdager alene uansett om jeg er invitert også. Anonymkode: 7b940...ddf 4
Hr. Aktiv Skrevet 10. september 2020 #11 Skrevet 10. september 2020 Får deg ikke til å si noe til mannen din heller? Å herregud. 😱 6
AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #12 Skrevet 10. september 2020 Antakelig har mannen din sagt at han er single på jobben, kan ikke se noen annen grunn. Hvorfor spør du ikke? Anonymkode: 147a0...0cd 8
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 10. september 2020 #13 Skrevet 10. september 2020 Veldig merkelig at mannen din ikke reagerte, men jeg tenker det må være en feil, at du ikke er invitert. Og bare si det til mannen din, det har ingenting med å være barnslig å gjøre.
AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #14 Skrevet 10. september 2020 Kan forstå at dette stikker, ut i fra det du skriver. Kanskje bare en feil som har blitt gjort. Men det er jo bare å ta det opp med mannen. Anonymkode: 43efa...164 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #15 Skrevet 10. september 2020 Jeg kjenner kollegaen, og de vet at mannen min er gift med meg, bare sånn at det er klart 😊 Er nok bare følelsen av å bli utenfor jeg sitter med.. At mannen ikke reagerte eller sa noe, er vel det som stikker mest. Jeg kommer til å ta det opp med han, ble bare for sårt akkurat nå som det ble klart. Jeg klarer meg fint uten denne festen, for all del. Men sårt å være den som ikke ble bedt.. Kan jo hende det har skjedd en glipp, men det finner vi jo ut når det nærmer seg. Kommer ikke til å be meg selv iallefall 😊 Takk for fine ord! Ts Anonymkode: 72f1b...506 5
AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #16 Skrevet 10. september 2020 Det er jo godt mulig at bursdagsbarnet er venn med de andre kollegenes partnere, men ikke har en relasjon med deg. Med koronareglene er det jo også begrenset hvor mange som kan delta. Hadde hatt en digg kveld med film,venninne og smågodt. Anonymkode: 143cc...e83
Nymerïa Skrevet 10. september 2020 #17 Skrevet 10. september 2020 Men hva synes mannen din om dette? Hvis han ikke har noen problemer og i ramme alvor har tenkt å dra så har du et mye større problem en å være utelatt fra en fest. 3
Blueturtle Skrevet 10. september 2020 #18 Skrevet 10. september 2020 Men herregud, si noe til mannen din da!! «Hei du *mann*, jeg syntes det er så merkelig at alle andre sine ektefeller er invitert bortsett fra meg, vet du hvorfor?« Og så tar dere det derfra. Hvis han ikke står opp for deg og reagerer også så er det noe som er merkelig her. 7
AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #19 Skrevet 10. september 2020 Høres merkelig ut. Om alle kjærestene og ektefellene til de andre kollegaene er bedt, men ikke du... Nei, kan ikke forstå at han som skal ha festen ville vært så hjernedød at han inviterte alle ektefellene unntatt deg; med mindre din mann ba ham om å ikke inkludere deg. Du bør spørre ham om det. Dette er ikke en guttekveld hvor damer ikke er invitert. Dette er en fest hvor alle ektefellene med unntak av deg er invitert. Noe her virker ikke rett. Ble individuelle invitasjoner sendt til ektefellene, eller var det opp til hver kollega å gi beskjed om ektefellen ble med eller ikke? Anonymkode: 4d5ca...f95 3
AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #20 Skrevet 10. september 2020 Hvordan reagerer mannen din på at du ikke er bedt? Anonymkode: d0aeb...ae6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå