Gå til innhold

Er deres erfaring den samme i forhold til menn og ons?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle mennene jeg har møtt for ons eller tilfeldig sex har stort sett alltid vært godt utstyrt, mens de jeg møter og faller for pga personlighet har liten eller normal penis. 

Har det noe med at menn med store har stor selvtilitt og kanskje kun er ute etter sex fordi de kan få sex? Ofte er det ikke de kjekkeste mennene heller, men de virker å ha god selvtilitt pga de har stor penis virker det som?

De mennene jeg har vært med har typisk enten vært jomfru eller liten erfaring. Maks 1-2 partnere, men de har vært kjekke og god personlighet, men kanskje litt mere tilbakeholdne/forsiktig i senga. 

Noen med samme erfaringer eller bare veldig tilfeldig dette?

Anonymkode: a04d2...ff2

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Alle mennene jeg har møtt for ons eller tilfeldig sex har stort sett alltid vært godt utstyrt, mens de jeg møter og faller for pga personlighet har liten eller normal penis. 

Har det noe med at menn med store har stor selvtilitt og kanskje kun er ute etter sex fordi de kan få sex? Ofte er det ikke de kjekkeste mennene heller, men de virker å ha god selvtilitt pga de har stor penis virker det som?

De mennene jeg har vært med har typisk enten vært jomfru eller liten erfaring. Maks 1-2 partnere, men de har vært kjekke og god personlighet, men kanskje litt mere tilbakeholdne/forsiktig i senga. 

Noen med samme erfaringer eller bare veldig tilfeldig dette?

Vel, Arne, det er helt tilfeldig. Faktisk.

Anonymkode: 1c672...74c

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet

Hvor stor er testpopulasjonen din?

Ved meningsmålinger bruker man en testpopulasjon på rundt 1000 for å få en feilmargin som er tilfredsstillende lav.

Dersom du er i nærheten av dette, kan forskningen din ha noe for seg.

Dersom du har hatt vesentlig færre seksualpartnere, bør du se vekk fra Erfaringene dine og fortsette å date menn du rett og slett liker og tenner på.

Skrevet

Jeg har hatt mange on night stands og min erfaring er at nesten alle har gjennomsnittlig penis, mens noen få har liten og noen få har stor. Jeg har kanskje hatt hundre tilfeldige ligg.

Anonymkode: f38ee...b4b

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt mange on night stands og min erfaring er at nesten alle har gjennomsnittlig penis, mens noen få har liten og noen få har stor. Jeg har kanskje hatt hundre tilfeldige ligg.

Anonymkode: f38ee...b4b

Takk for svar. Mulig det bare er tilfeldig i mitt tilfelle. Med hundre tilfeldige ligg har du nok større sammenlignings grunnlag😅

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...