AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #1 Skrevet 10. september 2020 Hei 🙂 Jeg er en nyutdannet sykepleier, som vil finne noe helt annet å jobbe med! Men det er vanskelig, fordi jeg ikke vet hva.. Under studiet merket jeg at denne utdanningen ikke var helt for meg, men jeg hadde kommet såppas langt i utdanningsforløpet, at jeg valgte å fullføre. Jeg er en blid person, som er glad i å være med mennesker, og setter som regel alle andre før meg selv. Det hadde vært en drøm om jobben var en "opplevelse", eller føltes ut som en hobby på en måte. Er livredd for A4 livet, og vil finne en jobb som gleder og som jeg trives i. Noen som har noen gode ideer? Hilsen en med lite motivasjon for tiden.. Anonymkode: d3f05...b1a
AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #2 Skrevet 10. september 2020 Bistandorganisasjon? Eller kjenner jeg flere sykepleiere som har blitt lei av de typiske jobbene og nå jobber i forsikringselskap. Anonymkode: d498c...d77
AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #3 Skrevet 10. september 2020 Hva med å jobbe innen forskning f.eks? Mange sykepleiere som starter som forskningsassistent og jobber seg oppover. Eller du kan jobbe innen bedriftshelsetjeneste, holde foredrag osv? Hvis du ikke vil jobbe med utdanningen din så må du jo finne ut hva interessene dine er, og begynne å lete utifra det, men det skriver du lite om, og blir derfor vanskelig å hjelpe deg med😊 Selv jobber jeg som jobbspesialist hvor jeg bistår mennesker som går i behandling for psykiske lidelser til å finne en jobb de kan stå i. Det er en kul jobb hvis jeg jobber med psykologene, samt bruker mye tid ut mot arbeidslivet. Mange av mine kollegaer er utdannet sykepleier i bunn. Det krever at du er sosial og trives med en utadrettet jobbhverdag. Anonymkode: 6dab5...ee2
Knirke Skrevet 10. september 2020 #4 Skrevet 10. september 2020 Hva med å jobbe på sjøen eller plattform?
AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #5 Skrevet 10. september 2020 Legemiddelkonsulent? Kontorjobb/ konsulent? Anonymkode: 6c80f...158
AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #6 Skrevet 10. september 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei 🙂 Jeg er en nyutdannet sykepleier, som vil finne noe helt annet å jobbe med! Men det er vanskelig, fordi jeg ikke vet hva.. Under studiet merket jeg at denne utdanningen ikke var helt for meg, men jeg hadde kommet såppas langt i utdanningsforløpet, at jeg valgte å fullføre. Jeg er en blid person, som er glad i å være med mennesker, og setter som regel alle andre før meg selv. Det hadde vært en drøm om jobben var en "opplevelse", eller føltes ut som en hobby på en måte. Er livredd for A4 livet, og vil finne en jobb som gleder og som jeg trives i. Noen som har noen gode ideer? Hilsen en med lite motivasjon for tiden.. Anonymkode: d3f05...b1a Ta lederutdanning . Jobne med legemidler? Anonymkode: f55de...92d
AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #7 Skrevet 10. september 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei 🙂 Jeg er en nyutdannet sykepleier, som vil finne noe helt annet å jobbe med! Men det er vanskelig, fordi jeg ikke vet hva.. Under studiet merket jeg at denne utdanningen ikke var helt for meg, men jeg hadde kommet såppas langt i utdanningsforløpet, at jeg valgte å fullføre. Jeg er en blid person, som er glad i å være med mennesker, og setter som regel alle andre før meg selv. Det hadde vært en drøm om jobben var en "opplevelse", eller føltes ut som en hobby på en måte. Er livredd for A4 livet, og vil finne en jobb som gleder og som jeg trives i. Noen som har noen gode ideer? Hilsen en med lite motivasjon for tiden.. Anonymkode: d3f05...b1a Logoped? Om du jobber i kommunen (oftest med barn) styrer du stort sett dagene dine selv... Og masteren kan du ta nå etter sykepleie, om du studerer i Bergen Anonymkode: beb7d...2e1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #8 Skrevet 10. september 2020 Om du søker* i Bergen, mente jeg. Anonymkode: beb7d...2e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå