Gå til innhold

Frekt eller normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En venninne av meg skulle på visning i går.   

Da hun kom til stedet sto nabomannen og hanket inn alle som skulle på visning. 

"Kom inn til meg i stedet. Huset mitt er finere, og dere vil garantert heller kjøpe mitt hus".

Det var veldig mange som gikk inn for å se, og noen droppet også den andre visningen. 

Venninnen min gikk på visningen hun hadde planlagt å gå på, men gikk inn på nettsiden til megleren som nabomannen hadde "til salgs-skilt" fra for å se på annonsen.  Hun tenkte hun kunne sjekke ut det huset også. 

Det var ingen registreringer på adressen.

Hun sjekket på finn.no, ingen registreringer på den adressen der heller. 

I dag ringte hun megleren for å spørre pm prospekt, men nabomannen var ikke kunde hos dem.  Han hadde rett og slett satt opp et tilfeldig skilt, ikke annonsert huset, hadde ikke laget prospekt, og bare satset på å kapre kunder fra de andre.

Jeg fortalte om dette til en annen venninne, og hun hadde hørt om nøyaktig det samme for noen uker siden. 

Er ikke dette veldig frekt?

Anonymkode: 26381...920

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dont hate the player, hate the game. Småfrekt, men jeg respekterer det.

Anonymkode: e3289...05a

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dont hate the player, hate the game. Småfrekt, men jeg respekterer det.

Du tror ikke megleren vil ha et problem med at navnet deres blir misbrukt på en slik måte?

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Du tror ikke megleren vil ha et problem med at navnet deres blir misbrukt på en slik måte?

Vet ikke. Bryr meg ikke.

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner ikke helt, hadde naboen et skilt fra en eiendomsmegler? Har han i så fall stjålet det? 

Anonymkode: f4e87...a13

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner ikke helt, hadde naboen et skilt fra en eiendomsmegler? Har han i så fall stjålet det? 

Anonymkode: f4e87...a13

Ja, nabomannen hadde et til salgs-skilt fra en megler på husveggen, men da venninnen min ringte dem for å få et prospekt hadde de ingen kunder på den adressen. 

Hvor han hadde fått tak i skiltet vet jeg ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...