AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #1 Skrevet 10. september 2020 Jeg jobber i kommunen og skal snart ut i permisjon. Har forstått det slik at jeg får "vanlig" lønn fra kommunen på lønningsdato? Eller stemmer ikke dette? På NAV sine sider står det at neste utbetaling er 25.september. Men jeg skal få lønn i morgen (fått lønnsslipp og alt) og har jo fortsatt en uke til i jobb før permisjonen min starter. Utbetalingen den 25. september, noen som vet hva det er? Jobber 100% så er ikke snakk om engangsstønad heller.🤔 Anonymkode: fe3f6...d61
Kommerikkepånoebra Skrevet 10. september 2020 #2 Skrevet 10. september 2020 Du får lønn som normalt ja, nav refunderer til arbeidsgiver☺️ 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #3 Skrevet 10. september 2020 Jobber kommunalt og fikk helt vanlig lønn fra arbeidsgiver til den samme lønningsdatoen som tidligere. Anonymkode: acde8...a2f
AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #4 Skrevet 10. september 2020 Er du fast ansatt eller tilkallingsvikar? Anonymkode: b953b...733
AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #5 Skrevet 10. september 2020 Det står i vedtaket ditt. Jeg gikk ut i perm i går og i mitt vedtak står det at arbeidsgiver betaler ut lønn som vanlig og at nav betaler til arbeidsgiver. Anonymkode: 90a34...fc4
AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #6 Skrevet 10. september 2020 Takk for svar! Jeg er fast ansatt. Sjefen sa iallefall at lønnen kom til å gå som normalt til samme dato som vanlig. Stusset bare over at det stod neste utbetaling 25.09 på NAV sine sider, men kanskje de betaler arbeidsgiver den dagen🤔 Anonymkode: fe3f6...d61
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå