Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg søkte om redusering av lån (for enkelte lærer studier) i slutten av juli. Jeg måtte sende brev i posten, men jeg har ikke hørt noe om det fra lånekassen. Ikke noe beskjed om at de har mottatt søknaden. Man har jo seks måneder etter endt utdannelse å søke på dette, så jeg burde kanskje ha tatt bilde av brevet før jeg sendte det i posten. :( 

Er det noen andre som har gjort dette? Kan det ha skjedd noe som gjør at de ikke har mottatt det? Jeg søkte om redusering av gjeld på nettsiden deres 4 August også, og den søknaden er heller ikke behandlet enda. Det kan være at de har det veldig travelt for tiden.

Anonymkode: eb80c...464

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hørt fra andre som studerer og venter på utbetalinger at de er veldig på etterskudd for tiden. Så kan være det som er årsaken. 

Anonymkode: a03ba...08a

Skrevet

Hvis du går på dine sider på Lånekassen så vil du se om brevet er mottatt. Og så har de sinnsyke behandlingstiden der

Anonymkode: 92ba2...ad0

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du går på dine sider på Lånekassen så vil du se om brevet er mottatt. Og så har de sinnsyke behandlingstiden der

Anonymkode: 92ba2...ad0

Ah! Ja, det sto noe postkassen men jeg hadde ikke fått beskjed om det. Det står 31.07.2020 "Du har sendt inn dokumentasjon. Status: Ikke behandlet." 

Skrevet

Sendte inn søknad om stipend for høstsemesteret 4/8 i år og på lånekassen sin nettside står det at senest behandlingsdag er 22/9 så tror nok de er noe på etterskudd ja :) 

Anonymkode: 9ef66...c34

Skrevet

Så lenge de er klar over at jeg har søkt i tide, så er det greit. Men da må de slette eventuelle renter jeg får for de pengene de burde ha slettet. :( 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...