Gå til innhold

Bør jeg teste meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var litt tett i naien igår og våknet tett i naien i dag også. Litt svettebyer og tok tempen som viste 38 i feber. Er ikke noe spesielt dårlig og har ingen hoste eller andre plager. Har en sønn i bhg så lurer på om jeg venter en dag eller to å ser det an? Har ikke vært i nærheten av noen med påvist corona eller noe. Fikk beskjed om at jeg kunne vente noen dager pga stor pågang på legevakten. Hva ville dere gjort? Går mye vanlig forskjølelse nå også..  har satt meg selv i karantene btw..

Anonymkode: 4e31f...852

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Jeg gjorde og det. Angrer ikke. 

Anonymkode: fc370...9b4

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Jeg gjorde og det. Angrer ikke. 

Hva gjorde du? Ventet ?

Skrevet

Nei jeg kontaktet legesenteret og de stilte noen spørsmål, også fikk jeg time. Vet med 99% sikkerhet at det bare er forkjølelse, men med barn i barnehagen og nysing og renning så var jeg veldig synlig syk og greit å få unna test så jeg kan svare at ja jeg har testa meg og nei hakke corona. 

Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei jeg kontaktet legesenteret og de stilte noen spørsmål, også fikk jeg time. Vet med 99% sikkerhet at det bare er forkjølelse, men med barn i barnehagen og nysing og renning så var jeg veldig synlig syk og greit å få unna test så jeg kan svare at ja jeg har testa meg og nei hakke corona. 

Oki, takk for svar :) skal teste meg! 

• Liker 2
  • Opprett ny...