Gå til innhold

Er dette noe dere hadde akseptert? Varen koster 150kr og frakt 75 kr med helt hjem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde du akseptert? Jeg syntes dette virker rart

C4BF3905-4AEC-407D-8CCA-D91951BD8FF1.jpeg

Anonymkode: e2eb4...594

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, tar risikoen for 200kr om det er noe jeg vil ha. Om jeg ikke syntes det er verdt risikoen kjøper jeg nytt andre steder enn finn. Hun er selvsagt ikke interessert i å bli scamma heller

Anonymkode: f08be...456

• Liker 17
Skrevet

Skjønner begges synspunkt, men synes kanskje selger var litt «på»

Anonymkode: b633d...778

Skrevet

Selvfølgelig skal betaling være i orden før varen sendes.. 

Anonymkode: a13ef...d9d

• Liker 46
Skrevet

Jeg betaler aldri før jeg ser at pakken er sendt. Har opplevd for mange useriøse selgere.

Anonymkode: a6ac7...75f

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig skal betaling være i orden før varen sendes.. 

Anonymkode: a13ef...d9d

09E3B586-AFFC-4DB4-894F-E8DD9FFB15F9.png

• Liker 1
Skrevet

Er ikke postoppkrav sikreste måten å løse slikt på? Mottaker betaler, og får ikke hente ut pakken uten å ha betalt.

Anonymkode: 626f3...0a7

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg betaler aldri før jeg ser at pakken er sendt. Har opplevd for mange useriøse selgere.

Jeg sender aldri før jeg ser at varen er betalt. Har opplevd for mange useriøse kjøpere.

Anonymkode: 43344...12b

• Liker 27
Skrevet

Syntes hun er frekk. 

C8F7E6F5-801B-429B-A688-FEA1F1D80CBE.jpeg

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Da får du ikke kjøpt noe som skal sendes.

Anonymkode: ff1c4...c40

• Liker 18
Skrevet

Du er ekstremt passiv aggressiv, ts. 

Anonymkode: f08be...456

• Liker 39
Skrevet

Æsj, hvor ufyselig du oppfører deg, TS. Hadde bedt deg reise til helvete om jeg var selger. 

Anonymkode: b79c4...1f9

• Liker 34
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mens jeg har opplevd det motsatte, dessverre... at noen velger å ikke betale selv om pakken er sendt. 

når det gjelder litt dyrere ting, så bruker jeg ofte å møtes på halvveien. Betaler feks halvparten før og resten etter at pakken er sendt. De fleste anser det som en god nok trygghet. 

• Liker 3
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde du akseptert? Jeg syntes dette virker rart

C4BF3905-4AEC-407D-8CCA-D91951BD8FF1.jpeg

Mener du, helt på alvor, at selger skal risikere både å tape varen og betale frakt for å tape den? :klo:

Hva gjør du i nettbutikker eller vanlige butikker? Krever å få den med hjem før du betaler? 

Du betaler før selger legger ut for frakt. Eller så handler du ikke via post, og du kaster ikke vekk folks tid på å tulle sånn.

Anonymkode: 6d2d8...276

• Liker 34
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sender aldri før både vare og porto er betalt. Aldri! 

På finn kan man forøvrig få grei følelse av om noen er pålitelige gjennom andres vurdering. 

• Liker 13
Skrevet

Betal gjennom Tise da, så er problemet løst.

Jeg sender heller aldri pakker før mottaker har betalt. Mente du også at selger skulle betale frakt? Synes du var nokså ufin også.

Anonymkode: dfd7a...a98

• Liker 16
Skrevet

Du oppførrer deg ufint ts. Såklart betaler man før varen sendes - derfor ser man på annmeldeser på finn.

Anonymkode: 79a5e...9f2

• Liker 19
Skrevet

Og såklart må du betale frakt. SLutt å handle på nett om du ikke klarer å oppføre deg

Anonymkode: 79a5e...9f2

• Liker 14
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Betal gjennom Tise da, så er problemet løst.

Jeg sender heller aldri pakker før mottaker har betalt. Mente du også at selger skulle betale frakt? Synes du var nokså ufin også.

Anonymkode: dfd7a...a98

Sa til henne kan betale gjennom tise. Så sier hun plutserlig nei er ikke interesert lenger

føles mer som hun prøvde å svindle

Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mener du, helt på alvor, at selger skal risikere både å tape varen og betale frakt for å tape den? :klo:

Hva gjør du i nettbutikker eller vanlige butikker? Krever å få den med hjem før du betaler? 

Du betaler før selger legger ut for frakt. Eller så handler du ikke via post, og du kaster ikke vekk folks tid på å tulle sånn.

Anonymkode: 6d2d8...276

6C105680-F900-4C39-BCE9-0C024024BF21.jpeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...