AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #1 Skrevet 10. september 2020 Er så engstelig og usikker på om jeg tør å dra.. Skal i konfirmasjon. Har ikke så lyst til å risikere å dra med meg noe tilbake. Skal reise med fly og buss/tog. Hjelp. Skulle ønske det ikke var lov med slike arrangementer i det hele tatt nå...... Anonymkode: 7da2e...aba
AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #2 Skrevet 10. september 2020 Jeg hadde ikke reist. Anonymkode: cbf8e...7fe
AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #3 Skrevet 10. september 2020 Jeg hadde ikke reist! Det er bare dumt å ta turen og risikere å bli smittet/smitte andre. Bli hjemme! Anonymkode: ae894...ee1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #4 Skrevet 10. september 2020 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde ikke reist! Det er bare dumt å ta turen og risikere å bli smittet/smitte andre. Bli hjemme! Anonymkode: ae894...ee1 Huff ja... det er ikke noe mye smitte her jeg bor heller, så det føles ekkelt å skulle ødelegge det. Anonymkode: 7da2e...aba
AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #5 Skrevet 10. september 2020 Jeg bor i Fredrikstad og hadde ikke reist hit hvis jeg bodde et annet sted. Det påstås at det er trygt fordi smitten er innenfor ett miljø, hvor alle er satt i karantene. Samtidig er NAV-kontoret blitt stengt for drop inn, fordi flere som skulle vært i karantene har kommet dit. Så man kan jo lure på hvor seriøst folk tar karantenen og hvor trygt det da er her. Jeg holder meg i alle fall hjemme... Anonymkode: 56ff2...bcd
Anbefalte innlegg