Gå til innhold

Dere som tørker klær ute

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjør dere det på vinteren også når det er minusgrader? Tar det lang tid før klærne blir tørre når det er 6-7 grader? Er dere plaget med at dyr finner veien til klærne? Hilsen ei som nettopp har begynt å tørke klær ute for første gang 😄 

Anonymkode: e4c98...120

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her har jeg ikke vært plaget av at dyr finner veien til klærne, jeg kan finne på å sette stativet med klær ut hvis det er 6,7 grader og ikke nedbør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg henger ikke ut ting på vinteren når det er minusgrader. Da tørker det mye bedre inne. På vår og høst setter jeg gjerne ut stativet på dagtid, men tar det inn igjen til kvelds pga at det kommer duggdråper på klærne når kvelden kommer og temperaturen daler. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ullvott skrev:

Jeg henger ikke ut ting på vinteren når det er minusgrader. Da tørker det mye bedre inne. På vår og høst setter jeg gjerne ut stativet på dagtid, men tar det inn igjen til kvelds pga at det kommer duggdråper på klærne når kvelden kommer og temperaturen daler. 

Samme her.

Har forresten aldri opplevd at det kommer dyr i klærne.

Anonymkode: c6945...640

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du bor ett sted med tørt klima, så tar det ikke så lang tid med utendørs klestørk i minusgrader. Har aldri opplevd dyr i klærne, nei.

Anonymkode: 0541f...346

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde påbegynt vepsebol i et dynetrekk en gang. Fader så jeg skvatt. Heldigvis fant jeg det FØR jeg tok dynetrekket inn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så lenge det ikke regner, kan du tørke klær ute. Jeg prøver å få det til hele året igjennom, for jeg synes klærne lukter mye bedre når de er tørket ute enn inne. Men det sier seg selv, om vinteren tar det lengre tid og det krever at det blåser litt.

Anonymkode: d0838...10f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tørker ikke ute om vinteren. Her er det masse snø og -20 om vinteren så det har ingen hensikt å la klær henge ute. 

Vi bor i skogen og har aldri opplevd at noen dyr har vært på klærne, de skyr menneskelukt. Å om du skulle mene insekter; nei de har jeg heller aldri funnet i rene klær som henger ute til tørk. 

Anonymkode: cf2d0...68e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tørke ikke ute om vinteren, da tørker jeg enten i tørketrommel eller innendørs. 

Dyr har jeg aldri hatt problemer med når jeg tørker ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...