Gå til innhold

Brydde seg ikke om at han fikk stå

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette er et spørsmål som er litt småteit. Det høres ut som en trolletråd, men det er det ikke. Det er heller ingen stor sak, men det er noe jeg har tenkt litt på.

Dette var sent i fjor høst. Nesten et år siden. Vi (jeg og samboer) var på tur sammen med et vennepar. Alle er +/- 30 år. Det var badstu, som vi skulle ta etter en gåtur. Vi fyrte opp og de to andre kledte av seg. Helt av seg. OK, da så, tenkte vi og gjorde som dem.

Litt rart å se hverandre nakne sånn, men de andre var helt avslappet og laidback. VI satt, snakket, plasket vann på ovnen og gikk inn/ut for en dusj. Underveis fikk den andre mannen stå. Ordentlig harding. Men han brydde seg ikke. Han forsøkte ikke å dekke seg til, kommenterte ingenting og kona hans var også helt upåvirket.  En gang reiste han seg for å skvette vann på ovnen, mens pikken sto skrått opp. Etter litt tid forsvant ereksjonen og det var det.

Sånn er det. Jeg mener, dette er jo noe som skjer helt naturlig, og det er sikkert dumt å tenke på det så¨lenge etter og ta det opp her. Og jeg mener ikke at noe var galt eller noe, slett ikke. Det var mer hvordan de håndterte det som jeg tenker på. Helt laidback, som om det ikke hadde skjedd noen ting.

Hadde det vært oss, ville han vært stresset, forsøkt å dekke seg til med benet, kanskje unnskyldt seg. Jeg hadde vært flau, usikker på om dette var skandale. Jeg beundrer dem egentlig litt for det der. Tenk å være så trygg på egen nakenhet.

Anonymkode: 3f900...5d3

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva fyrte dere opp ? Det kan kanskje forklare hele situasjonen 😄

Anonymkode: f6cd6...d0f

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stå er ganske naturlig, sett menn få det av en flau vind på utstyret liksom 😂

Anonymkode: 275f7...415

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva fyrte dere opp ? Det kan kanskje forklare hele situasjonen 😄

Anonymkode: f6cd6...d0f

Implisitt at det var badstuen vel.... 

Anonymkode: f1c4b...064

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy jeg hadde blitt så kåt og hadde måttet gått å knullet min mann med en gang. Kudos til deg som greide å sitte der uanfektet.

Anonymkode: 7f07c...cdc

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så lenge han ikke angrep deg med den ville jeg latt det gå for denne gang. Men om det gjentar seg bør du vurdere å anmelde han.

Anonymkode: 5fcdf...667

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke helt problemet her?

Han fikk stå, han brydde seg ikke, og gjorde ikke noe stort nummer utav det. Og det høres ut som dere hadde det kos? 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes at du burde sagt noe, gitt han et kompliment for den, nå føler han kanskje at du ikke synes noe om den, frekt..

Anonymkode: 9d1b2...aa8

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner at jeg ble litt tent av denne beskrivelsen, rett og slett. Det er noe herlig befriende med det

Anonymkode: aef9b...2d0

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Fysikeren skrev:

Får man først ståkuk må man rett og slett bare eie det. 

Helt enig 😅 Det er ikke ulovlig å få ståkuk. Hva man gjør med den, derimot, er jo noe helt annet. Men så lenge man ikke dytter den i trynet på noen som er uvillig, så kan man ha så mye ståkuk som man bare vil. 

Blir bare dumt å skjemmes av helt naturlige reaksjoner

Anonymkode: 1a5b4...783

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Helt enig 😅 Det er ikke ulovlig å få ståkuk. Hva man gjør med den, derimot, er jo noe helt annet. Men så lenge man ikke dytter den i trynet på noen som er uvillig, så kan man ha så mye ståkuk som man bare vil. 

Blir bare dumt å skjemmes av helt naturlige reaksjoner

Anonymkode: 1a5b4...783

Når han ikke dekker den til og sprader rundt der når han vet TS kan se den, så han han strengt tatt dyttet den i trynet hennes. Synes ikke dette er noe TS skal måtte tåle.

Anonymkode: b7589...e0a

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Når han ikke dekker den til og sprader rundt der når han vet TS kan se den, så han han strengt tatt dyttet den i trynet hennes. Synes ikke dette er noe TS skal måtte tåle.

Det kommer vel an på.. gikk ts frivillig med på å være naken med disse personene? I så fall, syns jeg ts bør ha vært forberedt på å se nakenhet, i alle former 😃 

Anonymkode: 05760...576

• Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva i alle dager er dette for en vill tolkning av det TS har skrevet? Har du egentlig lest hovedinnlegget?

Det står at hun bundrer måten han taklet det på.

• Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Klart det. Han dyttet den i trynet på henne. På samme måte som en får "et dicpic i fleisen" da eller😂😂😂?

Anonymkode: db348...f75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker en kamerat sa at han som 14 åring hadde fått ståpikk mens han så vaskemaskinen sentrifugere så, altså en pikk kan leve sitt eget liv. 😂

Hva tenker du han skulle gjort i en slik setting da? Synes de håndterte det greit jeg...hadde ikke reflektert noe mer over det jeg.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, FrøkenMånestråle skrev:

Husker en kamerat sa at han som 14 åring hadde fått ståpikk mens han så vaskemaskinen sentrifugere så, altså en pikk kan leve sitt eget liv. 😂

Hva tenker du han skulle gjort i en slik setting da? Synes de håndterte det greit jeg...hadde ikke reflektert noe mer over det jeg.

Det står hun beundrer reaksjonen...

Anonymkode: cd35a...106

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper TS beundret håndteringen fordi pikken var stor. Hadde det vært en mikro hadde nok pipa fått en annen lyd.

Anonymkode: e339f...3ce

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...