Gå til innhold

Hva legger dere i "glad i deg"?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sitter "glad i deg" løst og dere sier det til en person dere dater når som helst, eller betyr det litt mer? Har det noe med forelskelse å gjøre for dere, eller kan man være glad i en date uten å kjenne på forelskelse? Kaller det en date, når man ikke har definert at man er i et forhold. 

Jeg kjenner selv at det betyr noe mer. Er kvinne, og har ikke for vane å si det til menn sånn generelt. 

Sier det til gode venninner, da også betyr det noe ekstra kjenner jeg når jeg sier det. 

Hvordan er det for dere andre? 

Anonymkode: 832a3...d2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvfølgelig er det noe godt og fint med det.

Jeg synes det er fantastisk å kunne si det til han jeg er glad i. Det betyr mye å si det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nettopp sagt det og fått det tilbake fra en jeg har møtt i 3mnd. Vi beveger oss mot et forhold☺️ Sitter ikke løst hos hverken han eller meg. For meg er det på et vi neste steg fra å si at man er veldig interessert og trives med den andre . Så går det videre til at det ikke er nok for å dele hva en føler lenger, så da blir det naturlig å dele at jeg er blitt glad i han. 

Anonymkode: 67b0a...991

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier det når jeg mener det. Jeg dater en fyr, og jeg er blitt glad han. Han sa "jeg er glad i deg" til meg først. Vi har ikke holdt på så fryktelig lenge, men lenge nok til at jeg har fått veldig sterke følelser for han. Egentlig tror jeg at jeg elsker han, men jeg tør ikke si det først. 

Anonymkode: a9d29...03e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Sier det når jeg mener det. Jeg dater en fyr, og jeg er blitt glad han. Han sa "jeg er glad i deg" til meg først. Vi har ikke holdt på så fryktelig lenge, men lenge nok til at jeg har fått veldig sterke følelser for han. Egentlig tror jeg at jeg elsker han, men jeg tør ikke si det først. 

Anonymkode: a9d29...03e

For en utrolig deilig følelse 🥰 

Jeg har også sagt det, og det kom kjapt i retur med et deilig kyss ❤️ 

Har lyst det skal bety at han ser for seg å være med meg. Det gjør iallefall det fra min side.... 

ts

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er glad i han jeg dater som jeg har møtt i over 2 mnd, og han er glad i meg også. Vi har ikke sagt det, men det non-verbale sier sitt, og det sies også mellom linjene. 

Anonymkode: 4dc35...296

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For at jeg skal bruke ordene, så er det til en person jeg bryr meg om (mer enn amdre), en som jeg setter pris på, en som gir meg noe positivt i livet. Jeg sier det veldig sjeldent. Jeg har vel kun sagt det til 4 personer i mitt liv. For meg sitter ikke det løst. "Jeg elsker deg" har jeg kun sagt til to personer - den første kjæresten min og datteren min. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det betyr i alle fall at jeg har fått følelser for personen når jeg sier det. Men det betyr ikke at jeg ikke kan ha ombestemt meg 2 mnd senere.😉

Anonymkode: 09dba...76d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Det betyr i alle fall at jeg har fått følelser for personen når jeg sier det. Men det betyr ikke at jeg ikke kan ha ombestemt meg 2 mnd senere.😉

Anonymkode: 09dba...76d

Hehe, angreretten er gyldig der ja 😇

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Det betyr ca «jeg hadde blitt veldig lei meg om du døde»

Anonymkode: 775c7...9b9

😅😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en mye mindre seriøs og mindre bindende  versjon av jeg elsker deg

Sier ikke jeg er glad i deg til venner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...