AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #1 Del Skrevet 10. september 2020 Sikkert umulig å vite om det er babyen eller luftbobler.. og kjente det kanskje litt høyt i forhold til at jeg er bare 15 uker? Men hvordan føltes det for dere? Det var liksom en kilende følelse Anonymkode: 05934...17e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cer3s Skrevet 10. september 2020 #2 Del Skrevet 10. september 2020 Det kan godt være babyen ja! Med første kjentes det ut som jeg hadde spist en levende gullfisk som kilte meg i magen i uke 16 ❤️ med nr 2 kjente jeg allerede i uke 13, samme følelsen ❤️ noen kjenner det mer som luftbobler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #3 Del Skrevet 10. september 2020 4 minutter siden, Cer3s skrev: Det kan godt være babyen ja! Med første kjentes det ut som jeg hadde spist en levende gullfisk som kilte meg i magen i uke 16 ❤️ med nr 2 kjente jeg allerede i uke 13, samme følelsen ❤️ noen kjenner det mer som luftbobler Så gøy, håper det er babyen 😍 men kan forvelksles med luftbobler synes jeg, så føler meg ikke sikker på hva jeg kjenner 😄 Anonymkode: 05934...17e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #4 Del Skrevet 10. september 2020 Jeg var også veldig usikker så tidlig, men rundt samme tid kjente jeg det slik, og nå i ettertid er jeg ganske sikker på at det jeg kjente var småen som sprellet veldig koselig! Anonymkode: 7db8d...b24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #5 Del Skrevet 10. september 2020 Jeg kjente det som en fjær på innsiden. Kan fremdeles husle følelsen 😂 Anonymkode: d3519...d75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sillymilly Skrevet 10. september 2020 #6 Del Skrevet 10. september 2020 Jeg kjente det som bitte bitte små "dytt" når jeg var 15-16 uker på vei 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #7 Del Skrevet 10. september 2020 11 minutter siden, Sillymilly skrev: Jeg kjente det som bitte bitte små "dytt" når jeg var 15-16 uker på vei 😊 Heldig 😍 det var overhodet ikke noe dytt her dessverre.. gleder meg til å kjenne dytt jeg og 😍 Anonymkode: 05934...17e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sillymilly Skrevet 10. september 2020 #8 Del Skrevet 10. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Heldig 😍 det var overhodet ikke noe dytt her dessverre.. gleder meg til å kjenne dytt jeg og 😍 Anonymkode: 05934...17e Det kommer før du vet ordet av det 😊 Så kommer det også dager der du skulle ønske at baby ikke hadde vert så aktiv 😅 Med "dytt" mener jeg at det føltes omtrent som når en tar fingeren forsiktig bortpå armen feks og tilbake 😊 mye er vell også avhengig av hvor du har morkaken, jeg hadde min bak baby. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemorbare Skrevet 10. september 2020 #9 Del Skrevet 10. september 2020 Jeg kjente ingenting før i uke 19, og da var det ingen tvil i det hele tatt. Men nå kjente ikke jeg noe etter heller, da jeg var redd for å bli redd for å ikke kjenne liv. Så hver gang jeg kjente noe som kunne være baby, lot jeg som det var luft eller ønsketenking. Jeg er rar, jeg vet, men det funket godt for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #10 Del Skrevet 10. september 2020 Jeg kjente nok noe i uke 18-19, men skjønte ikke at det var fosteret før i uke 20. Da var det ikke tvil. Anonymkode: 66ff2...69b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2020 #11 Del Skrevet 11. september 2020 Det kan godt være! Jeg kjente det som små dult fra uke 16 i begge svangerskap. Mannen kunne kjenne det utenpå magen da, så jeg antar at jeg har kjent noe, men ikke klart å skille det sikkert fra luft. Slike luftbobler/bevegelser kan jeg ha nå også, og nå er babyen født, så det kan virkelig være vanskelig å skille. Samtidig, det kan være babyen. Og da syntes jeg i hvert fall det var veldig koselig å kjenne etter. Anonymkode: 16082...21a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anjatapinjata Skrevet 11. september 2020 #12 Del Skrevet 11. september 2020 Kjente bevegelser i uke 15 selv, i uke 17kunne samboer kjenne det på utsiden 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå