Gjest noe ergalt Skrevet 21. juli 2005 #1 Del Skrevet 21. juli 2005 Jeg får celulitter over natten. Det er plagsomt, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre lenger!!! Det som er, er at jeg kan legge på meg fra den ene dagen til den andre. Og motsatt, at jeg kan gå ned i vekt fra den ene dagen til den andre. Jeg veier meg ikke, men i fra den ene dagen til den andre så passer f.eks ikke bh'er, klær, bukser osv, osv... Da blir lårene mine fulle av celulitter også. Mens jeg kan gå ned i vekt dagen etter, og da forsvinnger cellulittene... Hva feiler meg? Dette er plagsomt, og de dagene hvor dette skjer så gråter jeg. Jeg er bare 24 år, men det føles som om jeg er i overgangsalderen. Alt dette startet etter at jeg jobbet som nattevakt. Da la jeg på meg 10 kg, og har gått ned 5 av de (på over ett år). hva feiler meg, vet noen? Det er noe galt. Hormoner, et eller annet!! Jeg har tatt stoffskifte prøve, og den var fin. Men når jeg klagde ellers om dette til legen fnøys han det bare bort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 21. juli 2005 #2 Del Skrevet 21. juli 2005 Kanskje du rett og slett lagrer vann i kroppen? Da kan du føle deg oppblåst og vablete, samtidig som klærne strammer. Kutt ned på mat med mye salt i, og drikk masse vann for å rense systemet. Samtidig er det lurt å kutte ned på raske karbohydrater, for de bidrar til å dra vann inn i musklene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nella Skrevet 21. juli 2005 #3 Del Skrevet 21. juli 2005 Skriver under på det Lilith skriver. Det har nok med salt + raske karbohydrater å gjøre. Jobbet nattevakt selv og det gjør noe mad kroppen Har gått ned noen kilo etter det jeg også for å si det sånn. Økte vekt og steingal forbrenning + matrytme var ikke noe særlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest noe er galt. Skrevet 21. juli 2005 #4 Del Skrevet 21. juli 2005 Jeg spiser ikke raske karbohydrater. heller nesten aldri salt. Jeg spiser magert og sundt og drikker faktisk masse vann. Sånn har jeg holdt på i ett år, hvor jeg har klart å gå ned 5 kg. Mulig det er mye vann, for det går jo ikke ann å gå opp 5 kg i løpet av en natt for så å ta de av seg igjen dagen etterpå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 21. juli 2005 #5 Del Skrevet 21. juli 2005 Noe galt med hormonene kanskje? En gynokolog vil sikkert være tingen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2005 #6 Del Skrevet 21. juli 2005 Noe galt med hormonene kanskje? En gynokolog vil sikkert være tingen? ← en gynekolog?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå