Gå til innhold

Executive Master of Business Administration - erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har plutselig fått tilbud via jobben om å ta neste år en Executive Master of Business Administration som blir betalt av dem. Min utfordring er at jeg begynner å bli veldig lei av å jobbe for disse folka - samtidig at hvis jeg godtar denne avtalen så er jeg bundet for å jobbe for disse folka i en del år til.

Det skal legges til at jeg ikke  kan avansere videre i gradene der jeg jobber nå (medium størrelse bedrift) eller få nye utfordringer med mindre noen dør eller får sparken og det kommer ikke til å skje.

Men jeg er også nysgjerrig på å lære nye ting samtidig som jeg er også smertelig klar over at at i dagens arbeidsmarked skal man tviholde på arbeidsplassen man har.

Har noen tatt denne typen utdanning og hva er deres erfaring med hvor mye nytte fikk dere ut av det?

Anonymkode: 002c5...411

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tok en slik for 10 år siden! Grunnen til at jeg gjorde det var at jeg hadde vært delvis utenfor arbeidslivet noen år (med barn), og ville ha litt faglig påfyll før jeg søkte på nye jobber! Jeg stortrivdes som voksen student, og jeg fikk helt klart bedre sjanser på arbeidsmarkedet etter at jeg var ferdig! Jeg betalte selv da, ettersom årsaken til at jeg tok den var at jeg ville bort fra den halve stillingen jeg hadde!

Anonymkode: 2b2dd...f43

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har plutselig fått tilbud via jobben om å ta neste år en Executive Master of Business Administration som blir betalt av dem. Min utfordring er at jeg begynner å bli veldig lei av å jobbe for disse folka - samtidig at hvis jeg godtar denne avtalen så er jeg bundet for å jobbe for disse folka i en del år til.

Det skal legges til at jeg ikke  kan avansere videre i gradene der jeg jobber nå (medium størrelse bedrift) eller få nye utfordringer med mindre noen dør eller får sparken og det kommer ikke til å skje.

Men jeg er også nysgjerrig på å lære nye ting samtidig som jeg er også smertelig klar over at at i dagens arbeidsmarked skal man tviholde på arbeidsplassen man har.

Har noen tatt denne typen utdanning og hva er deres erfaring med hvor mye nytte fikk dere ut av det?

er det BI? er nyskjerrig på hva slags studie dette er☺️hva jobber du med?

Anonymkode: 91f8c...dc6

Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker said:

er det BI? er nyskjerrig på hva slags studie dette er☺️hva jobber du med?

Anonymkode: 91f8c...dc6

Nei i utlandet. Vi leverer produkter til helsetjenesten i Norge. Jeg kan ikke bli mer spesifikk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...