Gå til innhold

Hverdagskjoler som ikke er kjerring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen tips til hverdagskjoler som ikke er kjerring?  Gjerne hvordan style også utover høsten

Anonymkode: 0dbd9...0d4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange tråder her for tiden om "hvordan ikke være kjerring", er det en greie? :P

Kle deg i akkurat hva du vil. Jeg vil kanskje si at litt kjerring er kjole som går akkurat over kneet kombinert med lange støvler, stooore smykker, og flagrende cardigan. Jeg ville ha foretrekket samme kjole men med joggesko/pene lave sko, ikke smykker, og kanskje en blazer til. Det kommer jo helt an på tilbehør. 

Anonymkode: 71b1d...7bf

• Liker 4
Skrevet

Å finne klær i Norge er håpløst (skal sies at jeg bor utenfor de aller største byene, kanskje det er bedre der). Selv de få gangene jeg finner et plagg som ikke er ensfarget og kjedelig, så er passformen dårlig. Gjerne fordi de har gjort ekstra plass til magen slik at man skal gjemme store mager. Men det ser bare dårlig ut på noen som er slank uten mage. Fargene denne sommeren har vært grusomme også. 

Ingen tips her. Forsøk å gå en prisklasse opp om du ikke finner noe i den du er i nå og det finnes en høyere prisklasse. Ingen garanti der heller, men i snitt er passformen merkbart bedre, selv om jeg ofte der møter de samme problemene. 

Anonymkode: f7aca...616

• Liker 3
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mange tråder her for tiden om "hvordan ikke være kjerring", er det en greie? :P

Kle deg i akkurat hva du vil. Jeg vil kanskje si at litt kjerring er kjole som går akkurat over kneet kombinert med lange støvler, stooore smykker, og flagrende cardigan. Jeg ville ha foretrekket samme kjole men med joggesko/pene lave sko, ikke smykker, og kanskje en blazer til. Det kommer jo helt an på tilbehør. 

Anonymkode: 71b1d...7bf

Tusen takk for tips :) Hehe, nei ikke akkurat det men er vant til å gå med jeans, og er litt lei av det, men er jo bare 25 så vil ikke se ut som en kunstlærer heller. Ikke så lett i Norge med det været vi har!

Anonymkode: 0dbd9...0d4

Skrevet

Jeg har fått meg en stor selvtillit i år. Jeg har aldri brydd med om klær, før i år. Jeg har alltid vært noen kilo ekstra, og det har veid tungt i sinner. Har ikke trodd at jeg kunne gå med alle slags klær.

Men nå har jeg begynt å eksperimentere. Og det aller viktigste jeg har lært, er at om du synes noe er pent, tar det på og bruker det, altså «own it» som man sier på engelsk, så er det lite som blir kjerring, med mindre du fremstiller det som kjerring.

Gå ut og prøv på nye ting. Prøv på ulike stiler, og se om du får opp øynene for noe du aldri har brukt før 😄

Anonymkode: 9e663...9d2

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...