Gå til innhold

Når hunden stirrer på deg og slikker deg på hånden. Betydning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva betyr det når hunden går mot deg med stirrende øyne, setter seg og stirrer intenst, mens den slikker litt på hånden din?

Anonymkode: dc033...9d7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den vil ha mat eller lek?

Anonymkode: 0f397...1e5

Skrevet

Kjærlighet. Ønsker kos

Anonymkode: 8242a...cef

• Liker 2
Skrevet

Min setter seg foran meg og stirrer intenst meg intenst i øynene (kanskje gråter litt også) når han vil ut på tur/do🤷‍♀️

Anonymkode: ff214...dce

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Min setter seg foran meg og stirrer intenst meg intenst i øynene (kanskje gråter litt også) når han vil ut på tur/do🤷‍♀️

Anonymkode: ff214...dce

Mulig det er en kombinasjon av alt som er nevnt her. Men har faktisk hendt et par ganger at han har stirret slik og jeg har synes det har blitt alt for intenst. Og så løper han plutselig ned på gulvet og blir dårlig i magen. 

Anonymkode: dc033...9d7

Skrevet (endret)

Jeg har opplevd det med andres hunder en del ganger. Når jeg er på besøk hjemme hos hundevenner, blir mine
hender og ansikt om de kan, slikket kort eller langt og de ender opp med å sette seg, eller legge seg ned, for jeg
pleier å klø og klappe dem over i transe. Jeg opplever slikkingen som en vennlig gest. Et fortrolig signal til
mennesket som får denne oppmerksomheten. Litt er helt ok så lenge de stopper når en ber dem om det.     :rodmer: 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...