Gå til innhold

Hvilken diett bruker du?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har prøvd mye forskjellig, men nå er det anthony william - medical medium som gjelder. Sitronvann, sellerijuice, heavy metal detox smoothie, diverse salater, poteter, søtpotet, beter og andre grønnsaker, frukt, bær, kjøtt/fisk en gang om dagen. Og glad for at det er noen gode oppskrifter på kaker og sånt, rawfoodkake. Går mye i druer og meloner. 

Vil bare si at det er bra med litt fett som olivenolje, kokosfett, avokado, nøtter, frø, men at man må være litt forsiktig med det også. Jeg tok helt av med sint fett og drakk nesten olivenolje fordi jeg trodde det var så bra med mye, men så ble det altfor mye...fikk sånn fettlever, som mange kan slite med, så renset kroppen etter anthony william metode og ble mye bedre. Kuttet ned på fett og fikk i meg mer sellerijuice, salater, grønsaker, frukt - spesielt rensende meloner. Det er så utrolig viktig med vannholdige frukter og grønnsaker. Det healer og renser kroppen. 

Endret av Bølle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen diett, varig kostholdsendring 😊  Spiser all slags mat, men normale porsjoner og mye grønnsaker.  Noe spiser jeg sjelden, f.eks er det bare veldig mørk kokesjokolade som finnes av søtsaker her i huset. Kaker og annet godteri spiser jeg kun hvis jeg tilbys det på besøk hos noen.  Jeg følger også det spisemønsteret som føles riktig for meg, tre store måltider om dagen, og evt. 1 frukt eller 2-3 ruter mørk sjokolade hvis jeg trenger en snack. 

Anonymkode: 76702...712

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Annonse

Den jeg følger er Medical Medium, selv om man kan ikke egentlig kalle det en diett siden man kan spise på forskjellige måter innen opplegget hans. Det jeg spiser er fruktsmoothies frem til middag, og så går det i grønnsaksretter etter det. Veldig lite fett. Når jeg tenker bakover på hva jeg har spist før så er det å spise i denne retningen jeg har følt meg best med, og han forklarer hvorfor.

Anonymkode: e1cf4...98c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på et carnivore-kosthold.

Kjøtt, innmat, animalsk fett (meierismør, talg, smult, andefett, osv), egg, litt gulost, litt fete meieriprodukter (kremfløte, creme fraiche, seterrømme). Av og til hjemmelaget yoghurt av rå tankmelk. Alt kjøttet er fra beitende dyr som ikke får kraftfor. Eneste krydderet jeg bruker er salt. Til drikke er det vann, av og til rå tankmelk og en sjelden gang sukkerfri brus. Ingen kosttilskudd fordi jeg får i meg alt jeg trenger fra maten.

Snacks (spiser dette veldig sjelden, kanskje en gang i måneden):
Ost og kjeks (der kjeksen er sprøstekt ost)
 baconsvor (eldorado sin siden den er stekt i animalsk fett 👍) med ren seterrømme som dip

Sjømat er egentlig også innafor, det er bare det at jeg ikke synes noe om sjømat så derfor spiser jeg ikke det.

Anonymkode: c3672...844

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...