Gå til innhold

Farmen 2020. Ingen spoilere!

jukkapalme

Anbefalte innlegg

Daniel er så ufordragelig. Hvorfor er han så opptatt av at Thor må svare? «Ska itj du spørn Thor da?», sier han hånlig til Mads når han lurer på hvem de vil skal vinne kampen. Kjente jeg ble skikkelig provosert. Thor stakkar har jo sagt flere ganger at han ikke ønsker å svare på sånne ting, snill og god som han er, og det må da vel være helt greit.

Nei, håper PG blir storbonde sånn at han velger Sindre eller Daniel til førstekjempe, og får bare håpe de vil ha trønderduellen sin da. 

Anonymkode: 7ae6b...c3e

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Asle var med på god kveld Norge... håper ikke det betyr at han ryker ut i dag, slik som det har vært tidligere... :( håper Kjetil ryker på hue og ræva ut! 

Anonymkode: 37268...772

Var litt rart at tv2 viste «denne personen tror Asle vinner farmen « rett etter 1 episode var ferdig i dag .. så spørs det om det er han som ryker 😓 fikk en følelse av det iallefal. 

Anonymkode: 56f54...0fe

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var litt rart at tv2 viste «denne personen tror Asle vinner farmen « rett etter 1 episode var ferdig i dag .. så spørs det om det er han som ryker 😓 fikk en følelse av det iallefal. 

Tenkte på akkurat det samme... 

Anonymkode: 37268...772

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synd Asle tapte, men regner at han velger Per til storbonde og det liker jeg. Da blir det nok Per og Thor på storbondeloftet. Tviler på at han er interessert i å ha med seg Sindre, Kjetil, Daniel eller Kariannene.

Anonymkode: e1aa0...026

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sindre altså, faen for en slu fyr 🤬

Men bra at Thor sa hva han mente om Sindres flytting av navneskilt i grønnsaks/urtehage. Derfor har jeg Thor som favoritt nå. 

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, snakker Sindre og dem om hvem som er verdige vinnere, de som har vært uærlige og stjålet og jukset hele oppholdet?

Jeg blir kvalm.

Aldri sett en runde av farmen der jeg har mislikt så mange. Og så Kjetil da som tidenes klyse og usympatiske fyr.

Thor, Asle og PG❤️

Anonymkode: a555b...23f

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjetil gjorde det kunststykket å gi et dårligere inntrykk av seg selv for hver gang han åpnet kjeften i dagens episode. 🤮😂

Men hva var greia med alt snakket fra Kjetil om at «jeg har konkurrert hele livet, jeg ble født for å konkurrere» osv osv? Har han på noen måte bemerket seg i noe tidligere i livet? Har han konkurrert på et visst nivå i noe som helst før Farmen? 🤪

Anonymkode: 43a1a...861

• Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Håper på Per som storbonde,  Thor som hjelper, og Kariannene i tvekamp neste uke.

Er redd at Thor blir andrekjempe om Daniel, Kjetil eller Sindre blir førstekjempe.

Anonymkode: ee810...de6

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjetil gjorde det kunststykket å gi et dårligere inntrykk av seg selv for hver gang han åpnet kjeften i dagens episode. 🤮😂

Men hva var greia med alt snakket fra Kjetil om at «jeg har konkurrert hele livet, jeg ble født for å konkurrere» osv osv? Har han på noen måte bemerket seg i noe tidligere i livet? Har han konkurrert på et visst nivå i noe som helst før Farmen? 🤪

Anonymkode: 43a1a...861

Det lurer jeg på også, kan han ha klasket tennis med far på Frogner?

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håper på Per som storbonde,  Thor som hjelper, og Kariannene i tvekamp neste uke.

Er redd at Thor blir andrekjempe om Daniel, Kjetil eller Sindre blir førstekjempe.

Anonymkode: ee810...de6

Enig i alt du håper på her.  Hadde PG blitt storbonde for 4-5 uker siden tror jeg lett han hadde valgt KV som førstekjempe.  Med ei uke igjen til finalen må han tenke mer taktisk, det er større seierskandidater der inne enn KV (og sjansen er stor for at Karianne hadde slått henne igjen, og Karianne er en større trussel enn Karianne Vilde)

Anonymkode: 7e4e4...f12

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er en mulighet, men jeg tror muligheten er større for at de velger en de anser som en sterkere konkurrent enn Thor så tett på finalen.

Anonymkode: e1aa0...026

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...