AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #1461 Skrevet 18. november 2020 Jeg må si jeg har mistet gnisten for å fortsette med farmen. IC er ute, KV er tilbake, Daniel blir ikke valgt som førstekjempe og bare irriterer meg... Ah, det var spennende så lenge jeg gadd å følge med Håper egentlig Sindre vinner. Anonymkode: 3a8b4...2b2 11
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #1462 Skrevet 18. november 2020 Spoiler 5 timer siden, Ludder skrev: Skjul innhold Enig med du, tipper Asle velger en av de. Håper mest på Kjetil egentlig, synes han viste noen teite holdninger i onsdagens episode. Han prøver å kvantifisere hva som gjør en verdig vinner fordi det er enklere å forholde seg til enn å bruke skjønn, men det er ikke sånn det funker. Og heldigvis er det ikke Kjetil som bestemmer 😃 --- Vurderer å slutte å se nå, merker jeg er mye mindre engasjert enn tidligere. Og med return of the skrika er jeg bare metta på hele greia egentlig. Kjipt, for jeg digger konseptet. Jeg tror egentlig jeg forstår hva han mener, og han mener det nok ikke vondt mot noen heller. Han sier jo også implisitt at han ikke heller er en "verdig" vinner, om så skulle skje da han har vært ute av gården og brutt reglene. Og helt ærlig, er jeg i alle fall enig i at KV ikke er verdig vinner, når hun tross alt har tapt konkurransen og "egentlig" er ute. Men tror helst han mener at en "ekte" eller skikkelig verdig vinner, er en som ikke har tapt en konkurranse, ikke har jukset til seg mat, ikke har forlatt gården/brutt reglene, har vært storbonde, har vunnet kniv osv. Altså, et "perfekt" eksemplar, og det har han sagt og sett for seg siden han kom inn på gården. Men da er det vel per nå ikke veldig mange "verdige" vinnere igjen der inne, etter denne "reglen". Anonymkode: b5825...0d6 4
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #1463 Skrevet 18. november 2020 Spoilere for kveldens episode. Spoiler Jeg har ikke fulgt med på Torpet (og har heller ikke fulgt med på Farmen de siste årene) så deltakerene derfra hadde jeg ikke gjort meg opp noe inntrykk av på forhånd, utover det jeg har lest her inne. Har jo lest en del negativt om Torpet-Karianne, men ble positivt overrasket over henne da hun kom inn på Farmen. Hadde håpet hun vant Torpet-finalen, for da tror jeg faktisk det ville blitt røsket litt opp i saker og ting, som f.eks. stjeling av mat. Med Karianne Vilde tilbake vil det jo bare gå tilbake til den "gamle tralten". Jeg hadde sansen for KV i starten, hun er jo blid og arbeidsom, men etterhvert som tiden har gått har jeg fått henne mer og mer i vrangstrupen. Det hadde blitt mer interessant å følge med fremover om en av Torpet-deltakerene hadde kommet inn. Det ville skapt litt ny dynamikk i gruppa. Anonymkode: e1aa0...026 8
Ctrl Skrevet 18. november 2020 #1464 Skrevet 18. november 2020 Spoiler Jeg likte dagens konkurranse! Det gjorde det hele vidåpent til siste slutt, selv om noen stakk ifra tidlig. Et par gale svar så var jo alt åpent igjen ettersom den var såpass lang med 10 svar. Og ingen klarer en slik konkurranse uten å svare feil. Spenstig! Synes den var mye mer innbringende å se på enn den såkalte hinderløypa og whatever annet dem konkurrerer i. Kjente faktisk på spenningen under konkurransen selv om jeg ikke heiet på noen, da jeg syntes at alle hadde noe å tilføre Farmen videre på hver sin måte. Greit at KV vant, ingen kan si noe på det, men det var hytt om! Synes forresten at Kjetil kan ta seg en bolle over hans meninger om hvem som er verdige vinnere. Snakk om å provosere og irritere andre deltagere. Greit at han mener at deltagerne må ha utført visse kriterier for å kunne kalle seg verdig vinner, men han trenger ikke gni sine meninger inn hos andre. For hva han mener betyr jo ingenting! Patetisk. Jeg tenker at dem som står i finalen står der av en grunn. Det er mange gratispassasjerer der inne, og man må absolutt ingenting for å kunne kalle seg en verdig vinner. Vinneren er verdig, uansett hvem det er og hvordan dem har kommet seg dit. KV f.eks har tross alt røket ut og kjempet seg tilbake gjennom å være vinner av Torpet. En prestasjon Kjetil aldri ville klart, tror jeg. Så det er jo latterlig at Kjetil mener at hun har "riper i lakken" for å kunne kalle seg verdig vinner, hvis hun vinner. 7
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #1465 Skrevet 18. november 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjul innhold Æsj. Takler bare ikke Karianne Vilde. Hun tar så sinnsykt mye plass og er rett og slett bare ufordragelig. Anonymkode: 4317d...b78 Spoiler Enig. Virker også som hun ble snurt over at Karianne K og Mathias kom så godt overens. Anonymkode: 21262...f14 13
BraNok Skrevet 18. november 2020 #1466 Skrevet 18. november 2020 10 timer siden, RødeDrage skrev: Spoilere for onsdagsepisoden, inkludert førstekjempevalg Skjul innhold Fyyy faen jeg er så sur og lei av KV. Jeg kjenner jeg ble provosert når hun og Karianne ligger der i senga og sier "alt har gått etter planen".. Men sånn er vel livet. Det løser seg bare for drittfolka. OK, jeg er sur og jeg holder på å slutte å se på, men nå håper jeg bare Thor vinner hele greia, selv om jeg tror det er Sindre som tar den. Apropos så er han dritsmart som velger Asle nå, sin alle største konkurrent, og selv om jeg gjerne skulle sett de to mot hverandre, så er jeg veldig spent på hvem Asle velger. Håper på Daniel. Samtidig er jeg redd for at de viser så mye "PG og Asle er så gode venner og PG snakker så varmt om Asle" for at det skal slå ekstra hardt og Asle velger PG som andrekjempe. Jeg håper VIRKELIG ikke det skjer. I en ideel verden velger han Daniel, og Daniel velger tautrekking og Asle drar ham etter seg som en sta hest og har alle tre hestesskoene i kassa i løpet av 4 minutter. K har jo tydeligvis gjennomskuet KV litt da; tror ikke man bør bli uvenn med KV 😁 8
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #1467 Skrevet 18. november 2020 Ikke veldig overraskede at Karianne Vilde vant Torpet - hun var tross alt på hjemmebane, selv om det var jevnt og en spennende konkurranseform. Førstekjempevalget var overhodet ikke uventet. Håper/tror Asle velger Kjetil og at Asle får bli. Hvis ikke blir jo "ungdomsgjengen" i fullstendig overtall og Sindre og Karianne Vilde får styre showet akkurat slik de vil. Anonymkode: 7e4e4...f12 12
jukkapalme Skrevet 18. november 2020 Forfatter #1468 Skrevet 18. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Til og med bestis Karianne har jo innsett hvordan hun er... Anonymkode: ee810...de6 Ja, og det var ikke noe for tidlig for å si det sånn Jeg hadde blitt helt tullete om jeg skulle vært på samme sted som KV så lenge. Hadde ikke holdt ut en time engang. Hadde vært digg om hun ble 1.kjempe neste uke og Karianne kicka henne rett hjem til Drammen. 12
Blekkulfina Skrevet 18. november 2020 #1469 Skrevet 18. november 2020 Nedtur at Karianne Vilde vant Torpet. Hadde håpet så veldig på Mathias eller Karianne A!! Ikke at jeg var så veldig fan av dem inne på Torpet, men de hadde endret gruppedynamikken litt og vi hadde sluppet den høyrøstede KV... Eneste fordelen med KV er at det er snev av underholdningsverdi å se på henne hvordan hun turer på, helt uten sosiale antenner som fanger opp at de andre synes det kanskje blir liiiitt mye til tider😅 som et lite barn i godtebutikken da hun kom tilbake, såååå happy for å være tilbake i «gjengen sin» og bare meg meg meg, mens gjengen egentlig bare stod der og håpet på andre Kariannen eller Mathias😂 Selv Karianne K hadde gledet seg til noen uker med bare gutta på gården tror jeg, og virket egentlig ikke særlig happy med å få tilbake «bestisen» sin hun heller, for som hun så pent formulerte det; vi er jo ganske ulike som personer egentlig😅 17
Blueberrymuffin Skrevet 18. november 2020 #1470 Skrevet 18. november 2020 46 minutter siden, jukkapalme skrev: Ja, og det var ikke noe for tidlig for å si det sånn Jeg hadde blitt helt tullete om jeg skulle vært på samme sted som KV så lenge. Hadde ikke holdt ut en time engang. Hadde vært digg om hun ble 1.kjempe neste uke og Karianne kicka henne rett hjem til Drammen. Neste uke er det finaleuke. Asle er siste førstekjempe. Er jeg den eneste som har fått med meg at Daniel har prøvd å manipulere og påvirke samtlige av storbordene i valget av førstekjempe. Stort sett er det vel kun IC som ikke har latt seg påvirke av Daniel. Tydeligvis lot Sindre seg påvirke av Daniel, når Daniel snakket om hvordan han ikke kunne velge han eller Kjetil. Hadde vært så gøy om Asle tok Daniel og sendte han hjem. Selv om jeg tror Asle vil ha en større sjanse mot Kjetil, digg om han hadde røket og, etter all pisse sitt om at kun Karianne var verdig vinner. Æsj, usmakelig og arrogant. Håper mest på Asle eller Thor nå 14
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #1471 Skrevet 19. november 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Skjul innhold Jeg tror egentlig jeg forstår hva han mener, og han mener det nok ikke vondt mot noen heller. Han sier jo også implisitt at han ikke heller er en "verdig" vinner, om så skulle skje da han har vært ute av gården og brutt reglene. Og helt ærlig, er jeg i alle fall enig i at KV ikke er verdig vinner, når hun tross alt har tapt konkurransen og "egentlig" er ute. Men tror helst han mener at en "ekte" eller skikkelig verdig vinner, er en som ikke har tapt en konkurranse, ikke har jukset til seg mat, ikke har forlatt gården/brutt reglene, har vært storbonde, har vunnet kniv osv. Altså, et "perfekt" eksemplar, og det har han sagt og sett for seg siden han kom inn på gården. Men da er det vel per nå ikke veldig mange "verdige" vinnere igjen der inne, etter denne "reglen". Anonymkode: b5825...0d6 Greier ikke helt se problemet med at Kjetil mener det han mener jeg da. Om han mener det kun finnes 1 verdig vinner inne på farmen, så ja da mener han det. Teit av de andre deltakerne å ta seg nær og bli støtt og krenka av at han har en mening som går imot dem. Såpass må voksne folk tåle altså. Jeg hadde ikke tenkt annet enn «javel», også hadde han fått mene det han vil. Det har han all rett til. Anonymkode: 1061b...985 6
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #1472 Skrevet 19. november 2020 Yes! Så glad mobbe-Karianne er ute! Det fæle kvinnemennesket, baktaler andre hele tiden, til og med overfor Thor, som tydelig synes det er kleint: snakk om å ikke kjenne sitt publikum🙄 Anonymkode: d4308...356 12
jukkapalme Skrevet 19. november 2020 Forfatter #1473 Skrevet 19. november 2020 2 timer siden, Blueberrymuffin skrev: Neste uke er det finaleuke. Asle er siste førstekjempe. Er jeg den eneste som har fått med meg at Daniel har prøvd å manipulere og påvirke samtlige av storbordene i valget av førstekjempe. Stort sett er det vel kun IC som ikke har latt seg påvirke av Daniel. Tydeligvis lot Sindre seg påvirke av Daniel, når Daniel snakket om hvordan han ikke kunne velge han eller Kjetil. Hadde vært så gøy om Asle tok Daniel og sendte han hjem. Selv om jeg tror Asle vil ha en større sjanse mot Kjetil, digg om han hadde røket og, etter all pisse sitt om at kun Karianne var verdig vinner. Æsj, usmakelig og arrogant. Håper mest på Asle eller Thor nå Er det? Trodde det var en vanlig uke til før finaleuken, jeg. Æsj! Helt enig ang Daniel. Hadde vært fantastisk om Asle slo han ut rett før finaleuken. Jeg digger Asle, han er en kul fyr og jeg digga at han slo 40 år yngre Sindre i håndbak! Heier mest på Asle, Thor og Per Gunvald. 14
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #1474 Skrevet 19. november 2020 På 17.11.2020 den 23.51, AnonymBruker skrev: "Alle er dumme når jeg er sur". Anonymkode: 7aa0b...f3e Ja!!!!! sånn er det! Anonymkode: 1b824...855 2
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #1475 Skrevet 19. november 2020 Det er sjeldent syn å se mennesker så høye på seg selv. De er jo helt ekstreme og det virker som det får smitteeffekt. Både Sindre, Daniel, Karianne Vilde og Karianne. Daniel er utrolig usympatisk i tillegg, for en grusom versjon av seg selv. Får håpe for sin egen del at han er mer sympatisk i virkeligheten. Anonymkode: cc4f8...c01 20
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #1476 Skrevet 19. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er sjeldent syn å se mennesker så høye på seg selv. De er jo helt ekstreme og det virker som det får smitteeffekt. Både Sindre, Daniel, Karianne Vilde og Karianne. Daniel er utrolig usympatisk i tillegg, for en grusom versjon av seg selv. Får håpe for sin egen del at han er mer sympatisk i virkeligheten. Anonymkode: cc4f8...c01 Føler ikke at Karianne K er sååå høy på seg selv. Var jo litt i tvekampen men ellers er det ikke så mye. KV er jo sykt selvopptatt HELE tiden. Anonymkode: 21262...f14 13
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #1477 Skrevet 19. november 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er sjeldent syn å se mennesker så høye på seg selv. De er jo helt ekstreme og det virker som det får smitteeffekt. Både Sindre, Daniel, Karianne Vilde og Karianne. Daniel er utrolig usympatisk i tillegg, for en grusom versjon av seg selv. Får håpe for sin egen del at han er mer sympatisk i virkeligheten. Anonymkode: cc4f8...c01 Enig! FOR en forskjell til skjønne Thor! Anonymkode: ee810...de6 11
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #1478 Skrevet 19. november 2020 Begynner å bli rimelig lei av både KV og Karianne. Så lenge ingen av dem vinner Farmen så er jeg fornøyd, driter i hvem som vinner bare det ikke er en av dem. Hadde vært priceless om Asle hadde tatt seieren, eller han andre utfordreren som jeg ikke kommer på navnet på 😅 Anonymkode: 1061b...985 16
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #1479 Skrevet 19. november 2020 Skjønner skuffelsen til Karianne A og Mathias fordi de hadde vært lenge på Torpet. Men KV har også kjempet hardt inne på Farmen, røket og kjempet seg inn igjen. Så jeg synes ikke det er noen grunn til at hun ikke skulle være verdig å være der. Hvem som nå enn hadde vunnet Torpet hadde vært verdig Farmen-deltaker i mine øyne. Det virket jo så utenkelig for Karianne A og Mathias at det kunne bli KV, at de bare utelukket det og sa at en av de skulle vinne garantert. Det synes jeg er litt rart. Synes også hvem nå enn som vinner Farmen er en verdig vinner. Men jeg håper det blir en av de som er igjen ikke har brutt koronareglene, altså Karianne K, KV, Thor, Per eller Asle (heier aller mest på Thor). Fordi det var jo et litt alvorlig regelbrudd. I tillegg hadde jeg ikke håpet på Karianne A eller Mathias heller, fordi utfrysningen av enkelte deltakere på Torpet ble litt for mye til at jeg hadde klart å heie på de. Mange som sier at Karianne Vilde er brautende og tar mye plass. Det er/gjør hun jo til en viss grad, men jeg heier uansett mer på henne enn de som har brutt koronareglene eller vært med på å fryse ut andre deltakere. Anonymkode: 83da9...ff2 6
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #1480 Skrevet 19. november 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg må si jeg har mistet gnisten for å fortsette med farmen. IC er ute, KV er tilbake, Daniel blir ikke valgt som førstekjempe og bare irriterer meg... Ah, det var spennende så lenge jeg gadd å følge med Håper egentlig Sindre vinner. Anonymkode: 3a8b4...2b2 Jeg også! Har sånn helt alvorlig ikke noe behov eller lyst til å følge med mer, ettersom jeg egentlig kun føler irritasjon når jeg ser på nå (og ikke på en positiv måte haha). Jeg som syntes Farmen var så spennende for en liten stund tilbake. Det virker dessverre som produksjonen har sine favoritter de fokuserer ekstremt mye på, og gir altfor mye Tv-tid til, som absolutt ikke samsvarer med mine favoritter. Da blir det veldig krasj. Anonymkode: c0b34...4b9 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå