Jokke89 Skrevet 12. november 2020 #1361 Del Skrevet 12. november 2020 Huset er faktisk ikke hauggammalt,da.. Bygd i 1962, utrolig nok 😆 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #1362 Del Skrevet 12. november 2020 Var aldri redd for brann. Det sto noen og filmet og man så flere føtter som var der og bar det ut. Det jeg synes er mest betenkelig er at produksjonen ga IC alibi. Så langt tenkte selvfølgelig ikke deltagerne, at produksjonen faktisk var med på det. Og litt spesielt at IC lyver så lett. Anonymkode: c5efa...d04 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #1363 Del Skrevet 13. november 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det virkelig folk som tror det ikke er farlig å tenne på inne i et gammelt trehus? Og at et filmcrew har kompetanse til å ha «full kontroll» på flammene? Jeeeezes, folk er dumme, ass🤦♀️ Anonymkode: d4308...356 Nei, men mange av oss har tillit til det som skjedde fordi det planlagt på forhånd, og det var TO brannkonstabler med brannslukningsapparater til stede. Kan nesten ikke bli mer kontrollert enn dette. Noe helt annet å oppsøke andre mennesker i en pandemi, der var det null smittekontroll. Er det virkelig folk som tror at et filmcrew faktisk med viten og vilje hadde satt så mange liv i fare?Jeeeeeezes folk er dumme, ja, enig. Anonymkode: c0b34...4b9 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klott Skrevet 13. november 2020 #1364 Del Skrevet 13. november 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, men mange av oss har tillit til det som skjedde fordi det planlagt på forhånd, og det var TO brannkonstabler med brannslukningsapparater til stede. Kan nesten ikke bli mer kontrollert enn dette. Noe helt annet å oppsøke andre mennesker i en pandemi, der var det null smittekontroll. Er det virkelig folk som tror at et filmcrew faktisk med viten og vilje hadde satt så mange liv i fare?Jeeeeeezes folk er dumme, ja, enig. Anonymkode: c0b34...4b9 Til og med brannkonstabler bestemmer ikke over flammer. De kan ikke forutse hvor fort flammene tar over, de kan ikke forutse hvor flammene brenner. At brannkonstablene ikke sa noe om at det ville vært tryggest å gjøre dette ute eller få broderiet i peisen, sier litt om kompetansen til brannkonstablene. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #1365 Del Skrevet 13. november 2020 1 time siden, Klott skrev: Til og med brannkonstabler bestemmer ikke over flammer. De kan ikke forutse hvor fort flammene tar over, de kan ikke forutse hvor flammene brenner. At brannkonstablene ikke sa noe om at det ville vært tryggest å gjøre dette ute eller få broderiet i peisen, sier litt om kompetansen til brannkonstablene. Poenget var at dette var planlagt, og årsaken til at jeg uthevet ordet brannkonstabel (som du tydeligvis hang deg veldig opp i?), var fordi vedkommende jeg siterte hevdet at et filmcrew ikke har kompetanse til å ha kontoll på flammer. I dette tilfellet var nettopp denne kompetansen til stede. Neida, selv personlell som er trente på å hendtere brann kan miste kontrollen, og dette kunne så klart gått gale ved maksimal uflaks. Det var unødvedig å ta denne risikoen, særlig når det var en peis like ved. Det er likevel mye av det Farmen-deltakerne gjør til vanlig som utgjør større risiko enn akkurat denne kontrollerte situasjonen, som for eksempel å ha levende stearinlys uten at noen står parate med brannslukningsaparater, ro i båt, håndtere store dyr (ref. skaden til IC - kunne gått så mye verre), fysiske tvekamper som innebærer f.eks. saging/slegge osv. Reaksjonene til enkelte fremstår derfor som veldig overdrevne. Anonymkode: c0b34...4b9 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #1366 Del Skrevet 13. november 2020 Meg over her, sorry for å fortsette denne unødvendige brann-diskusjonen. Siterer denne her: 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan vi la det branngreiene ligge nå? Det blir aldri enighet uansett. Ja, det var feil og det innrømmet hun, men det var under tilsyn av produksjonen. Det er FAKTA. Hva man mener om det, er revnede likegyldig fordi det blir bare en uendelig diskusjon om det. Anonymkode: 3a8b4...2b2 Anonymkode: c0b34...4b9 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #1367 Del Skrevet 13. november 2020 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Meg over her, sorry for å fortsette denne unødvendige brann-diskusjonen. Siterer denne her: Anonymkode: c0b34...4b9 Det går nok over på søndag, da er det tvekamp. Tenker du tråden bare skal «dø ut» frem til søndag? Er ikke så mye annet enn denne brannen å diskutere frem til da. Anonymkode: ea2ba...bbc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #1368 Del Skrevet 13. november 2020 På 12.11.2020 den 11.25, AnonymBruker skrev: Kan vi la det branngreiene ligge nå? Det blir aldri enighet uansett. Ja, det var feil og det innrømmet hun, men det var under tilsyn av produksjonen. Det er FAKTA. Hva man mener om det, er revnede likegyldig fordi det blir bare en uendelig diskusjon om det. Anonymkode: 3a8b4...2b2 Jeg tenker folk skal få lov å si sin mening om det også som med alt annet. Det var visst en populær ting å diskutere, men er man ikke interessert så kan man også hoppe over å lese Anonymkode: 83da9...ff2 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #1369 Del Skrevet 13. november 2020 Gjesp, slutt med dette tullet. De som tror det var en reell fare for at Daniel og Sindre kunne blitt drept i en brann pga. dette stuntet kan ta seg en bolle. Hysteri ut av en annen verden, det var aldri i nærheten. Hadde hun gjort det samme uten at det var noen andre tilstede i rommet hadde det selvsagt vært noe annet. Anonymkode: c6614...e50 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #1370 Del Skrevet 13. november 2020 Tror ingenting på at to i crewet var utdannet brannkonstabler, en brannkonstabel ville aldri tillatt noen å fyre på inne. Og utenom det, så er det betenkelig at crewet skal hjelpe IC å sabotere. Hjelper dem de andre også med sabotasje, kanskje? Anonymkode: d4308...356 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #1371 Del Skrevet 13. november 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, men mange av oss har tillit til det som skjedde fordi det planlagt på forhånd, og det var TO brannkonstabler med brannslukningsapparater til stede. Kan nesten ikke bli mer kontrollert enn dette. Noe helt annet å oppsøke andre mennesker i en pandemi, der var det null smittekontroll. Er det virkelig folk som tror at et filmcrew faktisk med viten og vilje hadde satt så mange liv i fare?Jeeeeeezes folk er dumme, ja, enig. Anonymkode: c0b34...4b9 Du tror virkelig to brannkonstabler ville tillat dette? I så fall skjønner jeg godt at de jobber i et filmcrew, og ikke med brann🤦♀️ Naiv om du tror noen kan kontrollere en brann. Anonymkode: d4308...356 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blekkulfina Skrevet 13. november 2020 #1372 Del Skrevet 13. november 2020 For å snakke om noe annet enn brennende broderier, så synes jeg det virker som at de har hatt litt enklere ukesoppdrag i det siste? Husker fra tidligere sesonger at de skulle bygge store hus og skikkelige konstruksjoner av ulikt slag, men siste ukene spesielt har det vært mye brodering og baking osv. Synes det virker som de slipper litt billigere unna denne gangen, med mer mat attpåtil. For å gjøre Farmen hakket mer autentisk burde de fryse litt mer, sulte litt mer og jobbe litt mer, satt litt på spissen selvsagt😅 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #1373 Del Skrevet 13. november 2020 25 minutter siden, Blekkulfina skrev: For å snakke om noe annet enn brennende broderier, så synes jeg det virker som at de har hatt litt enklere ukesoppdrag i det siste? Husker fra tidligere sesonger at de skulle bygge store hus og skikkelige konstruksjoner av ulikt slag, men siste ukene spesielt har det vært mye brodering og baking osv. Synes det virker som de slipper litt billigere unna denne gangen, med mer mat attpåtil. For å gjøre Farmen hakket mer autentisk burde de fryse litt mer, sulte litt mer og jobbe litt mer, satt litt på spissen selvsagt😅 Tenkte akkurat det samme! De har jo selv sagt flere ganger at de har enkle ukeoppdrag, mens tidligere var det nærmest umulig å klare oppdragene! Kan være at det ikke ble så god tv da, mindre drama, mer sutring. Anonymkode: 06781...fff 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nastine Skrevet 13. november 2020 #1374 Del Skrevet 13. november 2020 Go I.C 😃 😃 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klott Skrevet 13. november 2020 #1375 Del Skrevet 13. november 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Poenget var at dette var planlagt, og årsaken til at jeg uthevet ordet brannkonstabel (som du tydeligvis hang deg veldig opp i?), var fordi vedkommende jeg siterte hevdet at et filmcrew ikke har kompetanse til å ha kontoll på flammer. I dette tilfellet var nettopp denne kompetansen til stede. Neida, selv personlell som er trente på å hendtere brann kan miste kontrollen, og dette kunne så klart gått gale ved maksimal uflaks. Det var unødvedig å ta denne risikoen, særlig når det var en peis like ved. Det er likevel mye av det Farmen-deltakerne gjør til vanlig som utgjør større risiko enn akkurat denne kontrollerte situasjonen, som for eksempel å ha levende stearinlys uten at noen står parate med brannslukningsaparater, ro i båt, håndtere store dyr (ref. skaden til IC - kunne gått så mye verre), fysiske tvekamper som innebærer f.eks. saging/slegge osv. Reaksjonene til enkelte fremstår derfor som veldig overdrevne. Anonymkode: c0b34...4b9 Grunnen til at jeg uthever brannkonstablene, er at jeg ikke tror det var noen slike der. Det ser du kanskje av min siste setning. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #1376 Del Skrevet 13. november 2020 2 timer siden, Klott skrev: Grunnen til at jeg uthever brannkonstablene, er at jeg ikke tror det var noen slike der. Det ser du kanskje av min siste setning. 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Du tror virkelig to brannkonstabler ville tillat dette? I så fall skjønner jeg godt at de jobber i et filmcrew, og ikke med brann🤦♀️ Naiv om du tror noen kan kontrollere en brann. Anonymkode: d4308...356 Så konklusjonen deres er at TV2 bevisst lyver i denne saken her, ikke at det er en mulighet for at det er dere som overvurderer hvor risikofylt dette faktisk var? Anonymkode: c0b34...4b9 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #1377 Del Skrevet 13. november 2020 Herregud så hysteriske folk er 😂 Og ikke minst dømmende Anonymkode: 1061b...985 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #1378 Del Skrevet 14. november 2020 🍿🍿🍿 Anonymkode: ae71e...37d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #1379 Del Skrevet 14. november 2020 Hun er nå i hvert fall usympatisk, det skal hun nå ha. Men å sende henne trusler synes jeg er et lavmål. Anonymkode: e7204...163 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #1380 Del Skrevet 14. november 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hun er nå i hvert fall usympatisk, det skal hun nå ha. Men å sende henne trusler synes jeg er et lavmål. Anonymkode: e7204...163 Synes hun er kjempesympatisk, tøff og gøyal dame! Anonymkode: 7a028...3ff 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå