AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #1281 Del Skrevet 11. november 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Dagens (onsdag) episode: Skjul innhold Skjønner at alle mener at det var uforsvarlig, og jeg forsvarer nødvendigvis ikke måten sabotasjen ble gjort på. IC sa jo hun gjorde dette i visshet om at crewet stod der med en vannbøtte. Selvsagt kunne dette eskalert, men det ble raskt under kontroll. Daniel overreagerer som vanlig med harde ord. Personlig skjønner jeg ikke hvordan dere kan glemme at dette er en konkurranse? Selvsagt er det hensiktsmessig for IC å sabotere oppdraget, da vil hun jo stille sterkere i en eventuell finale. Hun vil vinne, det er det ingen tvil om - og gøy er det, at det ikke er bare sulling og kjærlighetshistorier. Som forventet ble IC valgt som førstekjempe, og jeg håper faktisk at hun vinner over Karianne. Kun fordi Daniel, Karianne og KV er så bombesikker på at hun skal ut. Skjønner enda ikke hvorfor Daniel ikke benyttet sjansen til å sende ut en sterk konkurrent, men det får han angre på senere. Anonymkode: 59022...494 Spoiler Åh herregud skuffende, jeg hadde virkelig håpet at han skulle velge noen andre enn IC altså. For det første: ENORMT forutsigbart. Det hadde vært så gøy om alle ble tatt på sengen, og gjengens store propaganda-plan kun hadde vært løgn fra Daniels side. For det andre: WTF? Hvorfor ikke ta ut en stor konkurrent blant guttene? Hevn står tydeligvis høyere🙃 Jeg håper IC vinner over K, men jeg tror sjansen for det er veldig liten, dessverre. Anonymkode: c0b34...4b9 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 11. november 2020 #1282 Del Skrevet 11. november 2020 En ting er å sabotere ved å ta og gjemme ting men å brenne det, det synes jeg er dårlig gjort!!!! 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 11. november 2020 #1283 Del Skrevet 11. november 2020 1 time siden, MissStiles skrev: En ting er å sabotere ved å ta og gjemme ting men å brenne det, det synes jeg er dårlig gjort!!!! Hva er forskjellen? Oppdraget blir uansett ikke godkjent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulla25j Skrevet 11. november 2020 #1284 Del Skrevet 11. november 2020 2 timer siden, MissStiles skrev: En ting er å sabotere ved å ta og gjemme ting men å brenne det, det synes jeg er dårlig gjort!!!! Gjemmer man det så er jo sjansen der for at de finner det igjen! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #1285 Del Skrevet 11. november 2020 Hun kunne f.eks. gjemt unna, evt ødelagt, noe av garnet så de ikke kunne gjøre det ferdig. Eller mønsterarkene. Å tenne på broderiet, som de har brukt så mye tid på, er skikkelig ufint mot de andre! Mistet litt sansen for IC nå. Jeg skjønner godt at hun vil sabotere denne uken, det burde også Daniel forutsett og lagt broderiet på storbondeloftet, men dette ble for drøyt! Anonymkode: ee810...de6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #1286 Del Skrevet 11. november 2020 Fyre på noe innendørs? Dama er jo helt blåst mellom øra! Og dette er en lærer? Elevene hennes må være såååå stolte....🤦♀️ Anonymkode: d4308...356 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #1287 Del Skrevet 11. november 2020 Spoiler Synes Sindre gjorde god figur da han gikk for å sjekke at IC ikke var lei seg. Jeg synes hun skulle sabotert på en tryggere måte, det var jo ikke helt forsvarlig. Men det at man gjør feil fordi man ikke tenker nøye nok igjennom hva som kan skje, gjør ikke at man er et dårlig menneske eller psykisk syk slik enkelte her har antydet. IC skulle ikke gjort dette, men alle kan gjøre feil og det virker som hun angrer på hvordan det ble gjort. Forøvrig trist for Thor som var stolt og begynte å like å brodere, selv om sabotasje jo er en del av spillet. Ellers var det rørende å se på at de fikk brev. Jeg synes også det var helt rett at Daniel valgte IC som førstekjempe, for å holde avtaler er en god egenskap. Anonymkode: 83da9...ff2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #1288 Del Skrevet 11. november 2020 Herregud, som dere overreagerer! 😂 Produksjonen passet selvfølgelig på, de hadde aldri tillatt det der om det ikke var i kontrollerte former. De sto sikkert klare med brannslukkingsapparat i tilfelle det skulle gå galt. Hun kunne selvfølgelig slengt det i peisen og brent det der, men det hadde jo ikke vært like spennende. Jeg digger IC! Dere som kaller henne psyko kan ta dere en berlinerbolle! Håper hun vinner kampen på søndag om Daniel holder ord og velger henne til 1.kjempe. Gleder meg til kveldens episode! Anonymkode: a1b13...b46 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #1289 Del Skrevet 11. november 2020 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Håper hun vinner kampen på søndag om Daniel holder ord og velger henne til 1.kjempe. Gleder meg til kveldens episode! Men tviler på om hun har sjanse mot Karianne hvis hun velger en fysisk øvelse som f.eks. tautrekking eller saging. Har en helt annen fysikk. Anonymkode: 238cc...ec6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #1290 Del Skrevet 11. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men tviler på om hun har sjanse mot Karianne hvis hun velger en fysisk øvelse som f.eks. tautrekking eller saging. Har en helt annen fysikk. Anonymkode: 238cc...ec6 Karianne er nok ganske overlegen dersom hun velger tautrekking. Man trenger ikke vite mye om trening for å se at hun er vant til det og ser veldig sterk ut i beina! Så ja, dessverre tror jeg IC ryker på søndag... Anonymkode: 3a8b4...2b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #1291 Del Skrevet 11. november 2020 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Karianne er nok ganske overlegen dersom hun velger tautrekking. Man trenger ikke vite mye om trening for å se at hun er vant til det og ser veldig sterk ut i beina! Så ja, dessverre tror jeg IC ryker på søndag... Anonymkode: 3a8b4...2b2 Sant, men Karianne kan ha uflaks og kløne det til. Lov å håpe, hehe. Er større underholdningsverdi i IC, så vil ha henne med lengst mulig. Tipper Sindre vinner hele greia. Anonymkode: a1b13...b46 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jokke89 Skrevet 11. november 2020 #1292 Del Skrevet 11. november 2020 Spoiler Postmann med posthorn og greier😆Heftig 😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jokke89 Skrevet 11. november 2020 #1293 Del Skrevet 11. november 2020 Spoiler Får håpe Ic ryker etter stuntet sitt, da.. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #1294 Del Skrevet 11. november 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Fyre på noe innendørs? Dama er jo helt blåst mellom øra! Og dette er en lærer? Elevene hennes må være såååå stolte....🤦♀️ Anonymkode: d4308...356 Hun er ikke lærer Anonymkode: 67df7...378 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2020 #1295 Del Skrevet 11. november 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Herregud, som dere overreagerer! 😂 Produksjonen passet selvfølgelig på, de hadde aldri tillatt det der om det ikke var i kontrollerte former. De sto sikkert klare med brannslukkingsapparat i tilfelle det skulle gå galt. Hun kunne selvfølgelig slengt det i peisen og brent det der, men det hadde jo ikke vært like spennende. Jeg digger IC! Dere som kaller henne psyko kan ta dere en berlinerbolle! Håper hun vinner kampen på søndag om Daniel holder ord og velger henne til 1.kjempe. Gleder meg til kveldens episode! Anonymkode: a1b13...b46 Veldig enig med deg Det virker som mange her inne ikke skjønner at dette er et spill, og at mye av det som foregår er iscenesatt på forhånd for at det skal bli filmet og komme med på tv.... 😄 Jeg lurer litt på hvordan noen kunne tro at Farmen var i ferd med å brenne ned.... Jeg er faktisk 100 % sikker på at produksjonsteamet hadde sagt nei hvis risikoen var til stede...... Anonymkode: f2e20...b72 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jokke89 Skrevet 11. november 2020 #1296 Del Skrevet 11. november 2020 (endret) Ic er BÅDE lærer og hestebonde Så, ja, hun er lærer. Hun fikk jo brev fra elevene sine og, så vi 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hun er ikke lærer Anonymkode: 67df7...378 . Endret 11. november 2020 av Jokke89 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 11. november 2020 #1297 Del Skrevet 11. november 2020 Spoiler Etter å ha sett dagens episode så mener jeg enda at jeg ikke overreagerte i går når jeg ropte LIVSFARLIG. Hun tente på og stakk av. Greit nok filmteamet var igjen, men det er drøyt når filmteamet må reagere og bryte inn for å stoppe en påsatt brann. IC innrømmet at hun nok valgte feil strategi og at det kunne vært gjort bedre. Eventuelt mer fornuftig. OK. Alt gikk fint, jeg leggern død selv om det var fullstendig galskap av IC. En fare for materiell og deltagere, som burde fått større reaksjoner enn at Daniel må sitte å holde en tordentale rundt bordet. Slike ting må det være nulltoleranse for, mener jeg. Når dét er sagt så slipper IC utrolig lett unna situasjonen. Hun var smart i et hjernedødt øyeblikk, og oppsøkte Karianne for å få seg et alibi. Faktisk litt kult å se på. Ellers så ble det tårevått som vanlig når deltagerne fikk brev. Også hos meg. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apis Skrevet 11. november 2020 #1298 Del Skrevet 11. november 2020 Virket rimelig konstruert dette sabotasjeoppdraget, det var nok i samarbeid med produksjonen 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 11. november 2020 #1299 Del Skrevet 11. november 2020 42 minutter siden, Ctrl skrev: Vis skjult innhold Etter å ha sett dagens episode så mener jeg enda at jeg ikke overreagerte i går når jeg ropte LIVSFARLIG. Hun tente på og stakk av. Greit nok filmteamet var igjen, men det er drøyt når filmteamet må reagere og bryte inn for å stoppe en påsatt brann. IC innrømmet at hun nok valgte feil strategi og at det kunne vært gjort bedre. Eventuelt mer fornuftig. OK. Alt gikk fint, jeg leggern død selv om det var fullstendig galskap av IC. En fare for materiell og deltagere, som burde fått større reaksjoner enn at Daniel må sitte å holde en tordentale rundt bordet. Slike ting må det være nulltoleranse for, mener jeg. Når dét er sagt så slipper IC utrolig lett unna situasjonen. Hun var smart i et hjernedødt øyeblikk, og oppsøkte Karianne for å få seg et alibi. Faktisk litt kult å se på. Ellers så ble det tårevått som vanlig når deltagerne fikk brev. Også hos meg. Spoiler Jeg også! Jeg ble faktisk enda mer forbannet etter å ha sett dagens episode. 1. Det er kun sertifiserte personer utdannet i Brannvesenet som kan foreta/ha ansvar for/overvåke "trygge" ildspåsettelser innendørs. 2. En ildspåsettelse innendørs er aldri trygg. Flammer og glør kan sprette rundt. Arnestedet er omgitt av gammelt treverk, masse tekstiler (ryer på gulv, puter, møbler etc). At det står en bøtte vann ved siden av, og at noen i crewet til slutt sier "Jeg tror vi må kaste den ut nå!", er ikke tilstrekkelig sikring av ildspåsettelse under nevnte forhold. Ikke i nærheten. 3. IC/crew aner ikke hvilke følelser dette setter i sving hos øvrige deltakere, hva de kan ha opplevd ift. brann, hvordan de håndterer det som for de fremstår som at huset kunne brent ned med 2 personer i overetasjen. Jeg hadde, i likhet med andre der inne, følt meg utrygg på å legge meg til å sove der etter denne hendelsen. Det er bare ikke OK! 4. Signaleffekten. Signaleffekten. Signaleffekten. "Det er et aritg pek å tenne på tekstiler inne i et gammelt trehus. På et gammelt tregulv. Mellom filleryene på gulvet. For det gikk jo bra! Og det var jo bare litt sabotasje!" Nei, nei, og nei. Elendig dømmekraft utvist av tv2 som velger å la dette gå gjennom klippen og havne på luften. Jeg er villig til å vedde mye på at det vil komme kritiske artikler etter dagens episode er vist på lineær tv. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvikksand9 Skrevet 11. november 2020 #1300 Del Skrevet 11. november 2020 (endret) Spoiler Da har vi fått det bekreftet: produksjonen har virkelig en rolle i spillet. Noe som jeg synes er litt synd, fordi da fortjener vi nesten en "behind the scene"? Hadde ikke produksjonen visst noe om dette, tror dere ikke at IC hadde blitt kastet rett ut? Lurer på hvor mye dialog IC hadde med TV-crewet. Den største syndebukken her er produksjonen som mest sannsynlig ga grønt lys til dette her. Endret 11. november 2020 av kvikksand9 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå