Gå til innhold

Farmen 2020. Ingen spoilere!

jukkapalme

Anbefalte innlegg

Spoiler

Som alle andre påpeker, så er det godt mulig at hun kommer inn igjen. Tenker også at dette har vært litt i dialog med produksjon ettersom de filmer så detaljert. Blir spennende å se. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spoiler

Broderiet lå ved siden av sofaen når episoden ble avsluttet. Hun er jo helt syk?!? Jeg håper TV2 sender henne hjem på bakgrunn av at hun startet en brann innendørs. 

Og Thor da, som har holdt alle hemmeligheter for henne. Han kommer jo til å knekke sammen, så mye glede som han har hatt av det... Så utrolig usympatisk. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Jeg skjønner jo at Asle hadde håpet å få ei uke på storbondeloftet og å få være med på markedet, men jeg synes allikevel reaksjonen hans var litt vel furten for en såpass voksen mann. 

Anonymkode: e1aa0...026

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kunne vel heller ha satt fyr på oppskriften til broderiet. Dette blir som å pisse på alle som har nedlagt arbeidstimer. Kjerring ass....

Anonymkode: 58136...b08

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ic må bare ut! Klarer henne ikke. Usympatisk og feig. Og etter kveldens episode så kan man trygt si at hun går over lik for å vinne. Hun er jo faktisk rape gal!

Anonymkode: d4308...356

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde de klart ukesoppdraget vis huset hadde brent ned og bare pipa stod igjen? Den ultimate sabotasje.

Endret av Apis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper nok mennesker har sendt inn klage til TV2. Ikke at de kan gjøre så mye nå etter innspillingen, men i det minste at både produksjonen og IC kommer med en grundig beklagelse og forklaring på hvorfor denne påtenningen ble tillatt. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var råttent gjort men hun fortalte jo planen til produksjonen. De stod jo også å filmet når hun tente på. Alt var under full kontroll. 

tror dere virkelig ikke hun hadde blitt kastet ut av farmen om hun gjorde noe ulovlig. 

Anonymkode: e367f...de5

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt sikkert klippet så det fremstår mer dramatisk enn det faktisk her. Slapp av. Alle går jo fem på. Det er en konkurranse og et underholdningsprogram, hvor TV2 ønsker høye seertall. Det meste er rigget vil jeg tro. 

Anonymkode: 72ef4...481

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut med IC, inn med kua sier bare jeg. At voksne folk kan synes at en seier fortsatt smaker godt med slik en bismak, det er ihvertfall utenfor min fatteevne.. 

Og burde ikke IC og Daniel heller inngått en ny avtale, hvor Daniel sikret seg mot sabotasje og dermed garanterte seg en ny finalekniv, mot at IC ikke skulle bli valgt til kamp denne gangen likevel? For det burde jo være temmelig åpenlyst at IC vil sabotere, noe som vil virke negativt på dem alle - med tanke på mat og marked generelt, og tap av finalekniv for Daniel spesielt. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Blueberrymuffin skrev:

Folk må slutte å overreagere slik.

Skjul innhold

Vi vet jo fremdeles ikke om hun forlot rommet, eller kun skulle sjekke de andre som gikk.

Mange som glemmer at dette er klippet for å skape drama og spenning. 

Jeg tror IC kun åpnet døren for å rope til de andre at det brenner, for så å løpe inn og slukke brannen selv. IC har vist tidligere at hun er ganske skarp, så dette stuntet var nok nøye gjennomtenkt (og ikke et impuls). På sumo for neste episode står det at de ikke har klart å funnet ut hvem som er sabotør.

Slike voksgulv tar heller ikke overtenning fort, så jeg tror IC vet hva hun gjør. Hvis noen husker Notre Dame i Paris, så er det ikke slikt at slikt tykt treverk tar antenning så fort, det må ulme en stund.

Støntet til IC var på kanten, men folk overreager når de skriver at gården kunne brent ned, de med litt kunnskap vet at det skal mer til for å få overtenning på slikt tregulv. 

Folk ser ut til å glemme at dette er filmet, og gikk nok lett på limpinnen til TV2. Stuntet var nok klippet langt mer dramatisk enn hva det i realiteten var.

Joda, du er inne på noe.

Anonymkode: e7204...163

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kutta jo midt i, kanskje lurt å få med seg hele handlingen før man skal skrike ut om det her. 

IC har jo ingenting å tape på å sabotere, i og med at de har truet med at hun blir 1. kjempe uansett. Måten hun gjorde det på kan vel heller diskuteres når man faktisk får se hele settingen. Nå kuttet de jo hele greia. Tror dere virkelig produksjonen hadde latt henne brenne ned det hele? Altså, folk må begynne å tenke. Hun fortalte jo også at det ville skje. For alt vi vet så står produksjonen med et brannslukningsapparat ved siden av. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes Daniel fortjener sabotasjen, han er jo en av de største sabotørene selv. Og dette burde han ha forventet, da han og Kariannene truet IC forrige uke. Skulle de truet alle og en hver som var storbonde bsre for å komme seg lengt. Barnslig spill. De klarer seg nok en uke uten mat fra markedet når de fikk så mye godt forrige uke/denne uken(og virker ikke som deltskerne synes sabotasjer er så ille utifra deres egne tidligere kommentarer). Forstår ikke at IC gadd å bruke penger på kake til Daniel sin bursdag etter hans oppførsel...og måten han reagerte på da de fikk kake, fOr en utakknemlig drittunge oppførsel...

Anonymkode: 9f2ce...359

• Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens (onsdag) episode:

Spoiler

Skjønner at alle mener at det var uforsvarlig, og jeg forsvarer nødvendigvis ikke måten sabotasjen ble gjort på. IC sa jo hun gjorde dette i visshet om at crewet stod der med en vannbøtte. Selvsagt kunne dette eskalert, men det ble raskt under kontroll. Daniel overreagerer som vanlig med harde ord. Personlig skjønner jeg ikke hvordan dere kan glemme at dette er en konkurranse? Selvsagt er det hensiktsmessig for IC å sabotere oppdraget, da vil hun jo stille sterkere i en eventuell finale. Hun vil vinne, det er det ingen tvil om - og gøy er det, at det ikke er bare sulling og kjærlighetshistorier.  

Som forventet ble IC valgt som førstekjempe, og jeg håper faktisk at hun vinner over Karianne. Kun fordi Daniel, Karianne og KV er så bombesikker på at hun skal ut. Skjønner enda ikke hvorfor Daniel ikke benyttet sjansen til å sende ut en sterk konkurrent, men det får han angre på senere. 

Anonymkode: 59022...494

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ic må bare ut! Klarer henne ikke. Usympatisk og feig. Og etter kveldens episode så kan man trygt si at hun går over lik for å vinne. Hun er jo faktisk rape gal!

Anonymkode: d4308...356

Herregud, dette er et spill, og hun har spilt bra hele veien. Hun er ikke gal, hun er smart.  Jeg for min del håper hun vinner hele greia 😄

Anonymkode: f2e20...b72

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...