Gå til innhold

Farmen 2020. Ingen spoilere!

jukkapalme

Anbefalte innlegg

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel heller det at alle de kristne som har vært med har hatt denne innstillingen, sånn at det er forfriskende med en kristen person som er som Thor, som ikke har dårlig kvinnesyn og generelt en utdatert holdning. Han er en veldig god representant for kristendommen og det kan man ikke si om mange av de andre kristne som har vært med. 

Anonymkode: 64be8...d8a

Jeg håper det er riktig, og at det ikke er fordi folk forbinder det å være religiøs med for eksempel dårlig kvinnesyn. Thor er uansett en flott fyr (synes jeg) :)

Anonymkode: 83da9...ff2

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spoiler

Fy fader!! Enn å tenne på broderiet på gulvet innendørs? Hun var favoritten min inntil nå. Herregud. 

Anonymkode: 1b00d...90c

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men deltakerne, spesielt de 2 utfordrerne, sier jo akkurat det samme! ...

Anonymkode: ee810...de6

Han ene dummet seg helt ut. Og han andre er en av hvor mange. De er uansett to gamle menn som sikkert foretrekker at unge kvinner sitter stille og er yndige.

Anonymkode: 7a028...3ff

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke lest igjennom alle kommentarene. Men hvorfor er KV og K så opptatt å få ut IC nå som KV er slått ut?

Altså det er to damer igjen. Og Karianne er klar for å ha hengekamp denne uken og kun for å få ut IC.

Hadde jeg vært Karianne så ville jeg latt Karianne Vilde valgt meg som storbonde og sørget å få ut guttene ut litt først. Kjipt for Karianne er så skråsikker på å få ut IC denne uken med tanken på at hun kan slå ut seg selv. Nesten som jeg heier mer og mer på IC, syns de siste jentene som har røket ut i det siste er skikkelige barnslige og umodne (bortsett hun fra Bømlo/Stord/Kvinnherad. Husker ikke i farten navnet på henne eller hvor hun kommer i fra 🙈).

Ellers så håper jeg Thor vinner hele greia 🙌🥳🥳

Anonymkode: d9b6a...c14

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:
  Skjul innhold

Fy fader!! Enn å tenne på broderiet på gulvet innendørs? Hun var favoritten min inntil nå. Herregud. 

Anonymkode: 1b00d...90c

Spoiler

...og så forlate rommet etterpå. Jo da, det var nok en kameramann der, men de skal jo ikke bryte inn i det som skjer. Et hus som har stått i 100 år brenner godt - og raskt!! Så selv om kameramannen kanskje forsøker å stoppe brannen, så kan man faktisk risikere at det ikke er mulig, og ende opp med at hele huset brenner ned. Ut fra det vi fikk sett i dag tenker jeg at IC må ha en eller annen alvorlig psykiatrisk lidelse når hun går så langt for å «straffe» Daniel! 🤮 Eller i beste fall, så er hun rett og slett stokk dum.

Anonymkode: 43a1a...861

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Egentlig burde IC ha blitt sendt hjem for å ha satt både bygninger og andre deltagere og produksjonen sitt liv og helse i fare, gjennom å bevisst tenne på tekstiler innendørs og forlate åstedet. Det var jo også begrunnelsen for at de krevde at en av de som hadde vært i kontakt med andre mennesker måtte dra hjem (da Nils trakk seg), men da var det faktisk «kun» snakk om en mikroskopisk sjanse for å ha blitt smittet og dermed dra med seg covid-19 inn på gården. Påtenning er faktisk verre...

Anonymkode: 43a1a...861

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spoiler

Det der var DRITTDÅRLIG gjort av IC. Og idiotisk; tenne på broderiet inne i huset og forlate rommet? Og jeg kalte Daniel psyko 😳 Men seriøst.. Kunne hun ikke heller ha sabotert noe annet da, de andre har lagt så mye arbeid i det, og Thor koste seg så mye med det! 🥺

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke lest igjennom alle kommentarene. Men hvorfor er KV og K så opptatt å få ut IC nå som KV er slått ut?

Altså det er to damer igjen. Og Karianne er klar for å ha hengekamp denne uken og kun for å få ut IC.

Hadde jeg vært Karianne så ville jeg latt Karianne Vilde valgt meg som storbonde og sørget å få ut guttene ut litt først. Kjipt for Karianne er så skråsikker på å få ut IC denne uken med tanken på at hun kan slå ut seg selv. Nesten som jeg heier mer og mer på IC, syns de siste jentene som har røket ut i det siste er skikkelige barnslige og umodne (bortsett hun fra Bømlo/Stord/Kvinnherad. Husker ikke i farten navnet på henne eller hvor hun kommer i fra 🙈).

Ellers så håper jeg Thor vinner hele greia 🙌🥳🥳

Meg som skrev dette. Etter kveldens episode så tar jeg tilbake det jeg sa om IC. Nå fortjener hun virkelig å ryke rett ut 🤬😡.

Nå håper jeg Karianne slår henne ut. Men heier fortatt på Thor 😇

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Hvem i helvete tenner på et tøystykke og legger det på et gammelt tregulv ved siden av en gammel trebenk i et gammelt trehus som er en brannbombe de lux, for så forlate et allerede tomt hus?! 

Hvorfor ikke slenge det i peisen om ikke annet??

IC, sabotasje er greit, men det stuntet der burde koste deg oppholdet. Her bør produksjonen nøkke IC ut fra gården. Hun er jo livsfarlig! 

Endret av Ctrl
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Ctrl skrev:
  Skjul innhold

Hvem i helvete tenner på et tøystykke og legger det på et gammelt tregulv ved siden av en gammel trebenk i et gammelt trehus som er en brannbombe de lux, for så forlate et allerede tomt hus?! 

Hvorfor ikke slenge det i peisen om ikke annet??

IC, sabotasje er greit, men det stuntet der burde koste deg oppholdet. Her bør produksjonen nøkke IC ut fra gården. Hun er jo livsfarlig! 

Spoiler

Enig!!! Hun må jo være helt forstyrra. Og jeg som heiet på henne 😞 det stuntet der gjør at jeg heller unner samtlige andre seieren. Tenk på de som har lånt bort gården sin? 😅 

Endret av Snurrepurre
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Snurrepurre skrev:
  Skjul innhold

Enig!!! Hun må jo være helt forstyrra. Og jeg som heiet på henne 😞 det stuntet der gjør at jeg heller unner samtlige andre seieren. Tenk på de som har lånt bort gården sin? 😅 

Har nå følt på det fra dag en at det er noe med henne, som gjør henne svært usympatisk. Ikke det at man vil ødelegge andres ukesoppdrag, men noe udefinerbart som jeg føler på.

Anonymkode: e7204...163

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk må slutte å overreagere slik.

Spoiler

Vi vet jo fremdeles ikke om hun forlot rommet, eller kun skulle sjekke de andre som gikk.

Mange som glemmer at dette er klippet for å skape drama og spenning. 

Jeg tror IC kun åpnet døren for å rope til de andre at det brenner, for så å løpe inn og slukke brannen selv. IC har vist tidligere at hun er ganske skarp, så dette stuntet var nok nøye gjennomtenkt (og ikke et impuls). På sumo for neste episode står det at de ikke har klart å funnet ut hvem som er sabotør.

Slike voksgulv tar heller ikke overtenning fort, så jeg tror IC vet hva hun gjør. Hvis noen husker Notre Dame i Paris, så er det ikke slikt at slikt tykt treverk tar antenning så fort, det må ulme en stund.

Støntet til IC var på kanten, men folk overreager når de skriver at gården kunne brent ned, de med litt kunnskap vet at det skal mer til for å få overtenning på slikt tregulv. 

Folk ser ut til å glemme at dette er filmet, og gikk nok lett på limpinnen til TV2. Stuntet var nok klippet langt mer dramatisk enn hva det i realiteten var.

Endret av Blueberrymuffin
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har nå følt på det fra dag en at det er noe med henne, som gjør henne svært usympatisk. Ikke det at man vil ødelegge andres ukesoppdrag, men noe udefinerbart som jeg føler på.

Du har nok rett i magefølelsen din. Sånn gjør man bare ikke. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Blueberrymuffin skrev:

Skjul innhold

Vi vet jo fremdeles ikke om hun forlot rommet, eller kun skulle sjekke de andre som gikk.

Jeg tror IC kun åpnet døren for å rope til de andre at det brenner, for så å løpe inn og slukke brannen selv. IC har vist tidligere at hun er ganske skarp, så dette stuntet var nok nøte gjennomtenkt. På sumo for neste episode står det at de ikke har klart å funnet ut hvem som er sabotør.

Slike voksgulv tar heller ikke overtenning fort, så jeg tror IC vet hva hun gjør. Hvis noen husker Notre Dame i Paris, så er det ikke slikt at slikt tykt treverk tar antenning så fort, det må ulme en stund.

Støntet til IC var på kanten, men folk overreager når de skriver at gården kunne brent ned, de med litt kunnskap vet at det skal mer til for å få overtenning på slikt tregulv. 

Folk ser ut til å glemme at dette er filmet, og gikk nok lett på limpinnen til TV2. Stuntet var nok klippet langt mer dramatisk enn hva det i realiteten var.

Vel, uansett veldig lite voksent å bruke ild på denne måten. Hun kunne jo like greit klippet i stykker tøystykket. Alle skjønner at det er henne uansett....

Hun burde sendes ut for dette synes jeg.

Anonymkode: 06781...fff

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 minutt siden, Blueberrymuffin skrev:

Vis skjult innhold

Jeg tror IC kun åpnet døren for å rope til de andre at det brenner, for så å løpe inn og slukke brannen selv. IC har vist tidligere at hun er ganske skarp, så dette stuntet var nok nøte gjennomtenkt. På sumo for neste episode står det at de ikke har klart å funnet ut hvem som er sabotør.

Spoiler

Jeg er enig i at hun nok kan komme tilbake i løpet av særdeles kort tid. Samtidig så forlot hun broderiet brennende på gulvet i et eldgammelt hus - like ved siden av en tekstilsofa. Det er ekstremt uansvarlig, og jeg syntes det er langt over kanten.. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hun gir meg frysninger

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Snurrepurre skrev:
  Skjul innhold

Jeg er enig i at hun nok kan komme tilbake i løpet av særdeles kort tid. Samtidig så forlot hun broderiet brennende på gulvet i et eldgammelt hus - like ved siden av en tekstilsofa. Det er ekstremt uansvarlig, og jeg syntes det er langt over kanten.. 

Spoiler

Liten korreksjon, hun tente ikke på det ved siden av en tekstilsofa. Broderiet lå på sofaen ja, men hun bærte det med seg bort til en krakk da hun tente på.

Endret av Blueberrymuffin
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hadde jeg vært Karianne så ville jeg latt Karianne Vilde valgt meg som storbonde og sørget å få ut guttene ut litt først. Kjipt for Karianne er så skråsikker på å få ut IC denne uken med tanken på at hun kan slå ut seg selv.

Da risikerer Karianne bare å bli valgt til førstekjempe uken etterpå, mot IC som da sikkert velger kunnskap. Mye bedre å ha kontrollen selv. IC må hun uansett slå ut før eller siden for å vinne. Like greit med før.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...