Gå til innhold

Farmen 2020. Ingen spoilere!

jukkapalme

Anbefalte innlegg

Spoiler

Daniel kanskje? Har visst begynt å komme rykter på Facebook nå, jeg har ikke sett det, at Thor vinner . Noen andre skriver at Asle vinner. Sikkert noen som bare vil ha oppmerksomhet 😆

På 16.11.2020 den 14.02, RødeDrage skrev:

Endret av Jokke89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:
  Skjul innhold

Hvilke to er det som, ifølge Per Gunvald, har gått opp i vekt på Farmen?(!) Sindre og ...?

Anonymkode: 43a1a...861

Spoiler

Jeg synes han sa Thor, men jeg er faen ikke sikker. Men det har blitt nevnt noe om at Thor var veldig tynn før, og jeg tror de andre har passa litt på ham. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thor er en likandes kar og forstår godt at han og Karianne A, fant tonen.

"Nei, noen ganger må man bare vise litt ryggmarg altså" - sa en søt og blid Karianne A. :fnise:

Ryggrad kanskje.:P Ler og ler. 

Anonymkode: 7aa0b...f3e

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Thor er en likandes kar og forstår godt at han og Karianne A, fant tonen.

"Nei, noen ganger må man bare vise litt ryggmarg altså" - sa en søt og blid Karianne A. :fnise:

Ryggrad kanskje.:P Ler og ler. 

Hahah, sa hun virkelig det? :hoho: Hun er nå søt da og jeg syns det var så koselig å se hvordan hun og Thor fant tonen. Håper virkelig Mathias eller Karianne vinner kampen imorgen og KV blir sendt rett hjem til Drammen! Er så drittlei henne at jeg ikke har ord :fnise: 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo ikke vært så positiv til Karianne A, men liker henne bedre nå på Farmen ☺ Dobbeltmoralen lenge leve da 😅

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kose mose-farmen. Åh er så trivelig.

Anonymkode: e7204...163

Jeg aner ikke om du er ironisk her, men jeg takker gudene for litt kose-farmen. Nå har det vært så dårlig stemning så lenge, fint å kunne bare kose seg litt. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kose mose-farmen. Åh er så trivelig.

Anonymkode: e7204...163

"Alle er dumme når jeg er sur". :klem:

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Neeeeeiiiiii! Karianne Vilde vant Torpet-finalen og er tilbake på Farmen. 

Anonymkode: e1aa0...026

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:
  Skjul innhold

Spoiler

Faen, tuller du?????

Da tror jeg faktisk at kaster inn årene hva gjelder Farmen 2020 altså, orker helt seriøst ikke. Gjengen som er der nå er så uinteressante, og med KV i tillegg er det bare irriterende å se på.  

Anonymkode: c0b34...4b9

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:
  Vis skjult innhold

Spoiler

Møkk.😒

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Kjetil, du Kjetil. De har jo vært like lenge inne, bare at de ikke har vært på farmen torpetdeltagerne. Karianne Vilde har jo vært mer på farmen enn hun har vært på torpet og. Synes utfordrene fortjener mindre å være der jeg, for min del !

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spoiler

Jaja, da blir det beiling og skriking på Farmen igjen ! Nå er nok Asle fornøyd ;)

Endret av Jokke89
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoilere for onsdagsepisoden, inkludert førstekjempevalg 

Spoiler

Fyyy faen jeg er så sur og lei av KV. Jeg kjenner jeg ble provosert når hun og Karianne ligger der i senga og sier "alt har gått etter planen".. Men sånn er vel livet. Det løser seg bare for drittfolka. OK, jeg er sur og jeg holder på å slutte å se på, men nå håper jeg bare Thor vinner hele greia, selv om jeg tror det er Sindre som tar den. 
 Apropos så er han dritsmart som velger Asle nå, sin alle største konkurrent, og selv om jeg gjerne skulle sett de to mot hverandre, så er jeg veldig spent på hvem Asle velger. Håper på Daniel. Samtidig er jeg redd for at de viser så mye "PG og Asle er så gode venner og PG snakker så varmt om Asle" for at det skal slå ekstra hardt og Asle velger PG som andrekjempe. Jeg håper VIRKELIG ikke det skjer. 
I en ideel verden velger han Daniel, og Daniel velger tautrekking og Asle drar ham etter seg som en sta hest og har alle tre hestesskoene i kassa i løpet av 4 minutter. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Ja, det er jo en mulighet at han velger PG. Men er redd han velger Thor, "den svake". Men da kan jo Thor naturligvis vinne. Thor har en lang utdannelse bak seg man må ha gode karakterer for å komme inn på, så dum er han ikke. Så har han lært en del på Farmen. Så han kan jo vinne i kunnskap. Men Asle er heller ikke en stut, da...

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

19 minutter siden, Jokke89 skrev:
  Skjul innhold

Ja, det er jo en mulighet at han velger PG. Men er redd han velger Thor, "den svake". Men da kan jo Thor naturligvis vinne. Thor har en lang utdannelse bak seg man må ha gode karakterer for å komme inn på, så dum er han ikke. Så har han lært en del på Farmen. Så han kan jo vinne i kunnskap. Men Asle er heller ikke en stut, da...

Spoiler

Jeg tror ikke Thor velger kunnskap mot Asle, som driver gård med hester :P Thor er sikkert dritsmart, men det betyr ikke at man kan ting om gård, naturfag, lokal historie etc, som kunnskap somregel spør om. Jeg ville tippa han hadde valgt øksekast eller noe som er mer jevnt. Men tror uansett ikke Thor blir andrekjempe, overhodet. 
Jeg tror heller Asle hadde valgt Kjetil eller Daniel. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, RødeDrage skrev:
  Skjul innhold

Jeg tror ikke Thor velger kunnskap mot Asle, som driver gård med hester :P Thor er sikkert dritsmart, men det betyr ikke at man kan ting om gård, naturfag, lokal historie etc, som kunnskap somregel spør om. Jeg ville tippa han hadde valgt øksekast eller noe som er mer jevnt. Men tror uansett ikke Thor blir andrekjempe, overhodet. 

Spoiler

Enig med du, tipper Asle velger en av de. Håper mest på Kjetil egentlig, synes han viste noen teite holdninger i onsdagens episode. Han prøver å kvantifisere hva som gjør en verdig vinner fordi det er enklere å forholde seg til enn å bruke skjønn, men det er ikke sånn det funker. Og heldigvis er det ikke Kjetil som bestemmer 😃

---

Vurderer å slutte å se nå, merker jeg er mye mindre engasjert enn tidligere. Og med return of the skrika er jeg bare metta på hele greia egentlig. Kjipt, for jeg digger konseptet. 

Endret av Ludder
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, RødeDrage skrev:
  Skjul innhold

Spoiler

Jeg sitter med en følelse av at han velger Kjetil, 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...