AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #1341 Del Skrevet 12. november 2020 10 timer siden, lsklars skrev: Håper IC vinner tvekampen, bare for å se trynet på et par av de etterpå Ja! Hadde vært kongegøy faktisk! Anonymkode: c6614...e50 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #1342 Del Skrevet 12. november 2020 Nå håper jeg Asle, Per eller Thor vinner...(byttet mye mening iår, men dere har jo selv sett hvordan enkelte har vært der inne) Anonymkode: 35c73...be8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Made4u Skrevet 12. november 2020 #1343 Del Skrevet 12. november 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror det ville vært en spennende sesong uten henne. Hun oppfører seg bare utrolig ufyselig, og jeg blir rett og slett kvalm av å se henne. Sitter aldri igjen med én eneste god følelse etter at hun har vært på skjermen (andre klarer å sabotere og "spille spillet" med sjarm og humor, mens IC bare virker psykisk syk i mine øyne). Ikke noe tap om hun ikke hadde vært med. Så jeg håper hun ryker på hue og ræva ut førstkommende søndag! Etter siste episoders hendelser har jeg faktisk begynt å heie litt på "godgutten" Daniel 🤣 (selv om jeg ikke kan se for meg at det er han som vinner) Anonymkode: 43a1a...861 Nå ser jeg ikke IC sin handling som ille, snarere perfekt og riktig taktisk utført, det ble glimrende underholdning slik det var klippet og presentert. Huske at det er et spill og en setting som skal inneholde taktikk, også sabotasje og manipulasjon. IC serverer slik sett bare det hun skal, ikke enhver ville våget det. Husk på at i en slik setting så vil noen påta seg en rolle, IC er der en av dem som har maktet det mest i årets utgave av farmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #1344 Del Skrevet 12. november 2020 For alle andre enn IC går det en brannstifter løs på Farmen. Ja, det var broderiet som gikk opp i flammer denne gangen- hva blir det neste, og oppholder noen seg i huset da? Anonymkode: 58136...b08 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #1345 Del Skrevet 12. november 2020 Kan vi la det branngreiene ligge nå? Det blir aldri enighet uansett. Ja, det var feil og det innrømmet hun, men det var under tilsyn av produksjonen. Det er FAKTA. Hva man mener om det, er revnede likegyldig fordi det blir bare en uendelig diskusjon om det. Anonymkode: 3a8b4...2b2 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #1346 Del Skrevet 12. november 2020 Synes det IC gjorde var mer alvorlig enn å besøke andre gårder, som kostet Nils deltakelse videre i Farmen. Kan ikke argumentere med at «det gikk jo bra, huset brant ikke ned», for det gikk jo bra etter besøk på gårdene også: ingen fikk corona! Likevel måtte en ut. Å fyre på noe inne, med folk i huset? Jeg er rystet! Lurer på hva de som faktisk eier huset synes om saken... Crewet skal bare være «flue på veggen», at de måtte gripe inn er uhørt! Hvem andre får «hjelp»av crewet til sabotasje? At produksjonen sier de viste om det og hadde kontroll, er jo noe de MÅ si i ettertid, for å unngå søksmål og hets! Nei, ut med IC, inn med Nils! Anonymkode: d4308...356 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nina84 Skrevet 12. november 2020 #1347 Del Skrevet 12. november 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Vet ikke, men vet at Daniel har bursdag 11. september, og han hadde jo bursdag i tirsdagens episode. Men 11. september i år var faktisk en fredag. Så da vet vi at ukene neppe samsvarer så godt med ukedagene episodene sendes. Anonymkode: c6614...e50 Tidligere har tvekampene vært onsdag, så stemmer godt med at han skulle ha bursdag på en fredag. Leste om dette en gang, men husker ikke helt hva de sa. Tror det hadde noe med at de store produksjonsdagene ikke skulle være i helgen. Sånn passer det bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 12. november 2020 #1348 Del Skrevet 12. november 2020 (endret) Jeg ville tro at Mandag-Fredag er produksjonsdager, så må de vel ha litt fri i helga. Det gir dem.. nytt ukesoppdrag Mandag, eller kanskje Søndag, førstekjempe Tirsdag, andrekjempe Torsdag og marked og tvekamp Fredag. Tipper jeg. Endret 12. november 2020 av RødeDrage Skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 12. november 2020 #1349 Del Skrevet 12. november 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Synes det IC gjorde var mer alvorlig enn å besøke andre gårder, som kostet Nils deltakelse videre i Farmen. Kan ikke argumentere med at «det gikk jo bra, huset brant ikke ned», for det gikk jo bra etter besøk på gårdene også: ingen fikk corona! Likevel måtte en ut. Å fyre på noe inne, med folk i huset? Jeg er rystet! Lurer på hva de som faktisk eier huset synes om saken... Crewet skal bare være «flue på veggen», at de måtte gripe inn er uhørt! Hvem andre får «hjelp»av crewet til sabotasje? At produksjonen sier de viste om det og hadde kontroll, er jo noe de MÅ si i ettertid, for å unngå søksmål og hets! Nei, ut med IC, inn med Nils! Anonymkode: d4308...356 Helt enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #1350 Del Skrevet 12. november 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Synes det IC gjorde var mer alvorlig enn å besøke andre gårder, som kostet Nils deltakelse videre i Farmen. Kan ikke argumentere med at «det gikk jo bra, huset brant ikke ned», for det gikk jo bra etter besøk på gårdene også: ingen fikk corona! Likevel måtte en ut. Å fyre på noe inne, med folk i huset? Jeg er rystet! Lurer på hva de som faktisk eier huset synes om saken... Crewet skal bare være «flue på veggen», at de måtte gripe inn er uhørt! Hvem andre får «hjelp»av crewet til sabotasje? At produksjonen sier de viste om det og hadde kontroll, er jo noe de MÅ si i ettertid, for å unngå søksmål og hets! Nei, ut med IC, inn med Nils! Anonymkode: d4308...356 Delvis enig. 100% enig i at ICs oppførsel bør få følger! Ikke det at hun saboterte, men det faktum at hun måtte ha crewet i ryggen for at situasjonen skulle være under kontroll. Ikke greit! Å sende inn Nils igjen blir helt feil. Det han og de andre gjorde da de dro fra gården blir ikke mindre farlig av det IC nå har gjort. Anonymkode: ee810...de6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #1351 Del Skrevet 12. november 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hun kunne jo ikke det herregud, nettopp fordi det var planlagt og produksjonen sto klar. Anonymkode: c0b34...4b9 Ild har en lei tendens til å leve sitt eget liv, og er ikke noe man leker med selv om noen amatører (brannvernmessig) fra produksjonen "står klar". Et annet spørsmål er jo om de andre deltakerne vil få samme hjelp fra produksjonen om de ønsker å sabotere, eller er det forbeholdt henne? Anonymkode: 4a563...4cc 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #1352 Del Skrevet 12. november 2020 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Delvis enig. 100% enig i at ICs oppførsel bør få følger! Ikke det at hun saboterte, men det faktum at hun måtte ha crewet i ryggen for at situasjonen skulle være under kontroll. Ikke greit! Å sende inn Nils igjen blir helt feil. Det han og de andre gjorde da de dro fra gården blir ikke mindre farlig av det IC nå har gjort. Anonymkode: ee810...de6 Enig her. Om det ikke får alvorlige konsekvenser, betyr det enten at produksjonen gir IC en fordel mot de andre deltakerne, eller så setter det presedens for at hvem som helst av framtidige deltakere kan gjøre lignende og forvente at produksjonen rydder opp. Da er det bare et spørsmål om når det går galt. Anonymkode: 4a563...4cc 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvikksand9 Skrevet 12. november 2020 #1353 Del Skrevet 12. november 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Vet ikke, men vet at Daniel har bursdag 11. september, og han hadde jo bursdag i tirsdagens episode. Men 11. september i år var faktisk en fredag. Så da vet vi at ukene neppe samsvarer så godt med ukedagene episodene sendes. Anonymkode: c6614...e50 å, bra observert! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #1354 Del Skrevet 12. november 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Synes det IC gjorde var mer alvorlig enn å besøke andre gårder, som kostet Nils deltakelse videre i Farmen. Kan ikke argumentere med at «det gikk jo bra, huset brant ikke ned», for det gikk jo bra etter besøk på gårdene også: ingen fikk corona! Likevel måtte en ut. Å fyre på noe inne, med folk i huset? Jeg er rystet! Lurer på hva de som faktisk eier huset synes om saken... Crewet skal bare være «flue på veggen», at de måtte gripe inn er uhørt! Hvem andre får «hjelp»av crewet til sabotasje? At produksjonen sier de viste om det og hadde kontroll, er jo noe de MÅ si i ettertid, for å unngå søksmål og hets! Nei, ut med IC, inn med Nils! Anonymkode: d4308...356 Det var aldri farlig, siden crewet var der, så ro deg ned og ta deg en bolle. Nils? Finalen ble innspilt for en måned siden omtrent. Tror du dette er direktesendinger, eller? Anonymkode: c6614...e50 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #1355 Del Skrevet 12. november 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja! Hadde vært kongegøy faktisk! Anonymkode: c6614...e50 Hadde elsket at de søren ikke hadde greid å bli kvitt henne 😂 IC ruler! Men dessverre tror jeg Karianne er for fysisk sterk. Anonymkode: 7a028...3ff 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #1356 Del Skrevet 12. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det var aldri farlig, siden crewet var der, så ro deg ned og ta deg en bolle. Nils? Finalen ble innspilt for en måned siden omtrent. Tror du dette er direktesendinger, eller? Anonymkode: c6614...e50 Ja herregud for en kakling på grunn av dette brente broderiet. Anonymkode: 7a028...3ff 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jokke89 Skrevet 12. november 2020 #1357 Del Skrevet 12. november 2020 (endret) Til dere som sier at det IC gjorde ikke er farlig : https://www.vg.no/rampelys/i/Epp04P/roeykdykker-nils-kvalvik-om-branndramaet-paa-farmen-livsfarlig Nils er røykdykker, så han har peiling! Det er livsfarlig Endret 12. november 2020 av Jokke89 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 12. november 2020 #1358 Del Skrevet 12. november 2020 (endret) 15 minutter siden, Jokke89 skrev: Til dere som sier at det IC gjorde ikke er farlig : https://www.vg.no/rampelys/i/Epp04P/roeykdykker-nils-kvalvik-om-branndramaet-paa-farmen-livsfarlig Nils er røykdykker, så han har peiling! Det er livsfarlig Selvsagt er det farlig! Det er direkte livsfarlig! Man har ikke kontroll på åpen ild. Noensinne. Og at man i tillegg velger å gjøre det innendørs i et hauggammelt trehus, omgitt av tekstiler. Det kan overtennes på sekunder. Det er så på trynet at jeg har ikke ord. Velger å sitere mitt innleg fra i går. Og anbefaler noen av dere å ta et brannkurs, samt se noen videoer av hvor fort et rom kan overtennes. Og dette sier jeg i beste mening. Kunnskap redder liv. På 11.11.2020 den 19.39, Turkis Sau skrev: Skjul innhold Jeg også! Jeg ble faktisk enda mer forbannet etter å ha sett dagens episode. 1. Det er kun sertifiserte personer utdannet i Brannvesenet som kan foreta/ha ansvar for/overvåke "trygge" ildspåsettelser innendørs. 2. En ildspåsettelse innendørs er aldri trygg. Flammer og glør kan sprette rundt. Arnestedet er omgitt av gammelt treverk, masse tekstiler (ryer på gulv, puter, møbler etc). At det står en bøtte vann ved siden av, og at noen i crewet til slutt sier "Jeg tror vi må kaste den ut nå!", er ikke tilstrekkelig sikring av ildspåsettelse under nevnte forhold. Ikke i nærheten. 3. IC/crew aner ikke hvilke følelser dette setter i sving hos øvrige deltakere, hva de kan ha opplevd ift. brann, hvordan de håndterer det som for de fremstår som at huset kunne brent ned med 2 personer i overetasjen. Jeg hadde, i likhet med andre der inne, følt meg utrygg på å legge meg til å sove der etter denne hendelsen. Det er bare ikke OK! 4. Signaleffekten. Signaleffekten. Signaleffekten. "Det er et aritg pek å tenne på tekstiler inne i et gammelt trehus. På et gammelt tregulv. Mellom filleryene på gulvet. For det gikk jo bra! Og det var jo bare litt sabotasje!" Nei, nei, og nei. Elendig dømmekraft utvist av tv2 som velger å la dette gå gjennom klippen og havne på luften. Jeg er villig til å vedde mye på at det vil komme kritiske artikler etter dagens episode er vist på lineær tv. Endret 12. november 2020 av Turkis Sau 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #1359 Del Skrevet 12. november 2020 Er det virkelig folk som tror det ikke er farlig å tenne på inne i et gammelt trehus? Og at et filmcrew har kompetanse til å ha «full kontroll» på flammene? Jeeeezes, folk er dumme, ass🤦♀️ Anonymkode: d4308...356 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #1360 Del Skrevet 12. november 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det virkelig folk som tror det ikke er farlig å tenne på inne i et gammelt trehus? Og at et filmcrew har kompetanse til å ha «full kontroll» på flammene? Jeeeezes, folk er dumme, ass🤦♀️ Anonymkode: d4308...356 To av crewet var brannkonstabler. Det var vann og brannslukkingsapparat tilgjengelig. Sabotasjen skjedde i samråd med produksjonen. Helt greit at du slenger dritt, det sier bare sitt om deg. Anonymkode: 7a028...3ff 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå