Gå til innhold

Farmen 2020. Ingen spoilere!

jukkapalme

Anbefalte innlegg

16 timer siden, Turkis Sau skrev:

Jeg tenker at det vil nok alltid være de som engasjerer seg litt i overkant. Men for den store majoriteten tror jeg dette bare er god underholdning :)

De kan være underholdende med personligheter som engasjerer seg for mye i noe også, spesielt når de tar av, og da er det ikke nødvendigvis bare spinnville fotballtilhengere jeg tenker på. Har opplevd mer enn en gang at noen har engasjert seg så mye i det se ser at de burde tatt en timeout.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 100% sikker på at Sindre vinner farmen.

Anonymkode: e7204...163

Jeg er 99% sikker sjæl. 

39 minutter siden, Made4u skrev:

Veldig enig i dette, men det bidrar jo også til større underholdning for oss som ser på programmet.

Bra du ikke dumpet typen fordi han ikke hang opp våte håndkler på badet, skjønner at det kan forsterke frustasjoner å gå mye hjemme men det ville ha vært en smule overilt... :) 

Absolutt! Gir oss masse underholdning! Er jo derfor reality-tv funker. 

HAHA, det er jeg veldig glad jeg ikke gjorde sånn i etterpåklokskapens navn :fnise: Men det sier noe om hvor forsterka alle følelser blir når man er isolert og det tror jeg gjelder på Farmen også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karianne Vilde for president 😅 Jeg syns folk som henne er herlige 😊 milevis fra meg selv, men det er det som er så gøy 😊

Både Viktoria og IC reagerte rimelig usportslig når de ble valgt som førstekjemper, så vil ikke si at det er spesifikt for KV 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Lacy skrev:

Karianne Vilde for president 😅 Jeg syns folk som henne er herlige 😊 milevis fra meg selv, men det er det som er så gøy 😊

Både Viktoria og IC reagerte rimelig usportslig når de ble valgt som førstekjemper, så vil ikke si at det er spesifikt for KV 😊

Nei, nei! Thor 4 president! Karianne Vilde kan være Karianne Visepresident.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er galt både når er dame og når en mann tar stor plass. Like usjarmerende uansett kjønn. 
men KV er jo ekstrem 🙈...merkelig at hun ikke ser det selv. Prater mest og høyest, ler høyest, sutrer mest og ikke minst den mest umodne av alle der inne. Enn å melde seg på farmen for så å faktisk bli sur for å bli valgt som førstekjempe, for regner med deltakerne har blitt informert om reglene før de dro inn??🥴 Setter seg selv i et forferdelig dårlig lys 

Anonymkode: 1061b...985

Har det slått deg at det er noe som heter klipping 🤔😉

Anonymkode: 7a028...3ff

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Zenhouse skrev:

I tidligere Farmen-sesonger har vel de som har blitt profilert som kristne vist og ytret et kvinnesyn som blir ansett som nokså utdatert. Er klar over at også andre mannfolk der inne har vært veldig brautende, men kombinasjonen av å være kristen og mene at  kvinner passer best på kjøkkenet trigger fort mange. Thor viser på ingen måte at noen står over andre, fyren er bare real og fin- og tilfeldigvis prest. Jeg er også glad for at han er med i år- fint forbilde for både kristne og ikke-kristne. 

Det har vel vært med kristne som har hatt dårlig kvinnesyn, men om folk faktisk blir mer trigget av kombinasjonen kristen og dårlig kvinnesyn, enn bare dårlig kvinnesyn, hvorfor det egentlig? Dårlig kvinnesyn er like ille uansett hvem det kommer fra. 

Anonymkode: 83da9...ff2

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det har vel vært med kristne som har hatt dårlig kvinnesyn, men om folk faktisk blir mer trigget av kombinasjonen kristen og dårlig kvinnesyn, enn bare dårlig kvinnesyn, hvorfor det egentlig? Dårlig kvinnesyn er like ille uansett hvem det kommer fra. 

Det er vel heller det at alle de kristne som har vært med har hatt denne innstillingen, sånn at det er forfriskende med en kristen person som er som Thor, som ikke har dårlig kvinnesyn og generelt en utdatert holdning. Han er en veldig god representant for kristendommen og det kan man ikke si om mange av de andre kristne som har vært med. 

Anonymkode: 64be8...d8a

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 100% sikker på at Sindre vinner farmen.

Jeg tror det blir Sindre mot Karianne i finalen, men der trekker Karianne det lengste strået i kunnskapskonkurransen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jada, de klipper så godt at de får folk til å si ting.Selv om de ikke har gjort det.🤔😈😆🙂

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Blekkulfina skrev:

Jeg tror det blir Sindre mot Karianne i finalen, men der trekker Karianne det lengste strået i kunnskapskonkurransen.

Karianne står nå frem i avisen og sier at hun hverken er god i, eller liker kunnskapskonkurranse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ehm. Klipper de ord inn i munnen på dem også da eller?

Anonymkode: 1061b...985

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Artig at IC sabotere ukes oppdraget, men å sette fyr på det?? Er ikke det ekstremt farlig? Lurer på om kameramannen tenkte/sa noe når han filmet det. Hadde det ikke vært klokere å "fake" et uhell. Som f.eks å søle kaffe etc. 

Spoilers fra tirsdags episode. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

58 minutter siden, kvikksand9 skrev:

Spoilers fra tirsdags episode. 

Spoiler

Så enig! Å sette fyr på det innendørs, har det klikket helt?? Bare signaleffekten er farlig...nei, dette likte jeg dårlig.

Sabotasje er greit nok, men man setter rett og slett ikke fyr på tekstiler, innendørs, på et gammel tregulv. Uansett. Usmakelig sekvens, og her mener jeg produksjonen burde satt ned foten og sagt nei.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Daniel som blei storbonde. Og IC vil tenne på broderiet. Hun gjør det visst og ser det ut til utifra det andre har spoila her. Ikke kommet så langt enda, så blir "spennende" å se nå,da.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Karianne står nå frem i avisen og sier at hun hverken er god i, eller liker kunnskapskonkurranse.

Hun virker farlig manipulerende. Minner meg om en tidligere venninne som jeg brøt kontakt med. 

Leste dessverre spoilere, da vet jeg hvem som blir storbonde, ikke den jeg tippet på. Skulle ikke denne tråden være uten spoilere? Vet jeg er ansvarlig for at jeg leste, men det blir nesten som å sette en bukk til å passe havresekken. 

Har ikke fått med meg alle sendingene. Men nå kan jeg ikke skrive mer for å ikke røpe kveldens sending. Har den på opptak, tror ikke jeg gidder å se i dag. 

Har ikke fått med meg så mye av de to inntrengerne, hva de har som yrke f.eks.? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jada, de klipper så godt at de får folk til å si ting.Selv om de ikke har gjort det.🤔😈😆🙂

Nå gikk vel kritikken av Karianne Vilde på at hun snakker for høyt og mye. Det lar seg enkelt klippe sammen.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå gikk vel kritikken av Karianne Vilde på at hun snakker for høyt og mye. Det lar seg enkelt klippe sammen.

Men deltakerne, spesielt de 2 utfordrerne, sier jo akkurat det samme! ...

Anonymkode: ee810...de6

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, kvikksand9 skrev:

spørsmål: Noen som vet hvor lenge en en farmen uke er? Er det sju dager, eller er det f.eks fem dager? 

Det lurer jeg også på! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...