Gå til innhold

Farmen 2020. Ingen spoilere!

jukkapalme

Anbefalte innlegg

1 time siden, jukkapalme skrev:

Haha, for en barnslig reaksjon av Karianne Vilde! :hoho: Buhuuuuu, jeg har stått på og gjør aldri noe gaaaaalt! :rolleyes: Irriterer meg og grenseløst at hun og Karianne er så bombesikre på å slå IC neste uke. IC er supersterk og kan fint slå dem selv om hun er 20 år eldre. Håper virkelig Skrika taper kampen! Og så må hun selvfølgelig tape på Torpet også :hoppendeglad:

Hun kommer ikke til Torpet om hun taper for IC neste uke. Torpet er ferdig før det.

Anonymkode: c6614...e50

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun kommer ikke til Torpet om hun taper for IC neste uke. Torpet er ferdig før det.

Ordla meg litt uklart, ser jeg. Mente om KV taper nå på søndag. Da blir vel hun siste inn på torpet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, jukkapalme skrev:

Ordla meg litt uklart, ser jeg. Mente om KV taper nå på søndag. Da blir vel hun siste inn på torpet? 

Jeg tror Tove var siste som kom inn på Torpet

Anonymkode: 1b824...855

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror Tove var siste som kom inn på Torpet

Anonymkode: 1b824...855

Ååå, trodde det varte en uke til jeg. Digger meg om KV blir den første som ikke får komme inn på Torpet. Blir veldig spennende å se hvem som vinner Torpet og får komme inn på farmen. Håper det blir Olav. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, jukkapalme skrev:

Ååå, trodde det varte en uke til jeg. Digger meg om KV blir den første som ikke får komme inn på Torpet. Blir veldig spennende å se hvem som vinner Torpet og får komme inn på farmen. Håper det blir Olav. 

Håper det blir Karianne. Men irriterer meg nå over at sjansen for 3 stk. Karianne på Farmen samtidig glapp. Dog, KKK gir vel en litt uheldig assosiasjon ;)

Anonymkode: ade1a...c02

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det på tide at jesus disippel (Thor) blir stemt ut. Han er med på å gjemme deler av ukes oppdraget så uskyldige mennesker blir mistenkeliggjort. Thor er en av djevelens disipler som jukser og lyver.

Anonymkode: 67df7...378

Thor har begynt med både gambling på markedet, snik spising av skolebrød, nakenbading med jentene og nå sist sabotasje , tror han blir den nye Bjørn Eidsvåg. Håper han er med helt inn. 

Endret av Apis
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Håper det blir Karianne. Men irriterer meg nå over at sjansen for 3 stk. Karianne på Farmen samtidig glapp. Dog, KKK gir vel en litt uheldig assosiasjon ;)

Anonymkode: ade1a...c02

Håper virkelig IKKE mobbe-Karianne kommer inn! Ufyselig oppførsel av en lærer attpåtil!

Anonymkode: d4308...356

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håper virkelig IKKE mobbe-Karianne kommer inn! Ufyselig oppførsel av en lærer attpåtil!

Anonymkode: d4308...356

Samme her - av de som er der, håper jeg at det blir Olav som kommer inn på Farmen. 

Ser vel også for meg at både Mathias eller Karianne hadde røket ut så fort som fy om de hadde kommet inn på Farmen

Olav kan jo gi kamp der inne, og kan faktisk stå igjen som vinner, det hadde vært gøy synes jeg  :)

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Må si årets mentor virkelig er en hedersmann!

Men hvor er der blitt av mentors kone denne gangen? Er det spanskesyken som har tatt knekken på henne? Men det var jo først og fremst unge under 40 år som ble rammet av den. Men kanskje mentor giftet seg med ei skikkelig ung ei? Eller kanskje han er enslig av andre grunner? 

Hedersmann??? Han er nå vel der for å være en slags dommer, og ikke en hedersmann. Synes han der er alt for snill.

Anonymkode: e7204...163

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hedersmann??? Han er nå vel der for å være en slags dommer, og ikke en hedersmann. Synes han der er alt for snill.

Enig. Mentor hadde nok behøvd en utsurket og standhaftig kone sammen med seg, for å trekke mentor litt i ørene! 

Hun i bakehuset på markedet hadde vært et prakteksempel på det ;) Rett person, men i feil rolle!

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, tonebelinda skrev:

Samme her - av de som er der, håper jeg at det blir Olav som kommer inn på Farmen. 

Ser vel også for meg at både Mathias eller Karianne hadde røket ut så fort som fy om de hadde kommet inn på Farmen

Olav kan jo gi kamp der inne, og kan faktisk stå igjen som vinner, det hadde vært gøy synes jeg  :)

Enig! Da sitter hedersmannen Olav Harald igjen med gull og sølv fra Farmen! Da burde man intervjuet fienden Finn fra 2014, og høre hva han synes!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er jo en hedersmann av rang! Og det blir nok neppe noen flere godkjente ukesoppdrag. Sabotasje denne uka garantert, og om Daniel blir gross-farmer neste uke blir det i hvert fall sabotasje, osv.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Å herregud så lei jeg er av hedersmann kå, kjære vene 😷

Anonymkode: 64be8...d8a

Nå*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å herregud så lei jeg er av hedersmann kå, kjære vene 😷

Hva mener du? Allerede i Farmen-tråden i 2014 da Olav var med så ble han omtalt som en hedersmann, se bare her!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du? Allerede i Farmen-tråden i 2014 da Olav var med så ble han omtalt som en hedersmann, se bare her!

Problemet er at "alle" blir omtalt som hedersmann i år. Olav, Mentor, Jostein, Thor osv. Finn ett nytt ord folkens. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
45 minutter siden, RødeDrage skrev:

Problemet er at "alle" blir omtalt som hedersmann i år. Olav, Mentor, Jostein, Thor osv. Finn ett nytt ord folkens. 

Må si meg enig, altså jeg er lei av ordet, selv om folk så klart kan få si hva de vil. 

Er hederskvinne et ord? Det er da mange flotte damer også :)

Anonymkode: 83da9...ff2

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, RødeDrage skrev:

Det er et ganske vanlig ord, og kanskje er det bare slik at det er uvanlig mange hedersmenn med i år?

Gjelder jo ikke alle, trønderne Daniel og Sindre har ikke fått denne omtalen, for eksempel, fordi de ikke fortjener den.

Av de fire du nevner er omtalen fortjent, men kanskje ikke for Jostein, der tror jeg nok bruken av ordet er ment humoristisk/ironisk. Men ikke for de tre andre.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er et ganske vanlig ord, og kanskje er det bare slik at det er uvanlig mange hedersmenn med i år?

Gjelder jo ikke alle, trønderne Daniel og Sindre har ikke fått denne omtalen, for eksempel, fordi de ikke fortjener den.

Av de fire du nevner er omtalen fortjent, men kanskje ikke for Jostein, der tror jeg nok bruken av ordet er ment humoristisk/ironisk. Men ikke for de tre andre.

Poenget var over bruk i tråden av utrykket, ikke mitt eksempel på hvem som ble kalt det. 

Ta ett hint a. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare innrømme at ideen til Sindre er genial, å sabotere ukesoppdraget selv slik at eventuelt andre sabotører ikke vil gjøre det. Tenker at dette vil mange gjøre fremover.

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...