AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #1101 Del Skrevet 4. november 2020 1 time siden, Ctrl skrev: Heier også på Sindre, IC og Thor nå! IC er egentlig ikke typen menneske som jeg kunne omgåes med, for da hadde det klikket for meg. For arrogant og opp-ned etter min smak. Men rollen hun utspiller på Farmen, og måten hun tar seg frem på uten å bli særlig påvirket, er rett og slett god underholdning. Det føles rart at jeg heier på et menneske som går imot mine egne verdier, men tror at grunnen til at jeg liker henne så godt er at hun spiller mot Karianne V og Daniel, som jeg ønsker ryker snarest mulig. Helt utrolig at Sindre ikke har møtt mer motstand der inne enda. Han tar plass, er sykt sterk og er alles største konkurrent, men alle andre er så opptatt med å ta ut hverandre at Sindre faller mellom to stoler og surfer videre. Hadde jeg vært med hadde jeg gjort alt i min makt for å få Sindre som første- eller andrekjempe uke etter uke. Og Thor da. Så genuin og fantastisk. Han representerer det kirkelige fellesskapet på en utrolig måte, og er med på å modernisere hele preste- og kirkesynet med sin deltagelse. Den Norske Kirke kunne ikke ha hatt en bedre representant. Thor er blitt finalefavoritten min, selv om jeg tror han kanskje ikke kommer seg igjennom semifinaleuken og disse konkurransegrenene. Hvis han når så langt. Thor er en likanes kar. Men har 25 tommeltotter, og vil være sjangseløs i en eventuelt finale. Anonymkode: e7204...163 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #1102 Del Skrevet 4. november 2020 11 timer siden, Memena skrev: Det er jo det hun er ganske sikker på selv at ikke skjer. Hun vet vel ikke om avtalen til K og KV med Daniel at han skal velges som storbonde. I ethvert normalt tilfelle ville jo vinneren av kampen mellom K og KV valgt den andre til storbonde, de har vært bestevenner fra dag én. Da kan de jo ikke velge IC, for IC har da ingen jente å velge, vil jo bare være hun og vinneren av K og KV igjen, og om vinneren av de to er storbonde, så kan jo ikke vedkommende velges. Trenger ikke være mastermind for å skjønne at IC ikke kan velges om det blir jentekamp og de avtaler møte hverandre som storbonde, men K og KV trenger heller ikke være mastermind for å skjønne at den som da ev. vinner, om det blir jentekamp, må alliere seg med en gutt som må bli storbonde for at IC skal bli førstekjempe uka etter. Merkelig om ikke IC skjønner såpass men vi får se. Anonymkode: c6614...e50 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #1103 Del Skrevet 4. november 2020 På 2.11.2020 den 13.38, AnonymBruker skrev: Skjønner ikke hvorfor alle sier det var feigt av IC å velge Tove. Har dere glemt av at det er et spill? Man velger den man tror man har størst sannsynlighet i å slå. Har dere glemt at Tove valgte Lene for noen uker siden? Det var da minst like feigt hvis man skal ha den tankegangen... Anonymkode: c093f...2f0 Greit å spille, men IC driver skittent spill... Hadde for så vidt vært greit det også, om hun ikke hadde blitt så forbanna moralsk overfor andre som spiller, og setter seg på sin høye hest. Hun ble så sur når W satte spørsmålstegn med hvorfor hun valgte henne som 1kjempe, men klarer ikke selv å ta det med verdighet når hun blir valgt. Hun mener hun ikke burde velges fordi hun er svak pga foten, men selv velger hun den svakeste jenta til kamp, selv om hun er beste venninna hennes! Kun for at hun kunne manipulere henne. For et nedrig menneske hun er! Anonymkode: d4308...356 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #1104 Del Skrevet 4. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Greit å spille, men IC driver skittent spill... Hadde for så vidt vært greit det også, om hun ikke hadde blitt så forbanna moralsk overfor andre som spiller, og setter seg på sin høye hest. Hun ble så sur når W satte spørsmålstegn med hvorfor hun valgte henne som 1kjempe, men klarer ikke selv å ta det med verdighet når hun blir valgt. Hun mener hun ikke burde velges fordi hun er svak pga foten, men selv velger hun den svakeste jenta til kamp, selv om hun er beste venninna hennes! Kun for at hun kunne manipulere henne. For et nedrig menneske hun er! Anonymkode: d4308...356 Ja, det er som du sier. Anonymkode: e7204...163 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #1105 Del Skrevet 4. november 2020 Heier på IC, Thor og Sindre. De andre favorittene mine er ute. Anonymkode: 35c73...be8 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #1106 Del Skrevet 4. november 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Heier på IC, Thor og Sindre. De andre favorittene mine er ute. Anonymkode: 35c73...be8 Hvor mange favoritter hadde du? Fem? Seks? Anonymkode: c6614...e50 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 4. november 2020 #1107 Del Skrevet 4. november 2020 Jeg synes det er spennende å se at IC og Sindre spesielt helt tydelig spiller ett spill, og er åpne om det overfor TVseerne, uten at de tar ting til seg på ett følsomt vis. Jeg tror alle som skal inn på Farmen burde være klar over at dette er i bunn og grunn ett spill, selv om det blir litt Lord of The Flies innimellom. IC og Sindre klarer å spille, samtidig som de fortsatt kan være hyggelige mennesker, det er her særlig KV sliter. Hun blir så emosjonell rundt alt og tar alt personlig. Wiktoria gjorde det samme. Da ser du både dum ut på TV, og du taper i lengden, tror jeg. Daniel har skjønt det nå tror jeg. Han la alle følelser i det til å begynne med, men nå tror jeg han begynner å skjønne at dette er bare ett spill, det er ikke personlig, og derfor klarer han og IC mer eller mindre å oppføre seg mot hverandre, mens KV kjører isfront mot Sindre, som er både barnslig og ugreit. .. Jeg tror Asle og Per kommer til å skli gjennom dette fordi de andre er for opptatte av hverandre, Thor er alle snille mot så det er jo greit, og fåglarna vet hva som skjer med Kjetil. Ingen bryr seg lenger tror jeg 😅 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #1108 Del Skrevet 4. november 2020 19 minutter siden, RødeDrage skrev: .. Jeg tror Asle og Per kommer til å skli gjennom dette fordi de andre er for opptatte av hverandre, Thor er alle snille mot så det er jo greit, og fåglarna vet hva som skjer med Kjetil. Ingen bryr seg lenger tror jeg 😅 Kjetil ja. Han bare er der han. Han ble en mye mer likanes type etter Wintoria gikk ut, men jeg merker jeg glemmer at han er der noen ganger. Men sånne kan jo fort skli rett inn til finaleuka da. Anonymkode: 7ae6b...c3e 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #1109 Del Skrevet 4. november 2020 Må si årets mentor virkelig er en hedersmann! Men hvor er der blitt av mentors kone denne gangen? Er det spanskesyken som har tatt knekken på henne? Men det var jo først og fremst unge under 40 år som ble rammet av den. Men kanskje mentor giftet seg med ei skikkelig ung ei? Eller kanskje han er enslig av andre grunner? Anonymkode: c6614...e50 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #1110 Del Skrevet 4. november 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor mange favoritter hadde du? Fem? Seks? Anonymkode: c6614...e50 nei :) heiet først på Jostein, Ic og Raymond, så de nå. En kan jo endre mening underveis? Anonymkode: 35c73...be8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #1111 Del Skrevet 4. november 2020 Spoiler Kanskje IC i virkeligheten er norgesmester i tautrekking, og at hun vil møte enten K eller KV i den øvelsen, siden hun selv legger opp til å bli andrekjempe neste uke? Hvis ikke forstår jeg ikke helt hvorfor hun velger jentekamp denne uka, er litt som å be om å bli slått ut, eller..? Anonymkode: c6614...e50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #1112 Del Skrevet 4. november 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjul innhold Kanskje IC i virkeligheten er norgesmester i tautrekking, og at hun vil møte enten K eller KV i den øvelsen, siden hun selv legger opp til å bli andrekjempe neste uke? Hvis ikke forstår jeg ikke helt hvorfor hun velger jentekamp denne uka, er litt som å be om å bli slått ut, eller..? Anonymkode: c6614...e50 Spoiler Daniel kommer ikke til å velge IC neste uke. Det nærmer deg finaleuke, og han må få ut en sterk konkurrent. Han velger Asle eller Sindre. IC er ved dette valget garantert videre til finaleuken, tror jeg. Anonymkode: a9e98...0db 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvikksand9 Skrevet 4. november 2020 #1113 Del Skrevet 4. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Må si årets mentor virkelig er en hedersmann! Men hvor er der blitt av mentors kone denne gangen? Er det spanskesyken som har tatt knekken på henne? Men det var jo først og fremst unge under 40 år som ble rammet av den. Men kanskje mentor giftet seg med ei skikkelig ung ei? Eller kanskje han er enslig av andre grunner? Anonymkode: c6614...e50 savner også mentorskone! Tenker muligens koronaviruset har gitt en stoppe på dette? Ettersom en ekstra person måtte vel ha isolert seg før filming og øker risiko med å ha en ekstra person på gården fra "utenfra". 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wilmus Skrevet 4. november 2020 #1114 Del Skrevet 4. november 2020 Må le av Karianne Vilde😂 for en bortskjemt trollunge😅 og så utrolig gøy med falsk sabotasje, digger det😜 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Østkantgutt1913 Skrevet 4. november 2020 #1115 Del Skrevet 4. november 2020 De to jentene er rimelige uspiselig, huff 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 4. november 2020 Forfatter #1116 Del Skrevet 4. november 2020 (endret) Haha, for en barnslig reaksjon av Karianne Vilde! Buhuuuuu, jeg har stått på og gjør aldri noe gaaaaalt! Irriterer meg og grenseløst at hun og Karianne er så bombesikre på å slå IC neste uke. IC er supersterk og kan fint slå dem selv om hun er 20 år eldre. Håper virkelig Skrika taper kampen på søndag! Og så må hun selvfølgelig tape på Torpet også Endret 4. november 2020 av jukkapalme Ordla meg litt uklart 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lacy Skrevet 4. november 2020 #1117 Del Skrevet 4. november 2020 Spoiler Det jeg tenker er idiotisk av IC er at hun i denne finalen skal kjempe mot alle disse guttene og da. Alle er jo konkurrenter?!? Jeg fikser ikke helt den moralske standarden hun måler alle andre enn seg selv etter... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #1118 Del Skrevet 4. november 2020 Nå er det på tide at jesus disippel (Thor) blir stemt ut. Han er med på å gjemme deler av ukes oppdraget så uskyldige mennesker blir mistenkeliggjort. Thor er en av djevelens disipler som jukser og lyver. Anonymkode: 67df7...378 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 4. november 2020 Forfatter #1119 Del Skrevet 4. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nå er det på tide at jesus disippel (Thor) blir stemt ut. Han er med på å gjemme deler av ukes oppdraget så uskyldige mennesker blir mistenkeliggjort. Thor er en av djevelens disipler som jukser og lyver. Anonymkode: 67df7...378 Sorry men... 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2020 #1120 Del Skrevet 4. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Skjul innhold Daniel kommer ikke til å velge IC neste uke. Det nærmer deg finaleuke, og han må få ut en sterk konkurrent. Han velger Asle eller Sindre. IC er ved dette valget garantert videre til finaleuken, tror jeg. Anonymkode: a9e98...0db IC er en sterk konkurrent. Anonymkode: c6614...e50 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå