AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #1061 Del Skrevet 2. november 2020 8 minutter siden, *Emma* skrev: Stakkars Tove må ha følt seg utrolig lurt om hun nå sitter og ser Farmen på tv. Og IC som klager over at det var feigt av Daniel å velge henne?! Djeses...det eneste rette. Null sympati for henne. Snakk om utspekulert. (Ja det er ett spill, men likevel...) Håper Tove velger Thor som storbonde Tove er et nydelig og behagelig menneske. Anonymkode: c5efa...d04 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #1062 Del Skrevet 2. november 2020 Syns Tove var minst like feig som IC da hun valgte Lene som andrekjempe. Håper på IC av damene. Anonymkode: 2e5e0...e55 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #1063 Del Skrevet 2. november 2020 Skjønner ikke hvorfor alle sier det var feigt av IC å velge Tove. Har dere glemt av at det er et spill? Man velger den man tror man har størst sannsynlighet i å slå. Har dere glemt at Tove valgte Lene for noen uker siden? Det var da minst like feigt hvis man skal ha den tankegangen... Anonymkode: c093f...2f0 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #1064 Del Skrevet 2. november 2020 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønner ikke hvorfor alle sier det var feigt av IC å velge Tove. Har dere glemt av at det er et spill? Man velger den man tror man har størst sannsynlighet i å slå. Har dere glemt at Tove valgte Lene for noen uker siden? Det var da minst like feigt hvis man skal ha den tankegangen... Anonymkode: c093f...2f0 Ja, alt IC gjør er visst feil. Å være en sterk kvinne er som en rød klut på forbausende mange. Er så lei av det der! Anonymkode: 7a028...3ff 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #1065 Del Skrevet 2. november 2020 5 timer siden, Chroma skrev: Håper hun velger Thor. Tror hun velger IC. Ihvertfall mtp innholdsfortegnelsen på morgendagens episode der det står: Forpakterne på Samsjø venter spent på hvem som blir gårdens nye Storbonde. Den utvalgte faller dessverre ikke i smak hos alle, og selv om ukesoppdraget virker overkommelig er sjansen for sabotasje veldig stor.Flere prøver allerede nå å påvirke Storbonden, men det spørs om trusler er den beste taktikken. Allianser holder seg ikke sterke når man har en fot i hver leir, og en isfront dannes mellom to av forpakterne. Tove er nok altfor snill og godtroende, og IC er sleip, beregnende og manipulerende. Anonymkode: c2ba3...b45 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #1066 Del Skrevet 2. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja, alt IC gjør er visst feil. Å være en sterk kvinne er som en rød klut på forbausende mange. Er så lei av det der! Anonymkode: 7a028...3ff IC er sleip og manipulerende. Hun spilte på at hun var skadet og handikappet, mens hun egentlig var blitt mye bedre. Hun mente at det ikke var greit å velge henne som 1 kjempe, mens hun samtidig spilte at hun var mye dårligere enn hun var. Det verste var at hun fikk ut en av de hun kalte sine venner. Anonymkode: c2ba3...b45 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #1067 Del Skrevet 2. november 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror hun velger IC. Ihvertfall mtp innholdsfortegnelsen på morgendagens episode der det står: Forpakterne på Samsjø venter spent på hvem som blir gårdens nye Storbonde. Den utvalgte faller dessverre ikke i smak hos alle, og selv om ukesoppdraget virker overkommelig er sjansen for sabotasje veldig stor.Flere prøver allerede nå å påvirke Storbonden, men det spørs om trusler er den beste taktikken. Allianser holder seg ikke sterke når man har en fot i hver leir, og en isfront dannes mellom to av forpakterne. Tove er nok altfor snill og godtroende, og IC er sleip, beregnende og manipulerende. Anonymkode: c2ba3...b45 Høres sånn ut ja, på det du skriver .... Anonymkode: c5efa...d04 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #1068 Del Skrevet 2. november 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Ufyselige IC går rundt og later som hun har vondt i foten, velger Tove som 2.kjempe fordi hun er så lett å manipulere, så IC kan nærmest bare velge gren selv. I tillegg klarer hun nok manipulere henne til å velge henne til storbonde også! Hun har problem med at Daniel valgte henne til tvekamp pga «handicapet», men velger glatt den softe, naive venninna si til 2.kjempe. Ekkel dame, håper hun ryker snart! Anonymkode: d4308...356 Skjønner valget hennes godt jeg. Når man har konkurranseinnstinkt og faktisk vil være der, gjør man det man kan for å redde skn egen ræv. Begge Kariannene ville valgt tautrekking og knust IC i det, pga alder og at begge er robuste og sterke damer. Hadde Tove valgt tautrekking hadde IC hatt sjans for Tove er lett som ei fjær. Er man med på farmen for å få venner eller å vinne? Tove forsto jo valget hennes uten å være bitter også. Anonymkode: 7ae6b...c3e 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #1069 Del Skrevet 2. november 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: IC er sleip og manipulerende. Hun spilte på at hun var skadet og handikappet, mens hun egentlig var blitt mye bedre. Hun mente at det ikke var greit å velge henne som 1 kjempe, mens hun samtidig spilte at hun var mye dårligere enn hun var. Det verste var at hun fikk ut en av de hun kalte sine venner. Anonymkode: c2ba3...b45 Hun gjør akkurat det samme som alle andre. Tove valgte sin beste venn Lene. Hun ble ikke lagt for hat av den grunn. Hun holder tilbake opplysninger akkurat som Sindre, Daniel, begge Kariannene og de fleste andre. Dette er en konkurranse. Det jeg tror provoserer folk akkurat med IC, er at ingen får vippet henne av pinnen, hun er litt hard. Digger henne! Anonymkode: 7a028...3ff 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #1070 Del Skrevet 2. november 2020 Veldig glad for at IC vant. Håper hun blir storbonde i morgen, og vinner hele greia til slutt. Enig i at hun reagerte litt barnslig over å bli valgt som førstekjempe - men bortsett fra det digger jeg henne. Som mange andre skriver - dette er en konkurranse, ikke en tiukers leirskole hvor alle skal sitte og være venner og holde hender rundt bålet. IC er smart og spiller spillet, uten å være ufin og manipulerende. Synes hun er den verdigste vinneren av alle som er igjen. Anonymkode: e7c53...ab7 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nina84 Skrevet 2. november 2020 #1071 Del Skrevet 2. november 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Tror hun velger IC. Ihvertfall mtp innholdsfortegnelsen på morgendagens episode der det står: Forpakterne på Samsjø venter spent på hvem som blir gårdens nye Storbonde. Den utvalgte faller dessverre ikke i smak hos alle, og selv om ukesoppdraget virker overkommelig er sjansen for sabotasje veldig stor.Flere prøver allerede nå å påvirke Storbonden, men det spørs om trusler er den beste taktikken. Allianser holder seg ikke sterke når man har en fot i hver leir, og en isfront dannes mellom to av forpakterne. Tove er nok altfor snill og godtroende, og IC er sleip, beregnende og manipulerende. Anonymkode: c2ba3...b45 Enig. Tror ingen ville sabotert for Thor, og lite trolig at hun velger noen helt andre. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2020 #1072 Del Skrevet 2. november 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Karianne(ikke KV) må ha den flotteste rumpa som har vært på farmen 😍 Anonymkode: 00053...75a Karianne er virkelig flott. Hele jenta, både kropp, hår og personlighet. Innertier. Anonymkode: ade1a...c02 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 3. november 2020 #1073 Del Skrevet 3. november 2020 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Skjønner ikke hvorfor alle sier det var feigt av IC å velge Tove. Har dere glemt av at det er et spill? Man velger den man tror man har størst sannsynlighet i å slå. Har dere glemt at Tove valgte Lene for noen uker siden? Det var da minst like feigt hvis man skal ha den tankegangen... Anonymkode: c093f...2f0 Kan bare svare for meg selv. Jeg har forståelse for at man velger den man tror man har størst sjanse til å vinne over. Det er ett spill, og hun ønsket å vinne. Men siden de tross alt var gode venner også, syns jeg hun skulle vært ærlig med Tove om at skaden slett ikke var så ille som hun ga utrykk for ovenfor de andre. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galen King Skrevet 3. november 2020 #1074 Del Skrevet 3. november 2020 (endret) 19 minutter siden, *Emma* skrev: Kan bare svare for meg selv. Jeg har forståelse for at man velger den man tror man har størst sjanse til å vinne over. Det er ett spill, og hun ønsket å vinne. Men siden de tross alt var gode venner også, syns jeg hun skulle vært ærlig med Tove om at skaden slett ikke var så ille som hun ga utrykk for ovenfor de andre. Ja, var ikke så kult å ikke si til henne at skaden ikke var så ille, men kan hende IC virkelig trodde det var ille nok til å ikke klare tautrekking. Synes det ble en bra kamp med saging, virket som begge hadde mulighet. Endret 3. november 2020 av Galen King 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #1075 Del Skrevet 3. november 2020 Det jeg ikke likte med IC var reaksjonen hennes på å bli valgt til 1. kjempe. Hun var så veldig på det da hun var storbonde, at storbonden hadde all rett til å velge den de ville. At Wiktoria var så barnslig (det var hun også, jeg var helt på IC sin side her) og overreagerte. Hun var sånn «jaja, slik tenker du og slik tenker jeg. Jeg er storbonde og har makt til å velge den jeg vil, om du blir storbonde en gang har du makt til å velge den du vil.» Og så videre. Så blir hun såå sur når hun blir valgt, klager sånn over foten sin som hun selv sier ikke var så veldig vond lenger, hvor feigt valget var osv. Anonymkode: 64be8...d8a 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #1076 Del Skrevet 3. november 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det jeg ikke likte med IC var reaksjonen hennes på å bli valgt til 1. kjempe. Hun var så veldig på det da hun var storbonde, at storbonden hadde all rett til å velge den de ville. At Wiktoria var så barnslig (det var hun også, jeg var helt på IC sin side her) og overreagerte. Hun var sånn «jaja, slik tenker du og slik tenker jeg. Jeg er storbonde og har makt til å velge den jeg vil, om du blir storbonde en gang har du makt til å velge den du vil.» Og så videre. Så blir hun såå sur når hun blir valgt, klager sånn over foten sin som hun selv sier ikke var så veldig vond lenger, hvor feigt valget var osv. Anonymkode: 64be8...d8a Nå er jeg faktisk enig med Daniel i at å velge IC var et akseptabelt valg, selv om hun hadde skadet foten. Men hun tenker annerledes, og jeg tror på at hun ikke hadde valgt noen som hadde skadet seg, fordi hun mener det blir feil. Jeg resoekterer hennes mening her. Det var kanskje en litt sterk reaksjon, men den var ikke sutrete eller like urimelig som Wiktoria sin reaksjon var. Anonymkode: 83da9...ff2 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 3. november 2020 #1077 Del Skrevet 3. november 2020 På 2.11.2020 den 12.38, AnonymBruker skrev: Skjønner ikke hvorfor alle sier det var feigt av IC å velge Tove. Har dere glemt av at det er et spill? Man velger den man tror man har størst sannsynlighet i å slå. Har dere glemt at Tove valgte Lene for noen uker siden? Det var da minst like feigt hvis man skal ha den tankegangen... Anonymkode: c093f...2f0 Enig. Og Jeg tror nok at skaden til IC, selv om den var bedre, ikke var helt frisk. Hun hadde garantert tapt i tautrekking med ett svakt bein og både Karianne og KV hadde nok valgt tautrekking for å sikre seg å komme tilbake. Husk at KV sto i tautrekking i 50 minutter mot Wiktoria, det hadde ikkebeinet til IC klart. Da er det faktisk mye mer fair å velge Tove. Det er ett spill, uansett hvem som er de beste vennene dine der inne. Det står bare en vinner igjen uansett, og om hun slår henne i tvekamp eller i finale er ett fett når det kommer til å komme seg så langt som mulig, tenker jeg. 1 time siden, Galen King skrev: Ja, var ikke så kult å ikke si til henne at skaden ikke var så ille, men kan hende IC virkelig trodde det var ille nok til å ikke klare tautrekking. Synes det ble en bra kamp med saging, virket som begge hadde mulighet. Jeg tror nok at den skaden fortsatt er der, og om hun måtte stått i tautrekking kunne hun nok ha gjort ganske mye skade på det. Saging var det mest rettferdige, der sto de likest. Jeg tror desverre IC blir litt ivrig fordi hun tenker at hun slipper unna med så mye (selv om jeg tenker at alle hadde jo lagt på litt ekstra med ett vondt bein for ikke å bli valgt) uten at det hun slipper unna med nødvendig er så mye synes jeg, så hun virker litt selvgod og skadefro i intervjuene/samtalen med Mads, og det tror jeg ser værre ut enn det kanskje er. 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det jeg ikke likte med IC var reaksjonen hennes på å bli valgt til 1. kjempe. Hun var så veldig på det da hun var storbonde, at storbonden hadde all rett til å velge den de ville. At Wiktoria var så barnslig (det var hun også, jeg var helt på IC sin side her) og overreagerte. Hun var sånn «jaja, slik tenker du og slik tenker jeg. Jeg er storbonde og har makt til å velge den jeg vil, om du blir storbonde en gang har du makt til å velge den du vil.» Og så videre. Så blir hun såå sur når hun blir valgt, klager sånn over foten sin som hun selv sier ikke var så veldig vond lenger, hvor feigt valget var osv. Anonymkode: 64be8...d8a Altså, hun må få lov å bli sur, og jeg skjønner godt at hun ikke synes det er fair at han velger henne når hun har en skade. Såvidt han vet er jo den skaden ganske vond, så det er jo kjipt av ham å gjøre det, og det tror jeg hun ville vise de andre mer enn noe annet ved å reagere som hun gjorde. På samme måte som at han vil vise de andre at hun ljuger, så vil jo hun vise de andre at han er paranoid. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2020 #1078 Del Skrevet 3. november 2020 Tove er skuffet etter at hun fant ut at IC lurte henne. Skjønner henne godt. https://www.nettavisen.no/livsstil/tove-moss-lohne-ute-av-farmen---gjorde-en-hemmelig-avtale/3424039830.html?fbclid=IwAR3NACbVbdnGg6jN2otsOhhZjYR-hGST6oJTmDX4K4HFCWp6SoOvp4WPZJ4 Anonymkode: c2ba3...b45 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 3. november 2020 #1079 Del Skrevet 3. november 2020 Er jeg den eneste som glemmer litt at Kjetil er der nå som Wiktoria er borte? Plutselig så er han så stille og gjør så lite ut av seg liksom. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 3. november 2020 #1080 Del Skrevet 3. november 2020 Spoilere for dagens episode, inkludert storbondevalg og alt. Dere er som vanlig advart. Spoiler Jeg er litt lei meg på Thors vegne om at han ikke ble valgt, han hadde vært en kjempefin storbonde og det hadde vært den uka med minst drama tror. Men jeg viste jo at hun valgte IC, det var så tydelig at hun kom til å gjøre. Men det blir drama-Farmen da Herregud så mye konspirasjonsteorier de kommer med nå! Samtidig så skjønner jeg det. Nå kjenner de hverandre så godt og de har aliansene klare og vet hvem som støtter hvem. Jeg tror nok helt klart at IC helst vil velge KV eller Daniel og for spillet sin del så burde hun jo det. Hun burde jo egentlig alliert seg med Karianne og KV nå, for å unngå flere jentekamper og få ut gutta. Det er hva da, fire-fem uker igjen? Valgene begynner å bli åpenbare, selv om de ikke burde være det. Jeg veit ikke om Daniel holder avtalen med Karianne og KV da. Spesielt ikke nå som KV ser ut som hun snur ryggen til Sindre etter å ha mast så mye på at de er Dream Team og sånn. Fader, jeg var så fan av henne til å begynne med, men nå irriterer hun meg mer og mer. Og i samtalen med Per forrige uke så bare overkjørte hun ham fullstendig og hørte ikke på hans side av saken overhodet, da ble jeg irritert. Begynner å bli lei. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå