AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #1 Skrevet 10. september 2020 Jeg, dame på 53 år, har en ny kjæreste på samme alder. Etter å ha vært singel i flere år er jeg veldig klar for sex. Jeg vil ha det hver dag, gjerne flere ganger i helgene. Min kjæreste gir meg orgasme hver gang. Han greier ikke å komme inne i meg. Han har for tiden mye bråk med eks kone og en uklar bosituasjon. Kan det være stress som er problemet her? Noen forslag til hva vi/jeg kan gjøre? Anonymkode: 65db2...813
Hunmedham Skrevet 10. september 2020 #2 Skrevet 10. september 2020 Vente. Ikke problematisere eller stresse. Nyte det som er fint og så blir enda mer fint etter hvert. Dette er helt naturlig. 2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #3 Skrevet 10. september 2020 Men hvis han klarer å ha sex, holde seg stiv gjennom hele sameiet, men sliter med å komme inni deg så er vel ikke det stressrelatert? Lest mange har sagt at det kan komme av at de er vant til å runke og bruker da hardt grep? Anonymkode: b4ff3...118 2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #4 Skrevet 10. september 2020 Er ikke uvanlig for meg å slite med å komme hvis dama er litt vid eller veldig våt. Har det deilig selv om jeg ikke kommer, så ikke tenk så mye på det. Er ikke sånn at vi menn må komme hver gang for at det skal være deilig.🙂 Anonymkode: 7269e...c98 1
Gjest Dævendøtte Skrevet 10. september 2020 #5 Skrevet 10. september 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Han greier ikke å komme inne i meg. Klarer han å komme "utenfor" deg da?
AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #6 Skrevet 10. september 2020 Hmm.. om han kommer når han runker og han ikke mister ereksjon under sex, er det rart at han ikke kommer med deg også da. Anonymkode: 7422a...3ee
AnonymBruker Skrevet 13. september 2020 #7 Skrevet 13. september 2020 Kjernespørsmålet er allerede berørt: Får han eresjon, blir stiv og får orgasme ellers, for eksempel om du suger ham, om du bruker henda, osv., og at det bare er selve samleiet som er "problemet"? Hvis det siste er tilfelle, så slapp av. Ta tida til hjelp. Og kos dere. For det vil gå seg til. Har også hatt slike utfordringer i starten på forhold back in the days... Men det gikk over. Tillit, fortrolighet og masse praksis er det som duger. Men om han ikke blir hard, har apoteket små, blå piller som visstnok skal gjøre underverker... M56 Anonymkode: 44d08...f1c
Jdz Skrevet 13. september 2020 #8 Skrevet 13. september 2020 Opplever han det som et problem? Ikke alle damer får orgasme under samleie. Det samme gjelder for menn også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå