AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #1 Skrevet 9. september 2020 Jeg har micropenis 12 cm og om jeg runker så går det for meg etter 30 sec... tørr ikke få meg dame pga dette. Har prøvd å tre på kondom når jeg er stiv, og det går for meg bare kondomen er tredd på halvveis.... noen andre som har det slik, hater å ha det sånn Anonymkode: 4edb5...17a
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #2 Skrevet 9. september 2020 Er 12 cm micropenis? Har ikke en linjal liggende, men er det så lite? Og det med å komme fort, det jeg og kjæresten min gjorde i starten var at jeg rynket han til han nesten kom også sluttet jeg og startet igjen etter en liten stund. Dette kan du også gjøre selv, det funket veldig bra for oss og nå varer han mye lengre! Hvor gammel er du? Kan hende det har noe med alder å gjøre? Anonymkode: fed4f...c19
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #3 Skrevet 9. september 2020 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er 12 cm micropenis? Har ikke en linjal liggende, men er det så lite? Og det med å komme fort, det jeg og kjæresten min gjorde i starten var at jeg rynket han til han nesten kom også sluttet jeg og startet igjen etter en liten stund. Dette kan du også gjøre selv, det funket veldig bra for oss og nå varer han mye lengre! Hvor gammel er du? Kan hende det har noe med alder å gjøre? 42 år aldri hatt sex pga jeg skjemmes over dette Anonymkode: 4edb5...17a
AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #4 Skrevet 10. september 2020 12cm er ikke micropenis. Og du kan alltids prøve å trene på å holde ut lengre, om du vil. Anonymkode: f20ce...6c3
AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #5 Skrevet 10. september 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: 42 år aldri hatt sex pga jeg skjemmes over dette Anonymkode: 4edb5...17a Skulle ikke du tatt deg en prat med en sexolog om dine ideer om at du har liten og at du trenger råd om øvelser som øker din utholdenhet. Anonymkode: b49dc...9bf 2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #6 Skrevet 10. september 2020 12 cm er innenfor normalområdet, så det trenger du ikke bekymre deg for. Mikropenis er under 7 cm. Angående tidlig sædavgang er dette noe du kan snakke med lege/helsepersonell om. Finnes måter og teknikker for å holde ut lengre. Anonymkode: b3633...933
AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #7 Skrevet 10. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: 12 cm er innenfor normalområdet, så det trenger du ikke bekymre deg for. Mikropenis er under 7 cm. Angående tidlig sædavgang er dette noe du kan snakke med lege/helsepersonell om. Finnes måter og teknikker for å holde ut lengre. Anonymkode: b3633...933 Ta praten med en androlog, eller sexolog. Andre spesialister jobber ikke spesifikt med hva du vil ha svar på. Disse gjør det hver dag. Anonymkode: b49dc...9bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå