Gå til innhold

Selskapstelt

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jobber med å få inn tilbud på selskapstelt. Tenkte det kunne blir morsomt!

Hva bør vi ha med?

Teltet

rød løper

Bord

Stoler

annretningsbord

Gavebord

Danseplatting

" en mini-scene!"

Gulv

Dekketøy

Noen som har noen erfaringer???

Videoannonse
Annonse
Gjest Svimle
Skrevet
Jobber med å få inn tilbud på selskapstelt. Tenkte det kunne blir morsomt!

Hva bør vi ha med?

Teltet

rød løper

Bord

Stoler

annretningsbord

Gavebord

Danseplatting

" en mini-scene!"

Gulv

Dekketøy

Noen som har noen erfaringer???

Hei! Vi skal også ha selskapstelt. Vi har et punkt på lista som heter Varme/Belysning. For det kan jo være ganske kaldt uansett årstid. Dessuten har vi planlagt en "gang" av bjørk før teltåpningen, dvs vi lager buer (en bjørk på hver side av "gangen", og binder de mot hverandre). Denne "gangen" kan man jo lage av noe som står til temaet i bryllupet, hvis det f.eks er maritimt så kan man bruke fiskegarn med glassblåser i.

Tja, det var vel det jeg kunne komme på av tips i farten. Har andre noen punkter vi må ta med på lista så tas det imot med takk! :)

Skrevet

Vi brukte telt i vårt bryllup i sommer. Veldig fornøyde!

Du bør sjekke hva slags underlag de bruker, fòring av teltet, om det er mulig å fjerne "vegger" om været er bra, "vinduer".

Vi hadde i tillegg til hovedteltet en drink-paviljong (kan godt sende deg bilde).

Tenk på hvor mange "dører" dere trenger, og om dere trenger en tunnel/gang fra kjøkken til telt (hvis det regner).

Vi hadde lysekroner i vårt telt, det ble veldig fint.

Det finnes forskjellig typer telt, det fineste er hvis det står påler midt i teltet, da blir det en mer eksklusiv og classic look.

Skrevet

Jeg var i bryllup i selskapstelt i fjor, og da holdt alle gjestene på å fryse i hjel, så jeg ville hatt mulighet til oppvarming. Ellers er telt en super løsning.

Skrevet

Ja, Ringnes.. Har lest om de fra Trondheim som fikk hele greia ødelagt av storm..

Men teltet skal stå i en dump og ganske beskytta for vær og vind. Og med barduner og slikt, så tror jeg at det går bra.

Gulvet er en del opp fra bakken. Står på paller og furugulv + vegg til veggteppe over der igjen. Var inni ett nå og så. Skal også ha propanovn for oppvarming før gjestene kommer. Det er vindu på de sidene vi vil ha og det er fin uteplass utenfor så vi trenger ikke å åpne det opp. Tror heller ikke det er fare for overoppheting. I hele sommmer så har det kun vært 20 grader!!

Vi har musikkanllegg og lysrekker for dansegulv. Vi er begge musikerer og har gode kontakter der.

Skal ha lykter langs veggene og skal nå sjekke ut lysekroner...

Bar skal min bror lage og kokken ordner med maten ett annet sted for så å kjøre det ut til oss...

Noen som har noen gode råd.. så taes de i mot med takk1!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...