MiniMjau Skrevet 9. september 2020 #1 Skrevet 9. september 2020 Vi har et rom i 2.etg, en gang kan det vel kalles....der dørene inn til 3 soverom og badet er.. Trappen kommer opp i det rommet. Rommet er vel 8 m2 og ganske kvadratisk. Det er mye dører og lite veggplass av størrelse. Vi skal pusse det opp nå, male og legge nytt gulv. men hvordan skal vi innrede dette rommet da? Jeg er så elendig på innredning... Vi har ikke behov for oppbevaring, og jeg er egentlig glad i å ikke fylle rom veldig opp med alt for mye møbler..men NOE må det være da. .-) Ser liksom for meg kanskje et lite bord og speil...men jeg vet ikke, eller hyller på veggene?. Bilder Tips?
Zienna Skrevet 9. september 2020 #2 Skrevet 9. september 2020 Vi har en sånn soveromsgang med mange dører, bare at vår ikke er kvadratisk, men lang. Jeg har malt gangen i lys farge, og plassert en enkel kommode med mange skuffer på den ene siden og mellom to dører. Malte den i samme farge som veggfargen for at den ikke skulle dominere det lille rommet. Her har vi alt av undertøy plassert. På veggene har vi familiebilder fra gammel og ny tid fra golv til tak. Har hengt dem ganske tett, og har brukt rammer i sort og gull.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2020 #3 Skrevet 9. september 2020 I soveromsgangen hos oss har vi satt opp hyller på veggen med litt bøker, en stol, lite bord og speil. Det er ikke kvadratisk, og har skråtak på siden hvor trappa kommer opp. Anonymkode: 997ce...88e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå