Gjest Guest Skrevet 21. juli 2005 #1 Skrevet 21. juli 2005 Hei. Vi skal bla. ønske oss service til bryllupet (valgets kval...). Nå er det kommet et nytt service fra Porsgrund som heter Madeleine. Er det noen som har sett det? Blir ikke enig med oss selv om det er fint eller litt harry. Hva synes dere? Anyone?
Gjest Gjest_Marita_* Skrevet 8. august 2005 #4 Skrevet 8. august 2005 Hei. Er det dette du mener? http://www.porsgrund.com/katalog2005.html. Har sett det i butikken, og synes det er litt "too much". Ikke harry akkurat. Hver sin smak...
Gjest Gjest Skrevet 8. august 2005 #6 Skrevet 8. august 2005 Jeg synes det er nydelig, likner litt på et jeg har sett på fra Villeroy og Boch som heter Grey Pearl - men det er ennå litt enklere i stilen
Gjest Embla s Skrevet 8. august 2005 #7 Skrevet 8. august 2005 Hvis dere lurer på om det er fint eller harry, er det vel ikke "det rette" serviset for dere? Sånne serviser er jo kjempedyre og man skal gjerne ha glede av de i mange, mange år. Jeg ville i allefall valgt ett jeg visste at jeg likte, også ville jeg heller valgt ett klassisk og tidløst og som ikke gjør så mye ut av seg at jeg blir lei etter en stund.
Gjest lindas Skrevet 9. august 2005 #8 Skrevet 9. august 2005 Jeg synes det er nydelig, likner litt på et jeg har sett på fra Villeroy og Boch som heter Grey Pearl - men det er ennå litt enklere i stilen ← vi skal ønske oss dette...
Gjest Gjest_Nuwanda_* Skrevet 9. august 2005 #9 Skrevet 9. august 2005 Vi brukte myyye tid på å velge servise :-) Et tips må være at man velger noe som faktisk selger godt, slik at man sikrer at leverandøren kan levere det også om 5 år... Så sånn sett er det kanskje litt skummelt å velge et som er helt nytt fordi du vet ikke om det blir en "hit" eller ikke. Når vi var i butikken kunne ekspedienten fortelle oss at "vårt" servise kom i fjor og er allerede en bestselger, men samtidig pekte han på et annet servise som også kom i fjor og som det neste ikke gikk noe av, og han antok at det kom til å gå ut av produksjon snart. Et annet tips er rett og slett å kjøpe 2 middagstallerkner og 2 kaffe/te kopper å prøve å spise av det. Serviser som ser fine ut i butikken trenger ikke være fine hjemme hos deg, eller se innbydende ut på ditt spisebord
Gjest tass2406 Skrevet 11. august 2005 #10 Skrevet 11. august 2005 Jeg fikk høre i butikken at Villeroy og Boch fabrikken skal legges ned. Anbefaler ikke å kjøpe servise derfra da.....
Suebird Skrevet 11. august 2005 #11 Skrevet 11. august 2005 (endret) Jeg fikk høre i butikken at Villeroy og Boch fabrikken skal legges ned. Anbefaler ikke å kjøpe servise derfra da..... ← Det kan vel ikke stemme Kanskje de legger produksjonen til Asia e.l? Var senest på House of Villeroy & Boch på lørdag og da fikk vi jo garanti på serviset mange år fremover... Endret 11. august 2005 av Suebird
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå